جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۱۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ : ۱۷ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

الف. شکاری: در تونل سینمای این هفته به سراغ خبرهای مهم چند روز اخیر سینمای جهان رفته ایم از خبر بازگشت زودتر از موعد باستان شناس مشهور سینما یعنی دکتر ایندیانا جونز به سینما گرفته تا لغو مراسم افتتاحیه فیلم جدید جیمز باند در کشور چین آن هم به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا، در روزهای اخیر خبر حضور بردلی کوپر در نقش بری گیب خواننده مشهور هم بسیار مورد توجه رسانه های قرار گرفت و البته خبر تلخ هالیوودی این هفته نیز به مرگ دختر 15 ساله فیلم «ملکه کاتوه» برمی گردد که با وجود مبارزه شجاعانه با بیماری سرطان نتوانست بر این بیماری غلبه پیدا کند.


*«ایندیانا جونز 5» زودتر از موعد مقرر به سینماها می آید

به گزارش سی‌ان‌ان، هریسون فورد ستاره مجموعه فیلم های «ایندیانا جونز» و «جنگ ستارگان» در گفتگو با الن دجنرس در یک برنامه تلویزیونی از تولید پیش از موعد قسمت پنجم «ایندیانا جونز» پرده برداشت.

هریسون فورد در برنامه ای که روز 16 فوریه روی آنتن رفت، گفت: اوایل تابستان 2020 قسمت پنجم «ایندیانا جونز» جلوی دوربین می رود. بنا به اعلام هریسون فورد، فیلمبرداری «ایندیانا جونز 5» دو ماه زودتر از اعلام قبلی انجام می شود.

تونل سینما: از لغو افتتاحیه فیلم جدید «جیمز باند»  به دلیل شیوع ویروس کرونا تا بازگشت دکتر ایندیانا جونز به سینما

ستاره هالیوودی همچنین شایعه شکل نگرفتن این پروژه را رد کرد و گفت: البته که این پروژه به وقوع خواهد پیوست، این کار سرگرم کننده خواهد بود، از این بابت هیجان زده هستم.

آخرین فیلم از فرنچایز «ایندیانا جونز» سال 2008 تحت عنوان «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» ساخته شد، قسمت چهارم «ایندیانا جونز» تقریبا بیست سال بعد از قسمت سوم این مجموعه به سینماها آمد.

فورد در پایان این گفتگو تاکید کرد: باید مطمئن شویم تلاش هایمان به همان اندازه شروع کارمان، جاه طلبانه و بلندپروازانه باشد.

سه قسمت اول «ایندیانا جونز» در سالهای 1981، 1984 و 1989 ساخته شده است.

لغو افتتاحیه فیلم جیمز باند در چین به خاطر ویروس کرونا

به گزارش ایندی وایر، برنامه افتتاحیه نمایش فیلم جدید جیمز باند با نام «زمانی برای مردن نیست» که قرار است .آخرین حضور دنیل کریگ در نقش مامور 007 باشد در چین به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که چین تقریبا همه ۷۰،۰۰۰ سالن سینمای خود را در پی شیوع ویروس کرونا بسته است.

به گفته یکی از نزدیکان به استودیوی سازنده فیلم «زمانی برای مردن نیست»، اگر تا زمان اکران فیلم در ماه آوریل سینماهای چین بازگشایی هم شوند کریگ و دیگر عوامل فیلم قادر نیستند برای شرکت در مراسم پیش از نمایش فیلم به چین مسافرت کنند.

تونل سینما: از لغو افتتاحیه فیلم جدید «جیمز باند»  به دلیل شیوع ویروس کرونا تا بازگشت دکتر ایندیانا جونز به سینما

بیش از 69 هزار انسان در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که اکثریت آنها متعلق به کشور چین هستند و تاکنون 1669 نفر در پی این بیماری از دنیا رفته اند.

«زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین قسمت سری فیلم های جیمز باند است که قرار است آوریل 2020 در سراسر جهان به نمایش در بیاید.

بردلی کوپر بار دیگر خواننده می شود

به گزارش گاردین، بردلی کوپر ستاره این سال های سینمای جهان که در حال حاضر در مرحله کارگردانی و بازیگری درام زندگینامه ای لئونارد برنشتاین آهنگساز بزرگ جهان قرار دارد به تازگی اعلام شده قرار است نقش بری گیب خواننده را نیز ایفا کند.

کمپانی امبلین متعلق به استیون اسپیبرگ و گراهام کینگ تهیه کننده فیلم «راپسودی بوهمی» از تهیه کنندگان این پروژه هستند.

تونل سینما: از لغو افتتاحیه فیلم جدید «جیمز باند»  به دلیل شیوع ویروس کرونا تا بازگشت دکتر ایندیانا جونز به سینما

بنا به گزارش های رسیده آنتونی مک‌کارتن نویسنده فیلمنامه فیلم های «راپسودی بوهمی» و «تئوری همه چیز» نیز به عنوان فیلمنامه نویس به پروژه اضافه شده است.

بری گیب تنها بازمانده گروه «بی‌جیز» است. او سال ۱۹۵۸ همراه دو برادر دوقلویش رابین و موریس گروه «بی جیز» را تشکیل دادند. معروف ترین آهنگ این گروه «تب شنبه شب» محصول 1977 است که بسیار پرفروش شد.

کوپر سال 2018 چندین نامزدی اسکار برای اولین ساخته اش در مقام کارگردان در فیلم «ستاره ای متولد می شود» بدست آورد. او در فیلم «ستاره ای متولد می شود» در نقش جکسون مین خواننده کانتری خوش درخشید، این فیلم که درباره موسیقی بود توانست جایزه اسکار بهترین ترانه را نیز از آن خود کند.

مرگ بازیگر نوجوان در پانزده سالگی

به گزارش ورایتی، نیکیتا پرل والیگوا بازیگر کم سن و سالی که در درام زندگینامه ای دیزنی با عنوان «ملکه کاتوه» خوش درخشیده بود بنا به اعلام بی بی سی به نقل از روزنامه های اوگاندایی در سن 15 سالگی درگذشت.

در سال 2016 همزمان با فیلم «ملکه کاتوه»، اعلام شد که والیگوا بازیگر نوجوان این فیلم تومور مغزی دارد، یک سال بعد از آن گفته شد که وی بهبود یافته است با این حال در سال 2019 یک تومور مغزی دیگر بازیگر «ملکه کاتوه» را سرانجام تسلیم خود کرد.

تونل سینما: از لغو افتتاحیه فیلم جدید «جیمز باند»  به دلیل شیوع ویروس کرونا تا بازگشت دکتر ایندیانا جونز به سینما

نیکیتا پرل والیگوا در فیلم «ملکه کاتوه» (2016) در نقش گلوریا ظاهر شده بود، او در این فیلم نقش دوست صمیمی شخصیت اصلی داستان با بازی مادینا نالوانگا را بازی می کرد و به شخصیت اصلی داستان نحوه بازی شطرنج را یاد می داد.

فیلم «ملکه کاتوه» داستان واقعی موتسی (با بازی مادینا نالوانگا) یکی از موفق ترین شطرنج بازهای کشور اوگاندا است. لوپیتا نیونگو و دیوید اویلو دو ستاره مشهور هالیوود در نقش های مادر و مربی شخصیت اصلی این فیلم بازی کرده اند.

 نمایش اولین سریال بلند آل پاچینو در آخر این هفته

در پایان این هفته از آل پاچینو ستاره کهنه کار سینمای جهان برای اولین بار در یک سریال بلند تلویزیونی رونمایی می شود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، سریال کنجکاوی برانگیز «شکارچی» به مدیریت تولید جوردن پیل کارگردان مشهور سینمای جهان با داستانی که در نیویورک دهه 70 می گذرد از روز جمعه 21 فوریه از طریق آمازون عرضه می شود. این سریال که درباره گروه شکارچی نازیها در آمریکاست از بازیگر بزرگ آمریکایی آل پاچینو بهره می برد.

لوگان لرمن، تیفانی بون، کارول کین، جاش رادنور و لنا اولین دیگر بازیگران این مجموعه تازه هستند.

 

تونل سینما: از لغو افتتاحیه فیلم جدید «جیمز باند»  به دلیل شیوع ویروس کرونا تا بازگشت دکتر ایندیانا جونز به سینما

«شکارچی» اولین حضور آل پاچینو در یک سریال بلند است او پیش تر در تله فیلم هایی چون «فیل اسپکتور» و «پاترنو» و همینطور مینی سریال «فرشتگان در آمریکا» نقش آفرینی کرده بود.

آل پاچینو به تازگی در 79 سالگی با بازی در فیلم موفق «مرد ایرلندی» توانست نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شود.

منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار