پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ : ۱۰ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

آرزو نبوت گفت: از زمانی که وزیر جدید روی کار آمدند تغییرات مثبتی حس کردیم و قول هایی به خانه تئاتر داده شده ولی تا زمانی که اجرایی نشود نمی توان امیدوار بود.

آرزو نبوت بازیگر تئاتر ,سینما و تلویزیون درخصوص جدیدترین فعالیت خود در گفت و گو با خبرنگار دیباچه گفت:  نمایش " به سوی خوشبختی" جدیدترین فعالیت من در تئاتر است که نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده دارم و اواخر پاییز به روی صحنه برود . نمایش " به سوی خوشبختی" داستان زندگی یک زوج است که دچار روزمرگی شدند،از همین جهت زن دچار توهم هایی شده که با اشخاص خیالی صحبت و زندگی می کند و همسر او درصدد بازگشت زن به زندگی است. در بَطن نمایش داستان های ترسناک و خیالی داریم,دکور بسیار عظیمی داریم که کمک زیادی به نمایش ما می کند. فیلمی به نام " انتقام" برای نگارش این نمایش به من ایده داد و در دوران شیوع بیماری کرونا نوشتن آن را آغاز کردم.

او ادامه داد: داستان  نمایش " پنگوئن های افسرده" نوشته محمد میرعلی اکبری که در آن بازی می کنم ,  در زمان قدیم و در خانه ای که آزمایشگاه ساخت مواد در آن وجود دارد ،اتفاق می افتد ؛  این نمایش حالت ماجراجویی دارد و  قرار است دی ماه  سال جاری در تالار قشقایی تئاترشهر به روی صحنه برود .

« نبوت » درخصوص جبران آسیب های وارد به تئاتر و هنرمندان بیان کرد: دولت باید هنرمندان و گروه های نمایشی را حمایت کند,از طرفی واکسینه شدن هنرمندان کمک می کند تا دوباره روی صحنه بیایند.شیوع این بیماری منحوس و از طرفی دیر واکسینه شدن سبب شد تا هنرمندان بسیاری را از دست بدهیم.از زمانی که وزیر جدید روی کار آمدند تغییرات مثبتی حس کردیم و قول هایی به خانه تئاتر داده شده است ولی تا زمانی که اجرایی نشود نمی توان امیدوار بود.

« نبوت »  با اشاره به فعالیت های سینمایی خود که در دوران بیماری کرونا اکران نشده, اظهار داشت: " گربه سیاه" به کارگردانی « کریم امینی » و تهیه کنندگی  « بهرام رادان » و"جوجه تیغی" اثر مستانه مهاجر را دارم که در صف اکران هستند. در فیلم "جوجه تیغی" با حامد کمیلی و آناهیتا درگاهی همبازی هستم و نقش یک دختر کارخانه دار را بازی می کنم که داستان های عاشقانه هم به همراه دارد. فیلم " گربه سیاه" داستان بسیار جذابی دارد که در آن نقش رئیس بلاگرهای فضای مجازی را دارم.

گفت و گو از : مینا قنبری

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آرزو نبوت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
safarian
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
0
آرزو نبوت بازيگر بسيار خوبي هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳