شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۶۷۵
تاریخ انتشار : ۲۳ : ۱۴ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

رادیو برایم حس نوستالژیک دارد و از کودکی تا کنون به آن علاقه مند هستم و از اینکه در برنامه ای حضور دارم که برای قشر جوان تلاش میکند، بسیار خوشحالم

فلور نظری بازیگر و استاد دانشگاه پیرامون حضور خود در یک مسابقه رادیویی گفت:  در مورد مسابقه رادیویی "یک دو صدا "که به تازگی داور بخش مسابقه رادیویی بخش بازیگری شدم خیلی از این دعوت خشنودم و همکاری در این پروژه رادیویی از نظر مالی چیزی ندارد.

 « نظری » در ادامه  افزود: علاقه من به رادیو از کودکی نشات میگیرد، گوش دادن به نمایش نامه های رادیویی حس خوبی رابرایم تداعی میکرد،بعدها با گوش دادن به برنامه های ترافیکی رادیو پیام و موسیقی هایی که پخش میکرد و همچنین رادیو آوا که باپخش موسیقی های دلنشین زمینه ساز روحیه آرام برایم میشد سعی کردم بیشتر با این رسانه ارتباط داشته باشم.

بازیگر مجموعه هایی همچون "خانه به دوش" و "حکایت های کمال" در ادامه گفت: سابقه اجرا در رادیو نداشتم ولی با پیشنهاداتی که برای اجرا در رادیو داشتم،به دلیل اینکه درگیر کارهای تصویری ام بودم نتوانستم کار در رادیو را  قبول کنم.

بسیاری از کارهای تصویری ام که از سوی کارگردانان خوب پیشنهاد شده بود را رد کردم!

او پیرامون بازیگری در شرایط سخت کرونا گفت: در حال حاضر کار جدید در عرصه بازیگری ندارم و دراین اوضاع سخت کرونایی بسیاری از کارهای تصویری ام که از سوی کارگردانان خوب پیشنهاد شده بود را رد کردم چرا که در هنگام تصویربرداری میبایست از ماسک استفاده نکنیم و همین موضوع شرایط را برایم سخت تر کرد  بنابراین ترجیح دادم فعلا کار تصویری را بر عهده نگیرم تا این قضیه برای خود و خانواده ام دردسر ساز نشود.

وی در خصوص برگزاری مسابقه هایی پیرامون اجرا و بازیگری که از علایق بسیاری از جوانان در این دوره شده، افزود: برگزاری مسابقه "یک دو صدا" که در راستای پرداختن به علاقه برخی جوانان در زمینه مجری گری و بازیگری است میتواند آنان را کمی به علاقه های خود در این زمینه و حتی کسب تجربه کمک کند.

وی در ارتباط مسابقه "یک دو صدا" که مسابقه ای با محوریت صداست افزود: این مسابقه سعی دارد با شکوفا کردن استعداد های جوانان در راستای اجرا و همچنین گویندگی و بازیگری، قصه خوانی و نوازندگی، جوانان علاقه مند و مستعد در این رشته از هنر را به خود جذب کند و در حد توان تجربیات خود را در اختیار آنها قرار دهند تا جوانان بتوانند استعداد های خود را شکوفا کنند.

نظری در پایان با اشاره به فعالیت هنری اش خاطرنشان کرد: خلاصه ای از پرده خوانی بیضایی" و "خلاصه ای از ورزیل های غلامحسین ساعدی" دو اثر نمایشی از  پایان نامه شاگردانم بود که در مدرسه هنرو ادبیات به اجرا درآمد و این دو اثر را کارگردانی کردم که نتیجه خوبی از سوی کارگردانانی که برای تماشای این اثر دعوت شده بودند به دست آوردیم .

گفتگو از دینا محمدی

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار