شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۴۴۱
تاریخ انتشار : ۲۳ : ۰۴ - ۲۹ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیباچه ، در این قسمت از خبرهای مربوط به دنیای ورزش ، به سرعت مرور کوتاهی بر مهمترین اتفاقات خبری این روزهای ورزش داریم.

حسن یزدانی وارد رینگ بوکس شد!

تیم ملی کشتی آزاد ایران، چندی پیش یک اردوی مشترک را در کشور عراق برگزار کرد که در حاشیه آن تصاویر جذابی ثبت شد.

حسن یزدانی وارد رینگ بوکس شد / درگیری در مسابقات کشتی استان تهران باز هم اتفاق افتاد!
یکی از این قاب‌ها مربوط به ورود حسن یزدانی به رینگ بوکس، تمرین بوکس و اجرای حرکات بوکس بود که در این صحنه در حالتی فان‌ گارد بوکس گرفته و به سبک مشت‌زن‌ها پرش کرده که تصویر جالبی رقم زده است.

دانکن فرگوسن به کمک اورتون  آمد

دانکن فرگوسن ستاره پیشین تافی‌ها به عنوان سرمربی موقت برای بازی‌های آینده اورتون منصوب شده است.جان ابرل و لیتون بینز و آلن کلی مربی دروازه‌بان‌ها در کنار این سرمربی کار خواهند کرد.

حسن یزدانی وارد رینگ بوکس شد / درگیری در مسابقات کشتی استان تهران باز هم اتفاق افتاد!

رافائل بنیتس سرمربی پیشین لیورپول به دلیل کسب نتایج ضعیف حتی در اورتون نتوانست تا پایان فصل هم کارش را حفظ کند.

آیا سردار در زنیت ماندنی می شود؟

 اخباری مبنی بر پیشنهاد پنج میلیون یورویی یوونتوس به زنیت برای سردار آزمون وجود دارند. لیون فرانسه نیز این مهاجم ایرانی را می‌خواهد و حاضر است تا تابستان صبر کند.

دیمیتری سیلوک مدیر برنامه برجسته فوتبال روسیه در این مورد گفت: آزمون باید در زنیت بماند و زنیت هم هر کاری برای حفظ این مهاجم انجام دهد. این نظر من است. آزمون اکنون 27 سالگی را تمام کرده و سطح فنی او هم مشخص است. فکر می‌کنم یک یا دو سال دیگر بتواند در روسیه بازی کند و سپس به اروپا برود. این موضوع حقیقت ندارد که برجسته‌ترین‌های لیگ برتر روسیه حتماً می‌توانند در اروپا بازی کنند. ما پیش از این نمونه‌هایی همانند کرال و ولاسیچ را داشتیم.

حسن یزدانی وارد رینگ بوکس شد / درگیری در مسابقات کشتی استان تهران باز هم اتفاق افتاد!

این مدیر برنامه  افزود: قبول دارم که آزمون بازیکن بسیار خوبی در خط حمله است و هر توانمندی را دارد. با این وجود او پاسپورت ایرانی دارد و هیچ تیمی در اروپا همانند زنیت چنین پولی به او نخواهد داد. در لیون دستمزد کمتری (نصف حقوق فعلی‌اش) دریافت خواهد کرد. حتی در بخش مالیاتی نیز مبالغی از دست می‌دهد. بنابراین آزمون برای پیشرفت در دوران حرفه‌ای‌اش آگاهانه باید دستمزد کمتری دریافت کند. او برای نشان دادن خود در لیون باید خیلی عالی باشد و 18 تا 20 گل در یک فصل و نیم تا دو فصل بزند که آماری باورنکردنی است. فرض می‌کنیم که همه چیز به خوبی پیش رفت و با دریافت پول خوبی در تیم جدیدش سریع به هماهنگی می‌رسد. آزمون سپس 29 سالگی را تمام می‌کند و آیا تیم بزرگی در اروپا پول خوبی برای مهاجم 30 ساله می‌دهد؟ اطمینانی نیست. در این شرایط نصف حقوقش در زنیت دستمزد دریافت خواهد کرد.

شروع امیدوارانه هندبال ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا

شاگردان فرناندز در اولین دیدار خود از مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا به برتری رسیدند.

تیم ملی هندبال مردان ایران در اولین دیدار خود از سری رقابتهای قهرمانی آسیا در عربستان مقابل استرالیا به میدان رفت و توانست با اختلاف زیاد و با نتیجه ‌۳۲ بر ۱۰ به برتری برسد.

حسن یزدانی وارد رینگ بوکس شد / درگیری در مسابقات کشتی استان تهران باز هم اتفاق افتاد!

این اولین بازی رسمی ایران با حضور مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی اسپانیایی بود. 

این بازی در شهر قطیف که حدود یک ساعت با شهر دمام عربستان محل اقامت بازیکنان ایران فاصله دارد برگزار شد.

تصمیم بهداشتی اسکوچیچ  برای مقابله با شبیخون زدن امیکرون به اردوی تیم ملی 

دراگان اسکوچیچ نسبت به شیوع سویه اُمیکرون در ایران و ابتلای برخی از بازیکنان داخلی و لژیونرها به این ویروس ابراز نگرانی کرده و پروتکل‌هایی را برای اردوی آینده تیم ملی در نظر گرفته است.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران، در جدیدترین اظهاراتش از شیوع سویه اُمیکرون در جهان و به خصوص در ایران ابراز نگرانی کرده که می‌تواند تمام برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آستانه این دیدار را تحت تاثیر بگذارد. سرمربی کروات از این گفت که برای دو دیدار آینده، پروتکل‌هایی در نظر گرفته شده تا بازیکنان و افراد ناقل شناسایی و از شیوع زنجیره‌ای این ویروس جلوگیری شود.

حسن یزدانی وارد رینگ بوکس شد / درگیری در مسابقات کشتی استان تهران باز هم اتفاق افتاد!

 به علت کمبود کیت‌های مربوط به شناسایی این ویروس در ایران، شناسایی افراد ناقل با مشکلاتی مواجه شده و مسئولان وزارت بهداشت نسبت به شیوع این ویروس، هشدارهایی داده‌اند.

استقلال، نخستین تیم لیگ برتری است که به طور گسترده با این بیماری درگیر شده است. طی روزهای گذشته حدود ۲۰ تن از عوامل مختلف این تیم از بازیکن تا مربی و تدارکات به سویه اُمیکرون مبتلا شده‌اند و در نتیجه بازی این تیم با پیکان در جام حذفی لغو شود.

در مدت زمان اخیر، دو بازیکن لژیونر تیم ملی از جمله امیر عابدزاده و کریم انصاری‌فرد نیز با وجود تزریق واکسن، به این ویروس مبتلا شده بودند که زنگ خطری برای افزایش مبتلایان به این ویروس به شمار می‌رود.

با توجه به کاهش حساسیت‌ها به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور و در نتیجه افزایش عادی‌سازی‌ها و رفع محدودیت‌ها از سوی ستاد مقابله با کرونا، دراگان اسکوچیچ امیدوار است با پروتکل‌هایی که برای ورود ملی‌پوشان به اردوی آتی تیم ملی در نظر گرفته شده است، کم‌ترین غایب را در فهرست بازیکنان دعوت شده برای دو دیدار با عراق و امارات داشته باشد.

تیم ملی روز پنج شنبه، هفتم بهمن ۱۴۰۰ در ورزشگاه آزادی از عراق میزبانی خواهد کرد.دومین دیدار تیم ملی نیز ۱۲ بهمن در تهران و در برابر امارات برگزار می‌شود .

برنامه بازی‌های تیم ملی در هفته هفتم و هشتم انتخابی جام جهانی در آسیا به این شرح است:

۷ بهمن ۱۴۰۰

ایران – عراق/ ساعت ۱۸

۱۲ بهمن ۱۴۰۰

ایران – امارات/ ساعت ۱۸

بازهم درگیری در مسابقات کشتی ایران! 

ظاهرا ماجرای درگیری های سریالی در مسابقات کشتی ایران تمامی ندارد و بنظر می رسد مسئولان هیات کشتی تهران و در راس آن فدراسیون کشتی در خواب به سر می برند و هیچ اقدامی برای جلوگیری از چنین اتفاقات تاسف انگیزی آنهم در ورزشی که به نام اخلاق پهلوانی شهرت دارد ،  انجام نمی دهند . 

ماجرا از این قرار است که در جریان برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان توابع استان تهران در شهر پاکدشت، درگیری شدیدی میان تعدادی از کشتی‌گیران و طرفداران حاضر در سالن رقابت‌ها رخ داد و کار به پرتاب صندلی نیز کشیده شد!

گفته می شود این درگیری در جریان دیدار تیم‌های پاکدشت و نسیم‌شهر میان کشتی‌گیران دو تیم رخ داده و با ورود تماشاگران، درگیری‌ها شدت پیدا کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا این درگیری ها باعث جراحت کشتی‌گیران یا تماشاگران حاضر در سالن رقابت‌ها شده یا خیر.

در ادامه قسمتی از فیلم درگیری‌های رخ داده در جریان مسابقات جوانان توابع تهران را مشاهده می‌کنید:

تعداد بازدید : 0
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار