پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۳۸۱
تاریخ انتشار : ۱۵ : ۱۹ - ۱۹ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیباچه ،  طلاق  یک رسم اپیدمی در دنیای سلبریتی ها ست ؛ نه تنها این رسم در خارج از کشور بین بسیاری از ستارگان دنیا اتفاق افتاده بلکه ، آوازه آن هم در کشورمان چندان کم فروغ نیست.

طلاق بدون شک پیامدهای منفی ای برای هر زن و شوهری در پی دارد ، اما  پیامدهای مثبت آن هم کم نیست ؛ آخرین قصه ی زندگی مشترک تبدیل به غصه ای بین هر زن و شوهری می شود اما گاهی این حجم از آسیب های روانی ناشی از طلاق در بین سلبریتی ها کمتر از مردم عادی بنظر می رسد . اینکه به فاصله تنها چندماه یا چندسال جدایی ، آقا یا خانم سلبریتی شریک جدید پیدا می کنند که البته و قطعا حرکت غیراخلاقی یا غیر انسانی هم نیست ، این باور را برای مردم عام ایجاد کرده که اساسا ، عاطفه و احساس بین دو سلبریتی که باهم ازدواج کرده و از هم جدا می شوند مثل مردم دیگر نیست؛ نکته ای که نمی توان آن را تعمیم به همه سلبریتی ها داد و به طور قطع نسبی است. 

اما در ایران این شکل جدایی ها به دلیل فرهنگِ مردم ما، طور دیگری معنا و تحلیل می شود و در فضای مجازی هم این تحلیل ها گاه تبدیل به دعوا بین طرفداران دو سلبریتی می شود که از هم جدا شدند و در نوع دیگر آن ، تحلیل ها به این سمت سوق داده می شود که « زندگی زناشویی این سلبریتی ها تاریخ انقضا دارد و دوام و استحکام لازم را ندارد » ؛ در آخر سر هم دنیای بازیگری و هنری آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.  

نمونه اخیر آن ، خبر جدا شدن زوج بی حاشیه رامبدشکرابی و حدیث فولادوند است که امروز در فضای مجازی به نقل از پیام غیر مستقیم پرستو صالحی و انتشار پست معنادار حدیث فولادوند رنگ واقعیت به خود گرفت ، به خصوص آنکه فولادوند هم مانند سایر بازیگران زنی که جدا شدند ، ضمن آنفالو کردن، عکسهای رامبد شکرابی را از پیج شخصی خود پاک کرد تا مُهر تاییدی باشد بر جدایی شان.

رامبد شکرابی و حدیث فولادوند جدا شدند!

پرستو صالحی برای حدیث فولادوند  نوشت: «خواهرم، رفیقم، ایمان دارم در فصل تازه‌ی زندگیت خواهی درخشید، همچنان زیبا، پرقدرت و جسور. گاهی تنهایی یک شروع دوباره است.»
حدیث فولادوند نیز  با انتشار ویدیویی معنادار نوشت : 

شروع دوباره...
ساحل عباس آباد مازندران
۱۸ دی ماه ۱۴۰۰

تعداد بازدید : 0

در پایان آنچه می توانیم بگوییم ، برای این دو بازیگر بی حاشیه  ، آرزوی روزهای خوب و خوشبختی داریم و بدون شک زندگی شخصی هر بازیگر ، هنرمند ،ورزشکار و هر چهره سلبریتی ای به خودشان مربوط است و نباید آنها را قضاوت کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳