جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۵۳۴
تاریخ انتشار : ۱۵ : ۱۰ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
منوچهر آذری بازیگر و گوینده رادیو درباره حضور خود در برنامه «هفت کوچه» پس از ۶ سال دوری از رادیو سخن گفت.

منوچهر آذری بازیگر و گوینده رادیو در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیباچه، درباره حضور خود در برنامه «هفت کوچه» رادیو فرهنگ پس از ۶ سال دوری از این رسانه اظهار کرد: بنده به دلایلی ۶ سال از رادیو دور بودم، اما حدود ۹ ماه پیش به دعوت علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ به برنامه رادیویی «هفت کوچه» پیوستم. لازم است بگویم ایشان بسیار به من محبت و برای ۶ سال دوری من از رادیو دلجویی کرد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۵۰ سال است برای رادیو کار کرده و صدایش برای شنوندگان آشناست، افزود: ما در رادیو همیشه برای شادی مردم تلاش و انجام وظیفه کرده ایم و بنده هم اکنون برپایه همین رسالت کار خود را انجام می‌دهم.

این بازیگر رادیو درباره همکاران خود در «هفت کوچه» مطرح کرد: من و عباس محبی از گویندگان قدیمی رادیو که سالهاست من با ایشان رفیق هستم در برنامه «هفت کوچه» حضور داریم و با خانم ارجمندی مجری توانمند «هفت کوچه» و ۲ تن از دوستان دیگر از جمله ایزد کاویانی خواننده و نوازنده ضرب و حسین احمدی نوازنده سنتور که من ایشان را به برنامه دعوت کردم، همکاری داریم.
 
حضور در «هفت کوچه» پس از ۶ سال دوری از رادیو | در مقابل عشق مردم، کرونا نمی‌شناسیم! | می توانم در آثار طنز تلویزیون همکاری کنم ، اما کسی ما را دعوت نمی کند!

آذری با اشاره به اینکه «هفت کوچه» برنامه‌ای گرم و صمیمی است، گفت: این برنامه با موضوع فرهنگ مردم استان‌های مختلف کشور و آشنایی با آیین ها، آداب و رسوم اقوام و مردم سرزمین ایران روی آنتن می‌رود. من و همکارانم در یک محیط بسیار دوستانه و منسجم کار را شروع کردیم و مخاطبان نیز ما را همراهی می‌کنند. شنوندگان زیادی از سراسر کشور با برنامه ارتباط برقرار می‌کنند که این موضوع نشان می‌دهد برنامه مخاطب خود را پیدا کرده است و شنوندگان زیادی دارد.

وی با بیان اینکه از حضور در این برنامه بسیار راضی است و قصد دارد کار خود را ادامه بدهد، مطرح کرد: این برنامه در هر قسمت خود یک موضوع و مهمان متفاوت دارد. به عنوان مثال ما در ایام عید نوروز که هر روز برنامه داشتیم، ایرج خواجه امیری را روی آنتن رادیو فرهنگ آوردیم که باعث استقبال مخاطبان نیز شد. در این مسیر قرار است از هنرمندان دیگر نیز دعوت کنیم تا با ما همراه شوند.

این بازیگر درباره سختی‌های کار در این روز‌های کرونایی تصریح کرد: این روز‌ها مشکلات زیادی گریبان کشور را گرفته است، اما عشق ما به مردم و محبتی که آن‌ها به ما دارند، باعث می‌شود کار خود را پیش ببریم. ما در مقابل عشق مردم، کرونا نمی‌شناسیم و در مقابل محبت آن‌ها ابراز خوشحالی و نهایتا سرافرازی می‌کنیم.

آذری با بیان اینکه امیدوار است مردم با شنیدن «هفت کوچه» اندکی از غم هایشان کاسته و سرگرم شوند، گفت: دل ما به روشنایی خوش است. ما پروتکل‌های بهداشتی را با شعر و طنز به مردم گوشزد می‌کنیم و در گفته هایمان در این برنامه نیز برای همه مردم درخواست واکسن کرده ایم تا همه افراد با هر شغل و منصبی بتوانند واکسن بزنند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا مدت طولانی است به عنوان بازیگر در آثار سینمایی و تلویزیونی حضور ندارد، خاطرنشان کرد: من به صورت مهمان در تلویزیون حاضر می‌شوم به عنوان مثال عید نوروز به شبکه جام جم و همچنین مسابقه «شوتبال» شبکه نسیم رفتم، اما حقیقتا اگر دعوت به همکاری کنند، می‌رویم، اما دعوت نمی‌کنند و اینکه واقعا چه سری در آن نهفته است، نمی‌دانم. ما آماده کار هستیم و می‌توانیم در سریال‌های طنز و کمدی انجام وظیفه کنیم البته تلویزیون در حال حاضر از این قبیل سریال‌ها ندارد، اما اگر دعوت کنند، می‌رویم. لازم است بگویم تخصص من بازیگری است و در سریال‌هایی از جمله «هزاردستان» ساخته علی حاتمی و «آشپزباشی» ساخته محمدرضا هنرمند بازی کرده ام.

این بازیگر رادیو در پایان با اشاره به اینکه پیشنهاد‌های زیادی برای حضور در برنامه‌های رادیویی دارد، عنوان کرد: به من پیشنهاد شده است دوباره به برنامه «صبح جمعه با شما»، «کوی نشاط» و... بروم، اما علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ انقدر به من اظهار لطف داشته است که من امکان ندارد دعوت شبکه‌های دیگر را بپذیرم. همچنین به خود اجازه نمی‌دهم محبت‌های ایشان را رها کنم و جای دیگری بروم.

برنامه «هفت کوچه» به تهیه کنندگی سیدهادی موسوی نژاد و صدابرداری علیرضا بخشی روز‌های شنبه، دوشنبه، پنج شنبه و جمعه ساعت ۹ صبح به مدت ۱۵۰ دقیقه روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود.
 
گفت و گو از : سپیده شریعت رضوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲