چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۷۲
تاریخ انتشار : ۵۴ : ۰۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
سریال «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه این روزها در لوکیشن باغ موزه قصر مقابل دوربین می‌رود.



دیباچه:

با ادامه تولید سریال تلویزیونی «پریا»، سازندگان این سریال از امروز با حضور در باغ موزه قصر، بخش‌هایی تازه از این اثر تلویزیونی را مقابل دوربین می‌برند.

بیش از سه ماه از آغاز تصویربرداری جدیدترین سریال «حسین سهیلی زاده» می‌گذرد و تاکنون گروه در لوکیشن‌هایی چون: شهرک چشمه، باغ موزه «قصر»، خیابان‌های تهران و ... تصویربرداری کرده‌اند.

دیباچه-پریا


سریال «پریا» از امروز در لوکیشن باغ موزه قصر به مدت تقریبی یک هفته مقابل دوربین می‌رود و عمار تفتی و هادی قمیشی بازیگرانی هستند که در این لوکیشن به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «پریا» پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد. در شرایطی که وی همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک‌به‌یک از سر راه برمی‌دارند اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد.

سریال «پریا» در چهل قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.

لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی بازیگران اصلی این سریال هستند. در پریا چهار بازیگر کودک نیز با نام‌های: محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده و شادی نکته سنج ایفای نقش می‌کنند.

این سریال با مجری طرحی «شرکت فانوس خیال زمان» تولید می‌شود و محصول مشترک «اداره کل نمایش سیما» ـ و «وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (موسسه آوای سلامت)» است.

فارس نوشت: از دیگر عوامل این سریال می‌توان به:مدیر تصویربرداری:محمد افسری،مدیر تولید:نعمت‌الله یمینی، طراح صحنه:امیر زاغری، طراح لباس: پگاه تَرکی، طراح گریم: سید جلال موسوی،مدیر صدابرداری:مهدی آزادی،سرپرست و مدیر گروه برنامه‌ریزی: امیرسلیمانی، دستیار اول کارگردان:امین محمودی،منشی صحنه:مهین شهبازی،مدیر تدارکات: مهدی پیله‌وریان،عکاس: هلیا رضایی.

 

 

 

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار