جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۰۵۳
تاریخ انتشار : ۳۳ : ۱۶ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

به گزارش دیباچه ، در این بسته خبری ، به مهمترین خبرهای تلویزیون می پردازیم .

وقتی در شبکه سه قحط الرجال مجری است!

درحالی که برنامه اعجوبه ها پیش تر با حضور مهران غفوریان و نادرسلیمانی دو کمدین محبوب کشورمان اجرا شد و البته با وجود همه کاستی هایش در اجرا موفق بود ، حالا  یک مجری جوان نه چندان جذاب در کار اجرا و بی ربط به حوزه کودکان  اجرای این برنامه را به عهده گرفته است . 

ظاهرا در این تلویزیون قحط الرجال مجری است که چنین برنامه ای که نیاز به حضور یک شخصیت با تجربه و البته نام آشنا دارد، از حامد سلطانی استفاده شود که به هیچ عنوان برای اجرای چنین برنامه ای ساخته نشده و بدون شک این تصمیم عجیب می تواند در ادامه همان رفاقت های پشت پرده ای باشد که بدون توجه به اهمیت موضوع برنامه ، از مجریانی استفاده می شود که کیفیت جذابیت برنامه را پایین می آورند.

اخبار کوتاه رادیو و تلویزیون؛  وقتی در شبکه سه، قحط الرجال مجری است!

بدون شک استفاده از چهره هایی مثل مهران غفوریان و نادر سلیمانی میتوانست بر جذابیت این برنامه بیافزاید و درحالی که صدا و سیما با کمبود مخاطب مواجه شده ، استفاده از چهره های محبوب مردم می توانست به دیده شدن اینگونه برنامه ها کمک شایانی کند. 

 مجموعه «اعجوبه‌ها» که چند شبی است روی آنتن شبکه سه سیما رفته به تازگی فصل جدید خود را با تیم و دکور جدید آغاز کرده  و  در فصل جدید به تهیه‌کنندگی سیدمهدی حسینی روی آنتن می‌رود .

این برنامه در فصل جدید ساختار و دکور خود را به طور کامل تغییر داده و تلاش کرده است به وجوه حرکتی و توانمندی‌های شناختی کودکان بپردازد و برای همین قرار نیست تنها روی یک مهارت تمرکز کند.

«اعجوبه‌ها» هر شب (۷ روز هفته) حوالی ۱۹:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

رنجبران رفت؛قرایی آمد!

بالاخره روابط عمومی صدا و سیما با روی کار آمدن پیمان جبلی به  عنوان رئیس رسانه ملی ، دستخوش تغییرات شد. جبلی تصمیم گرفت تا در حکمی حسین قرایی را به سمت مدیرکل روابط عمومی سازمان صداو سیما منصوب کند تا او به جای محمدحسین رنجبران ،سکان این جایگاه را به دست گیرد.

جبلی در حکمی حسین قرایی را به سمت «مدیرکل روابط عمومی» سازمان صداوسیما منصوب کرد.

قرایی پیش از این معاون فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه صدا و سیما و مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی‌بود. او همچنین مدیریت هنرستان صداوسیما، ریاست روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج و تدریس در دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

اخبار کوتاه رادیو و تلویزیون؛  وقتی در شبکه سه، قحط الرجال مجری است!

قرایی کتاب‌های متعددی از جمله «کوچ لبخند»، «از صدای سخن شعر»، «از سنا باد شعر»، «انسان، رزمنده، نویسنده»، «حوالی روشن صدا»، «از مشهد تا ژوهانسبورگ»، «همسایه سدر و همسفر رود»، «در جستجوی مهتاب»، «دلت را خانه ما کن»، «اتل متل یه شاعر» و «شمع بیت المال را خاموش کن» را به رشته تحریر درآورده است.

.......................................................................

«  کهنه سوار » اکبر خواجویی  روی  آنتن آی فیلم !

شاید تنها دلخوشی مخاطبان تلویزیون ، مرور آثار خاطره انگیز و پخش آنها در شبکه آی فیلم باشد ؛ درحالی که سریال های شبکه های سیما ، پر شده از قصه های تکراری و نخ نما شده و بعضا آنچنان اغراق آمیز که پخش سریال های خاطره انگیز ، نشان می دهد که تا چه اندازه آن ها همچنان یک سر و گردن بالاتر از آثار فعلی صدا و سیماست . 

گفته شده سریال تلویزیونی «کهنه‌سوار» به‌کارگردانی اکبر خواجویی، از جمعه ۳۰ مهر از شبکه تلویزیونی آی‌فیلم پخش خواهد شد.

 اکبر خواجویی، کهنه‌سوار را در سال ۱۳۷۷ در گونه درام و خانوادگی برای شبکه سه سیما تهیه کرده است.

فیلم‌نامه کهنه‌سوار توسط سید علی‌اکبر محلوجیان نوشته شده و خلاصه‌اش از این قرار است: حسین از علاقه‌مندان سرسخت ورزش کشتی است. پدر حسین که خود از کشتی‌گیران قدیمی و صاحب‌نام بوده، به‌شدت مخالف ورود حسین به این رشته است؛ اما حسین که به‌علت علاقه شدیدش نمی‌تواند از کشتی دل بکند، بدون اجازه پدر در کلاس‎های آموزش فنون کشتی مدرسه ثبت‌نام می‌کند.

در کهنه‌سوار بازیگرانی چون زنده‌یاد محمدعلی کشاورز در نقش پدر حسین حسینی‌پور، زنده‌یاد حمیده خیرآبادی، محمود پاک‌نیت، حسین ابراهیمی در نقش حسین حسینی‌پور، محسن زهتاب، محمود مقامی و اکبر قدمی‌ به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

اخبار کوتاه رادیو و تلویزیون؛  وقتی در شبکه سه، قحط الرجال مجری است!

از دیگر بازیگران سریال کهنه‌سوار می‌توان به حمید مهرآرا، آناهیتا همتی، زنده‌یاد جعفر بزرگی، مریلا زارعی، شیوا ابراهیمی، مهوش صبرکن، نادیا دلدار گلچین و آزاده خورشیددوست اشاره کرد.

نخستین قسمت این سریال خاطره‌انگیز، جمعه همین هفته، ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن می‌رود. بازپخش آن نیز روز بعد در ساعت‌های ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار