چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۹۴۷
تاریخ انتشار : ۴۴ : ۱۶ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

خاطره به سبک محمود جعفری 

به گزارش دیباچه ، بازیگر سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» با حضور در یک برنامه تلویزیونی، خاطره‌ واکسن زدنش را تعریف کرد.

سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید، این شب‌ها روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

اخبار کوتاه تلویزیون | از خاطره بازی ها روی آنتن تا شهامت ستودنی سوسن پرور

محمود جعفری بازیگر این سریال با حضور در برنامه «دست در دست» درباره خاطره واکسن زدن خود گفت: تصویربرداری سریال «در کنار پروانه‌ها» در فضای سرسبز مازنداران بود. یک روز به من گفتند ساعت ۶ صبح آفیش هستم و باید سر فیلمبرداری باشم.

وی ادامه داد: قرار بود همان روز عوامل سریال دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کنند؛ من گفتم باید واکسن بزنم و حوالی ساعت ۸ واکسن زدم و زمانی که رسیدم سر صحنه فیلمبرداری، همه عوامل سرکار بودند. راستش خجالت کشیدم؛ چرا که همه عوامل آن روز اسمشان در لیست واکسن بود، اما به خاطر تعهد کاری نرفته بودند واکسن بزنند.

خاطره ای زنده یاد تختی 

«ماه در می‌زند» در تازه‌ترین قسمت خود میزبان محمدرضا طالقانی و هوشنگ فرهی دو پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای بود.

  برنامه تلویزیونی «ماه در می‌زند» که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد روی آنتن می‌رود، یکشنبه‌شب میزبان هوشنگ فرهی و محمدرضا طالقانی بود که به روایت زندگی و سال‌های ورزش خود پرداختند.

هوشنگ فرهی که به گفته خودش ۸۰سال است در ورزش زورخانه‌ای فعالیت می‌کند در بخشی از این برنامه به روایت خاطره‌ای از غلامرضا تختی چند روز پیش از مرگ دردناکش پرداخت. فرهی گفت: تختی همیشه دنبال کار خیر بود و گاهی از من کمک می‌خواست. آخرین درخواست تختی سه روز قبل مرگش بود. او به من گفت یک سبزی فروش هفت تا بچه دارد یکی از این خانه‌هایی که در حلبی‌آبادهای راه شاه‌عبدالعظیم ساختند برای او بگیریم. گفتم فردا بیا برویم وزارت آبادانی مسکن. ساعت ۹ صبح با هم رفتیم به اتاق وزیر. منشی گفت جلسه دارد گفتم بگو جلسه اش را تعطیل کند آقای تختی آمده. رفتیم داخل به دکتر نهاوندی گفتم پیشانی تختی را ببوس. تختی مدام به فکر مردم بود برای همین هم با او خوب نبودند.

محمدرضا طالقانی هم در این برنامه با بیان اینکه الان همه با هم انگار قهر هستیم و این خوب نیست که در این جامعه مردم به خاطر مشکلات اقتصادی به زندان بیفتند گفت: همین چند روز پیش یک آقایی به من زنگ زد گفت اگر خانم من تا چند روز دیگر این مبلغ را نداشته باشد او هم به زندان می‌افتد. این خیلی بد است.

«ماه در می‌زند» هر شب حدود ساعت۱۹و تکرار آن روز بعد ساعت۱۲ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

شهامت سوسن پرور ستودنی است 

سوسن پرور با تشکر از کسانی که به‌خاطر ظاهرش به او توهین می‌کنند می‌گوید: ظاهر مهم است اما قطعاً همه‌چیز نیست، علاقه‌مندان به این حرفه ایده‌ها و کار را از فضای مجازی آغاز کنند.

او گفت :  فکر کن داری زندگی ات را می کنی تعدادی آدم بد و بیراه می‌گویند و فالوئرهای تو بالا می رود! در فضای مجازی دنبالت می‌کنند تا در صفحه‌ات فحش دهند؛ این وسط من سود می کنم.

اخبار کوتاه تلویزیون | از خاطره بازی ها روی آنتن تا شهامت ستودنی سوسن پرور

سعی می‌کنم خیلی جدی شان نگیرم و سبک زندگی خودم را داشته باشم. اتفاق شیرینی است و من خیلی از آن‌ها تشکر می کنم؛ زیرا هر بار پیجی عکس من را می‌گذارد و بدترین عکس ها را هم می‌گذارند و مثلا می‌نویسند کی گفته این طفلک زشت است، همان موقع دو هزار نفر به فالوئرهای من افزوده می شود.

تولید فصل دوم برنامه «جاذبه»

تولید فصل دوم برنامه «جاذبه» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا صابونی و با اجرای صابر خراسانی، چند روزی است که شروع شده است. این برنامه به زودی روی آنتن شبکه افق می‌رود.

«جاذبه» ویژه‌برنامه شبکه افق برای ماه صفر است که همانند فصل اول به روایت قصه‌های افرادی می‌پردازد که زندگی هریک به نوعی با ائمه علیه‌السلام پیوند خورده است.

اخبار کوتاه تلویزیون | از خاطره بازی ها روی آنتن تا شهامت ستودنی سوسن پرور

صابر خراسانی در فصل دوم نیز اجرای برنامه را بر عهده دارد. خراسانی در «جاذبه» میزبان مهمانانی از اقصی نقاط ایران است که هریک به سبب گرهی در زندگی با گذراندن فراز و نشیب‌های فراوان و توسل به ائمه معصومین علیه‌السلام به روایت قصه خود می‌پردازند.

فصل اول برنامه «جاذبه» با اجرای صابر خراسانی سال گذشته در همین ایام از شبکه افق پخش شد.

عکس تازه ای از گریم گوهرخیراندیش

در حالی‌که تولید سریال «آهوی من مارال»، ادامه دارد، عکسی تازه از گریم گوهر خیراندیش، بازیگر این مجموعه شبکه نمایش خانگی، منتشر شد.

 گوهر خیراندیش در سریال «آهوی من مارال»، نقش شکوه‌السلطنه، مادر مظفرالدین‌شاه (ولیعهد) و همسر ناصرالدین‌شاه را بازی می‌کند. 

اخبار کوتاه تلویزیون | از خاطره بازی ها روی آنتن تا شهامت ستودنی سوسن پرور

شکوه‌السلطنه از زنان مقتدر دربار ناصرالدین‌شاه بود. او گرچه در اندرون ناصری در تهران زندگی می‌کرد، اما بر امور دربار ولیعهد (مظفرالدین میرزا) در تبریز، نظارتی ویژه داشت. او، پیش از به تخت نشستن پسرش، در ۵۵ سالگی، بر اثر بیماری آنفلونزا، درگذشت.

«آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی سعید خندق‌آبادی و بهروز خوش‌رزم تولید می‌شـود. حسن معجونی، ترلان پروانه، الهام کردا، علیرضا آرا، جواد یحیوی، فریبا کوثری، علیرضا کمالی، لیلا بلوکات و شبنم مقدمی، از بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است؛ «ناصرالدین‌شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌گذرد و به دنبالش، حال سلطان صاحبقران می‌شود حال صیدی که در دام مانده باشد ...»

پیام فرهاد قائمیان به مناسبت روز ملی سبنما

فرهاد قائمیان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با صدور پیامی، روز ملی سینما را تبریک گفت.
در این پیام  که در اختیار پایگاه خبری دیباچه قرار گرفته ، آمده است :
«هنر، هدیه ارزشمندی است که کردگار هنر آفرین در نهاد انسان ها به ودیعه گذاشته است. هدیه ای بهشتی که سعادت و کمال آدمی غایت آن است و در این میان سینما با توجه به نقش و جایگاهی که دارد، در میان همه هنرها، از ارزش و قداست والایی  برخوردار است. هنر صنعتی که نشانه بارز بالندگی فرهنگ است و نماد توسعه. 21 شهریور ماه که به همت شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز بزرگداشت سینما نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا صاحبان هنر و اندیشه، هنرمندان و سینماگران کشور مورد تکریم قرار گرفته و فعالیت های شان مورد ارج قرار گیرد. صمیمانه این روز باشکوه و خجسته رابه همه عزیزان تلاشگر در حوزه فیلم و سینما خصوصآ هنرمندان، فیلم سازان و اساتید و پیشکسوتان سینمای استان اردبیل تبریک و شادباش می گویم و برای همه عزیزان موفقیت و درخشش در این عرصه مانا آرزومندم.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳