پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 28 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۲۶۱
تاریخ انتشار : ۵۸ : ۱۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

مهران مدیری، در توضیح این‌که چرا تا حالا سرنوشت موزه برنامه «دورهمی» مشخص نشده است، گفت بسیاری از هنرمندان هنوز هدایای وعده داده شده خود را تحویل نداده‌اند.

به گزارش  دیباچه، در یک نشست خبری که امروز (چهارشنبه ۱۵مرداد) برگزار شد، مهران مدیری از ورودش به عرصه تبلیغات و همکاری با یک فروشگاه بزرگ تجاری برای امور نیکوکاری خبر داد.

سرنوشت عجیب موزه دورهمی به روایت مهران مدیری : بسیاری از هنرمندان هنوز هدایای وعده داده شده خود را تحویل نداده‌اند!

او در این باره توضیح داد: «یک همکاری بسیار خوب و مفید در حال شکل گرفتن است. یک‌ کار خیلی مفید و مهم و بزرگ قرار است انجام شود. توافق بین من و این برند شکل گرفته که مسئولیت اجتماعی و کمک به افرادی است که مشکل مالی دارند. در شرایطی که ما زندگی می‌کنیم این کار خیلی مهم است.»

مجری «دورهمی» ادامه داد: «من هیچ‌وقت در بحث تبلیغات نبودم. اما پذیرش این تبلیغات به دلیل مسئولیت اجتماعی است که بر دوش من گذاشته شده و من هم از این موضوع استقبال کردم این توافق انجام شد که بخشی از فروش این فروشگاه به مسائل و مشکلاتی که در کشور است، اختصاص داده شود. مثل کودکان کار، فراهم کردن وسایل تحصیل برای کودکان کم بضاعت، بیماران تالاسمی و سرطانی و هر آنچه در جامعه ما مشکل وجود دارد.»

مدیری افزود: «در پارت اول قرار شد هر فردی که از این فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرید می‌کند از فیش خرید او هزار تومان برای لباس و کیف و وسایل تحصیل دانش آموزانی که مشکل مالی دارند کنار گذاشته شود و این عدد بزرگی است. پذیرفتن این کار از طرف من با کمال میل و افتخار بود. چون روز به روز وضعیت کشور ما به لحاظ مالی بهتر می‌شود! فکر کردیم که با این کار یک مشکلی حل کنیم. قرار است در این طرح چیزی حدود صد تا ۱۵۰هزار دانش آموز را در سراسر کشور در مرحله اول پوشش دهیم و در قسمت‌های بعد به مادرانی که مشکلات معیشتی دارند خدمت رسانی شود و بعد به بیماران تالاسمی، سرطان و... این وظیفه شیرینی است که من به عهده گرفتم و امیدوارم‌همیاری همه مردم هم بتواند این کار را به بهترین نحو پیش ببرد.»

او ادامه داد: «این کار به وسیله ساخت تیزرهای تبلیغاتی، بیلبوردها و تبلیغات محیطی و حضور من در همایش‌های مربوط به این اتفاق انجام می‌شود.»

این بازیگر در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرآنلاین درباره تفاوت حضورش در تبلیغات فروشگاه رفاه با فعالیت‌های تبلیغاتی دیگر بازیگران و چهره‌ها گفت: «من مسئولیت اجتماعی را بر دوش خود احساس می‌کردم و حل مشکلات معیشتی و کمک به قشر آسیب‌پذیر هدف دیگر من است.»

مهران مدیری در پاسخ به این سوال که چه تضمینی برای رسیدن این کمک‌ها به نیازمندان وجود دارد، گفت: «تضمین اول تلویزیون است چون قرار است تیزرها و تبلیغات از تلویزیون پخش شود و تلویزیون روی این مسائل نظارت کافی دارد.»

او با اشاره به حاشیه‌های زیادی که حضور در تبلیغات برای هنرمندان داشته گفت: «هیچوقت تبلیغات صرف را نپذیرفتم‌ اما این کار را به خاطر مسئولیت اجتماعی که در این اتفاق وجود دارد پذیرفتم.»

مدیری در پایان این نشست، درباره سرنوشت موزه «دورهمی» هم گفت: «این مسئله به دو دلیل طول کشید. اول هماهنگی با تلویزیون و دوم این‌که خیلی از هنرمندها هدایای‌شان را نداده بودند و هنوز ندادند. کاش فهرست اسامی را آورده بودم.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲