جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۵۳۰
تاریخ انتشار : ۲۷ : ۱۰ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
کارگردان «صبح آخرین روز» می‌گوید این سریال این روز‌ها در مراحل پایانی تصویربرداری قرار دارد و احتمالا اواخر اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

حسین تبریزی کارگردان «صبح آخرین روز» در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دیباچه درباره آخرین وضعیت تولید این سریال اظهار کرد: سریال در این روز‌ها در مراحل پایانی تصویربرداری قرار دارد و تا چند رور آینده کار به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: همزمان تدوین و دیگر مراحل فنی نیز در حال انجام است.

کارگردان «صبح آخرین روز» درباره زمان و شبکه پخش کننده این سریال اظهار کرد: بناست شبکه یک بعد از ماه مبارک رمضان یعنی اواخر اردیبهشت ماه «صبح آخرین روز» را روانه آنتن کند.

تبریزی درباره سختی‌های کار در این روز‌ها که کرونا همچنان در کشور می‌تازد، مطرح کرد: در ابتدا بگویم که تصویربرداری بخش‌های امنیتی و تعقیب و گریز‌ها باقی مانده است، اما کار در این روز‌ها بسیار سخت است و محدودیتی‌هایی برای ما وجود دارد چراکه ما ۱۰ ساله گذشته را روایت می‌کنیم و اگر بخواهیم در جایی فیلمبرداری داشته باشیم مردم ماسک دارند و این کار ما را سخت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا لطمه‌ای به کار و عوامل وارد نشود. خداراشاکرم که تا این لحظه اتفاق بدی در پروژه مان رخ نداده و کرونا خیلی بین ما نفوذ نکرده است.

کارگردان «صبح آخرین روز» با بیان اینکه این سریال با حمایت سازمان انرژی اتمی کار می‌شود، گفت: این سریال درباره قصه زندگی و بیوگرافی شهید شهریاری است. ضمن اینکه نگاهی به پشت پرده شهادت این شهید بزرگوار و زحمات ایشان نیز داریم.

تبریزی افزود: این سریال همچنین به گوشه‌هایی از فعالیت سازمان انرژی اتمی و دستاورد‌های آن مانند پزشکی هسته ای، کشاورزی هسته‌ای و... که مردم کمتر درباره آن اطلاع دارند، می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه رسالت فیلمساز این است که به زندگی شهدا بپردازد، خاطرنشان کرد: ما قهرمانان بزرگی داشتیم که به  دست دشمنانمان شهید شدند که یکی از آن‌ها شهید شهریاری است. من در جریان تحقیق و نگارش این پروژه متوجه شدم که ایشان الگوی بسیار بزرگ و مناسبی برای جوانان طالب علم بوده و هست. این شهید بزرگوار با وجود محدودیت‌هایی که در استان کوچکی مانند زنجان بود، رشد کرده و خودش را به درجاتی رسانده است که در دنیا به عنوان یک دانشمند از او یاد می‌شود. این اتفاق، اتفاق کمی نیست و می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای جوانان ما باشد.

کارگردان «صبح آخرین روز» ادامه داد: زندگی پر فراز و نشیب شهید شهریاری دست مایه این شد که ما به سراغ ساخت اثری درباره ایشان برویم و کاری در خور شخصیت این شهید تولید کنیم. بیوگرافی ساختن معضلات و سختی‌های خاص خود را دارد به ویژه اینکه شهید شهریاری مربوط به دوران معاصر است.

تبریزی تاکید کرد: من و همه گروهم تلاش خود را به کار بسته ایم با مستنداتی که در اختیار داشتیم و در فیلمنامه قید شده بود، قدم به قدم پیش برویم و حد تعادل را نگه داریم.

وی درباره همکاری خانواده شهید شهریاری و سازمان انرژی اتمی با تیم سازنده سریال تصریح کرد: خانواده این شهید بزرگوار در مرحله تحقیق و نگارش همکاری لازم را با ما داشتند و در زمان تصویربرداری کار نیز به ما سر می‌زدند. سازمان انرژی اتمی نیز تمام تلاش خود را به کار بست تا ما بتوانیم از تمام امکانات سازمان باتوجه به محدودیت‌ها بهره ببریم. جا دارد از رییس سازمان و معاونان ایشان نیز تشکر کنم.

کارگردان «صبح آخرین روز» مطرح کرد: وظیفه یک کار نمایشی این است که ضمن سرگرم کردن، مخاطب را با کار همراه کند و پیام خود را به بیننده برساند. امیدوارم مخاطبان چنین اتفاقی را در این سریال شاهد باشند.

تبریزی در پایان درباره کار جدید خود نیز اظهار کرد: قصد دارم یک سریال برای ماه محرم و صفر بسازم، اما فعلا از جزییات آن اطلاعات بیشتری نمی‌توانم ارایه دهم.
 
گفت و گو از : سپیده شریعت رضوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار