جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۵۶۲
تاریخ انتشار : ۴۴ : ۱۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
سیما خضرآبادی می‌گوید اصولا به ایفای نقش‌هایی که از او دور است، بسیار علاقه‌مند است چراکه می‌تواند توانایی خود را در عرصه بازیگری نشان بدهد.

سیما خضرآبادی بازیگر سینما و تلویزیون که این شب‌ها مشغول بازی در نقش «شیوا» در سریال «بچه مهندس ۴» است، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دیباچه درباره گزیده‌کاری‌اش در عرصه بازیگری اظهار کرد: حدود سه سال است که تلاش می‌کنم تنها در کار‌هایی حضور داشته باشم که فیلمنامه خوبی دارد و می‌دانم مخاطب با مجموعه همراه می‌شود.

وی ادامه داد: در وهله اول نقش برایم مهم است و زمانی که برایم جذابیت داشته باشد، آن را قبول می‌کنم. در حقیقت اگر کار خوب همراه با فیلمنامه خوب به من پیشنهاد نشود، ترجیح می‌دهم کار نکنم حتی اگر مجبور باشم سال‌ها در پروژه‌ای حضور نداشته باشم.
 
اگر کار خوب همراه با فیلمنامه خوب به من پیشنهاد نشود، ترجیح میدهم مدت‌ها کار نکنم! | امیدوارم از این به بعد بیشتر در سینما حضور داشته باشم!

بازیگر «علی البدل» درباره چگونگی پیوستن خود به «بچه مهندس ۴» گفت: از سوی دستیار کارگردان به این مجموعه معرفی شدم. در ابتدا ۷ قسمت از کار را خواندم و باقی مجموعه را به صورت سیناپس برایم تعریف کردند. نقشی را که برایم تعریف شد، پسندیدم و پذیرفتم آن را ایفا کنم.

خضرآبادی درباره کاراکتر «شیوا» مطرح کرد: «شیوا» دختری پُرهیاهو و بانشاط است که هرچه جلوتر می‌رویم با قصه زندگی‌اش بیشتر آشنا می‌شویم. در حقیقت از قسمت ۱۷ یا ۱۸ به بعد این سریال متوجه داستان «شیوا» می‌شویم که از کجا آمده و به کجا می‌رسد.  

وی درباره چالش‌های ایفای نقش «شیوا» عنوان کرد: ایفای این کاراکتر اتفاق متفاوتی بود که باید روی آن کار می‌کردم و زمان می‌برد تا بتوانم به آن برسم. زیاد نمی‌توانم درباره نقشم صحبت کنم چراکه داستان لو می‌رود.

بازیگر «چک برگشتی» با بیان اینکه این نقش ما به ازای بیرونی دارد، تصریح کرد: من دوستی دارم که اتفاقاتی که برای «شیوا» رخ می‌دهد برای او نیز رخ داده است. این موضوع بسیار به من کمک کرد و امیدوارم توانسته باشم از ایفای این نقش به خوبی بربیایم.  

خضرآبادی درباره همکاری با احمد کاوری کارگردان «بچه مهندس ۴» خاطرنشان کرد: احمد کاوری کارگردانی است که تلاش می‌کند بازیگر شخصیت را خلق و به آن برسد. من از همکاری با ایشان راضی هستم و امیدوارم بیننده نیز راضی باشد.

به گفته بازیگر «بچه مهندس ۴»، زمانی که ایفای نقشی را برعهده می‌گیرد از شخصیت خود یعنی سیما خضرآبادی خارج می‌شود و شبیه کاراکتر مورد نظر زندگی می‌کند.

وی درباره استقبال مخاطبان از این مجموعه بیان کرد: این روز‌ها به دلیل شرایط کرونا نمی‌توانیم در فضای واقعی بازخورد‌ها را بسنجیم، اما بازخورد‌های خوبی در فضای مجازی گرفته‌ام که امیدوارم ادامه‌دار باشد.

بازیگر فیلم سینمایی  «کودک و فرشته » درباره کم‌کاری خود در سینما گفت: هیچ بازیگری دوست ندارد در سینما کار نکند و یا کمتر کار کند، اما باید کاری خوبی پیشنهاد بشود تا بتوان در سینما هم حضور داشت. امیدوارم از این به بعد بیشتر در سینما حضور داشته باشم و اتقاق‌های خوبی برایم رخ بدهد.
 
اگر کار خوب همراه با فیلمنامه خوب به من پیشنهاد نشود، ترجیح میدهم مدت‌ها کار نکنم! | امیدوارم از این به بعد بیشتر در سینما حضور داشته باشم!

خضرآبادی در جواب به این سوال که علاقه‌مند بازی در نقش‌های مثبت است یا منفی، مطرح کرد: از آنجاکه زیاد نقش مثبت ایفا کرده‌ام، حضور در نقش‌های منفی قطعا برایم جذابیت دارد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که نقش خاصی هست که دوست داشته باشد در آینده آن را ایفا کند، خاطرنشان کرد: اصولا به ایفای نقش‌هایی که از من دور است، بسیار علاقه‌مند هستم چراکه می‌توانم توانایی خود را در عرصه بازیگری نشان بدهم.
 
گفت و گو از : سپیده شریعت رضوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار