جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۱۴۵
تاریخ انتشار : ۵۷ : ۱۶ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰
گفت و گو دیباچه با « ندا نوری » بازیگر سریال « لیسانسه ها »

« ندا نوری »  کارگردان و بازیگر تئاتر , سینما و تلویزیون است. او فعالیت خود را در سال 1394 و با نمایش «کافه , پلاتو 13» آغاز کرد. ازجمله فعالیت ها او می توان به بازی در فیلم سینمایی « دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی عباس و سریال « لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت اشاره کرد. در ادامه مصاحبه « دیباچه» با ندا نوری را می خوانید.

ندا نوری درخصوص جدیدترین فعالیت خود در گفت و گو با « دیباچه» گفت: این روزها مشغول تهیه و تولید تئاتر برای اجرا در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان و همچنین بازی در یک فیلم کوتاه هستم که قرار است در فستیوال های آمریکایی و اروپایی به نمایش گذاشته شود.

فصل جدیدی از سریال «لیسانسه ها» تولید نمی‌شود

نوری با اشاره به اینکه قبل از سریال «لیسانسه ها» در شبکه آفتاب و در آیتم های نمایشی به صورت پخش زنده حضور داشتم , بیان کرد: من در سال های بسیار دور در سریال «کمربندها را ببندید» در چند قسمت حضور داشتم , همچنین در فیلم های کوتاه و نیمه بلند بسیاری بازی کردم که بسیاری از آن ها در جشنواره های بین المللی جایزه های زیادی گرفتند.دردو فیلم سینمایی هم ایفای نقش کردم که متاسفانه در بخش پروانه نمایش به مشکل برخوردند و در حال حاضر از اکران آن ها خبری نیست البته همواره در زمینه بازیگری وکارگردانی تئاتر فعالیت داشتم.

نوری درخصوص ایفای نقش در سریال «لیسانسه ها» گفت:سال ها قبل از سریال «لیسانسه ها» با سروش صحت دوستی و همکاری داشتم , در زمان پیش تولید سریال به من پیشنهاد همکاری دادند و من هم با افتخار قبول کردم و عضو کوچک خانواده «لیسانسه ها » شدم. قبل از اینکه من در نقش «فرشته »همسرآقای امیری ایفای نقش کنم , قرارنبود بازیگری این نقش را بازی کند به این منظور که «فرشته» فقط صدایی باشد که از پشت تلفن شنیده می شود،اما سروش صحت و ایمان صفایی تصمیم گرفتند به این صدای پای تلفن جان دهند و از کاراکترآن رونمایی کنند که این افتخار نصیب من شد.

بازیگر سریال «لیسانسه ها» درخصوص ماندگاری این سریال خاطرنشان کرد: گروه و خانواده «لیسانسه ها» از انسان های حرفه ای , کاربلد و باسواد تشکیل شده ،سروش صحت به عنوان نویسنده و کارگردان , ایمان صفایی نویسنده اثر،حضور تهیه کننده کار آقای جودی نازنین که مثل پدر این خانواده دلسوز و حرفه ای بودند،تیم پشت صحنه مهربان و کاربلد ،تمامی بازیگران حرفه ای , رفیق و پر انرژی و هماهنگی کل مجموعه باعث شد تا تیمی قوی و حرفه ای تشکیل شود. رفاقت بین اعضای گروه باعث تولید انرژی مثبتی می شد که تماشاگران آن را حس می کردند.

او ادامه داد:درمجموع زمانی که کار به کاردان سپرده شود, قطعا نتیجه خوبی خواهد داشت و در مورد سریال «لیسانسه ها» هم این موضوع صدق می کرد که باعث شد مردم ما را دوست داشته باشند و این سریال یکی از موفق ترین سریال های تلویزیون شود.‌متاسفانه قرار نیست فصل جدیدی از سریال «لیسانسه ها» تولید شود اما امیدوارم دوباره این گروه خوب کنار هم جمع و با تولید یک سریال جدید دیگر مهمان خانه های مردم شویم.

نوری درخصوص گذراندن ایام قرنطینه گفت: ایام قرنطینه را در منزل بودم و مانند دیگران به ورزش و کتابخوانی و تماشای فیلم گذراندم,  امید که این ویروس منحوس هر چه سریع ترریشه کن شود تا دوباره نفس به نفس تماشاگران به روی صحنه تئاتر به زندگی برسیم.

‏و ما زمستان دیگری را سپرى خواهیم کرد با عصیان بزرگى که در درونمان هست و تنها چیزى که گرممان مى‌دارد,آتش مقدس امیدوارى‌ست.

گفت و گو از مینا قنبری

برچسب ها: ندا نوری ، لیسانسه ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲