شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۴ : ۱۶ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

دینا محمدی: « سارا باقری »  بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که پس از فارغ التحصیلی در رشته کارگردانی از دانشگاه سوره، در مجموعه هایی چون نیمه پنهان ماه، عطر ترنج، آپارتمان نشین ها، ماجراهای فامیلی، گل دره، ماه نشین، فرزندان آقا، طلایه داران، نه چندان دور، خانه ی پدری ۱و ۲، جشن مهرگان، فردا روشن است، ملکاوان، هیولا به نقش آفرینی پرداخته و بازی در خون بها، سوگند و مارال از دیگر فعالیت های او در عرصه ی سینما است. این بازیگر که هم اکنون در نقش مائده در مجموعه " افرا" به ایفای نقش پرداخته توانسته بازی در نمایش هایی چون "قهرو آشتی" و "دل سگ" را در کارنامه هنری خود به ثبت برساند. او که حدود ١٢ سال به عنوان بازيگر و گوينده راديو گيلان، توانسته جايزه اول گويندگی كشوری ، جايزه اول بازيگری راديو تئاتر جشنواره مراكز استانها را از آن خود کند، معتقد است: «  اگرچه قصه این سریال پر از فراز ونشیب های روایی است اما می‌طلبد به آن فرصت داد چرا که هنوز به اوج خود نرسیده و باپیشرفت آن مخاطب با ماجراهایی مواجه خواهد شد که حال وهوای تازه ای به او دست میدهد. » 

« سارا باقری »  بازیگر در گفت و گو با دیباچه گفت : با نقش مائده ارتباط تنگاتنگ و خوبی برقرار کردم و این شخصیت را عاشقانه دوست دارم چرا که مائده کاراکتر و نقش پیش برنده ای است که در یک سری از قسمت ها پر رنگ و یا کمرنگ میشود اما بودن و نبودنش در کار بی دلیل نیست.

مائده دختر ۲۰ ساله ای است که دچار زندگی روتین شده و ناگهان با یک اتفاقی که خیلی برایش هولناک، عجیب و ناشناخته است ، روبرو می شود و هم اکنون باید با نبودن کسی که عاشقش بوده دست و پنجه نرم کند، و به نوعی شخصیت مائده در مواجه با این موضوع دچار بُهت می شود.

او در ادامه در خصوص نقش خود گفت: در این سریال ایفاگر نقشی هستم که بیشتر در حالت تردید و دوگانگی شخصیتی قرار گرفته و نسبت به برادر خود و اتفاق پیش آمده، دچار شک و تردید شده و همین شک و تردید زمینه ساز تفکراتی برای او میشود که ماجرا را به گونه ای دیگر رقم میزند.مائده در این سریال دو شخصیت متفاوت است چرا که از قسمت ۱ تا ۱۰ مخاطب را با دختری شاد و سرزنده روبرو می کند، اما از قسمت ۱۰ به بعدبا چالش هایی که برای این شخصیت به وجود می آید، شخصیت مائده به بلوغ نزدیک می شود به طوری که چیزی برایش مفرح نیست و حتی درس خواندن و مطالعه کردن درنظرش آن چنان جذاب به نظر نمی آید اما در عین حال سعی میکند به دانشگاه و خلوت خود پناه ببرد.

بازیگر دیگر فیلم های سینمایی " خون بها" و " "سوگند" بیان کرد: کار در کنار اساتید بزرگی چون مهدی سلطانی سروستانی برایم تجربه ای بینظیر بود چرا که او به بازیگرانِ جوان به نوعی اعتماد به نفس ارائه می نمود. او به معنای واقعی انسان شریف و متواضعی است و در طول این کار سعی کردم در کنار تکنیک های
بازیگری تواضع و درس انسانیت را نیز از ایشان فرا بگیرم که حتی شاید مهم تر از تکنیک بازیگری باشد.

خانم متخصص هنرمندی بینظیر و در عین حال مهربان، همانند یک مادر در کنارم بودند و همچنین افتخار بازی در کنار نسرین بابایی را از قبل داشتم ؛او اصالتا گیلانی است و سال هاست که در تهران فعالیت میکند و شاید به واسطه آن شناختی که از قبل نسبت به وی داشتم، ارتباط گیری بهتری به عنوان پارتنر با او برقرار کردم.

همچنین کار در کنار روزبه حصاری، محمد صادقی، مینا وحید و همه عوامل این مجموعه نه تنها برایم دلنشین بود بلکه پر از خاطره خوب بر جای گذاشت.

بازیگر نمایش" قهرو آشتی" و "دل سگ" بیان کرد: اینکه از سوی مخاطب به من گوشزد میشود که علیه برادرت شهادت نده نشان از ارتباط گیری خوب نقش مائده با مخاطب است و در این جا نیاز است بگویم مخاطبان صبوری داشته باشند و تا قسمت ۴۰ "افرا" را همراهی کنند چرا که در نهایت با اتفاقات جدیدی روبرو خواهند شد.

این بازیگر جوان در پایان خاطر نشان کرد: در این جا، از محمد دارابی و بهرنگ توفیقی که همانند پدری مهربان در کنارم بودند و مجید گل سفیدی به عنوان مدیر تصویربرداری سریال که درجه یک و بینظیر هستند، تشکر میکنم.

برچسب ها: سارا باقری
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار