سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳  |  Tuesday, 16 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۰۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ : ۱۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش دیباچه ، گزینه جالبی را شبکه دو برای اجرای یک برنامه انتخاباتی در نظر گرفته است؛ محمد سلوکی؛ مجری پر انرژی ای که خیلی هم تا کنون اهل اغراق گویی نبوده و برای شادی و نشاط مخاطبانش تلاش زیادی داشته ست . اما بُعد سیاسی سلوکی را کمتر می توان هضم کرد؛ او بیشتر برنامه های جُنگ محور را اجرا کرده و این انتخاب، آن  هم در چنین شرایط پر پیچ و خم جامعه و بحث های داغ رد صلاحیت ها و مباحث اقتصادی جامعه ، هوشمندی مدیریت شبکه دو و مسئولین صدا و سیما را می رساند. 

اغلب مجریان صدا و سیما که برای برنامه های مناسبتی ای مثل راهپیمایی انتخاب می شوند، به واقع آنقدر شاعرانه و اغراق آمیز صحبت می کنند که دلت می خواهد تلویزیون را خاموش کنی یا کانال ها را مرتب بالا و پایین کنی تا بلکه یک برنامه ای ببینی که در آن چند حرف حساب بزنند. 

وقتی محمد سلوکی با اجرای یک برنامه انتخاباتی مردم را تشویق به رای دادن می کند!

انتخاب محمد سلوکی از این جهت انتخاب درستی است که مخاطب او را کمتر در چنین برنامه هایی دیده و حرف و سخنش بیشتر به دل می نشیند تا مجریانی که سالهاست حرف جدیدی ندارند و همان دیالوگ های قدیمی را با ورژن جدیدتری ادغام می کنند و تحویل مخاطب می دهند.

گفته می شود اسم برنامه ای که در آن سلوکی مجری است ، « میدان بهارستان » نام دارد و در آن کارشناسان از طیف های مختلف فکری نقطه نظرات و تجربیات خود را درباره راهکارهایی که مجلس می‌تواند با استفاده از آنها در قانونگذاری و نظارت عملکردی ویژه داشته باشد، ارائه می دهند.

طبق گفته تهیه کننده این برنامه ،سعی شده که کارشناسان و متخصصان رشته‌های مختلف که در حوزه‌های گوناگون تجربه دارند با حضور در برنامه درباره مشکلات و موانع موجود در حیطه کاری خود صحبت می‌کنند. در واقع با بهره‌مندی از تجربیات و تخصص افراد در حوزه‌هایی همچون اقتصاد، خودروسازی، فرهنگ، درمان، نشر و مطبوعات و ... از مشکلات و مسائلی که این افراد در حیطه فعالیت‌شان در طول سال‌ها با آن درگیر بودند و مواردی که می‌توان با تغییر و اصلاح به رفع موانع برای عملیاتی شدن کارها کمک کرد مطرح شود.

این برنامه همچنین میان برنامه‌هایی پخش می‌کند که یکی از آنها مناظره است که دو نفر درباره دیدگاهشان درباره مجلس یازدهم، کاستی‌ها و اشکالات برخی قوانین، انتخاب اصلح و تبلیغات بحث و گفت‌وگو می‌کنند.

«میدان بهارستان» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی است که در ۱۸ قسمت ۴۰ دقیقه تهیه و تولید شده که یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲