جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۰۱۱
تاریخ انتشار : ۵۸ : ۱۶ - ۱۷ دی ۱۳۹۸

به گزارش دیباچه، چهره های سرشناس به خصوص سینماگران آمریکایی این روزها با توئیت های خود یا در صفحات اینستاگرام ، به شکل های مختلفی نقدهای تندی به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا داشتند؛ رئیس جمهوری که شخصا دستور ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی را داد تا موج خشم و نفرت از این چهره خبیث و نفرت انگیز در عرصه سیاست ( ترامپ )  همه گیر شود؛این موج نفرت تنها محدود به کشور ما نیست و در خود آمریکا هم چنین موجی به راه افتاده است.

اشتباه عجیب و باورنکردنی خبرگزاری های رسمی کشور درباره رابرت دنیرو | او نه توئیت کرده و نه به تازگی در CNN حضور یافته!

رسالت رسانه ای اما اجازه نمی دهد که آن چیزی که حقیقت ندارد را بگوییم و ای کاش که همکاران ما در خبرگزاری های رسمی کشور ، دقت را فدای سرعت نکنند و با تحقیق، دست به انتشار خبر بزنند ؛  در این چند روز اخیر چهره هایی مانند : مایکل مور کارگردان و مستند ساز آمریکایی ، پاتریشیا آرکیت برنده جایزه بازیگر زن نقش مکمل از فستیوال گلدن گلوب، میشا کالینز بازیگر مشهور آمریکایی و... هرکدام به شکل های مختلفی به سیاست های ترامپ و جنایت اخیرش واکنش تندی نشان دادند.

اما آنچه بیش از همه اهمیت یافت و باعث تعجب و تاسف ما شد ، انعکاس خبری از رابرت دنیرو بازیگر منتقد ترامپ بود  که در خبرگزاری های رسمی کشور به شدت بازتاب یافت و به احتمال زیاد در روزنامه های ما نیز منتشر شد ؛ روز گذشته اعلام شد که رابرت دنیرو در توئیتر شخصی خود با انتشار ویدئویی از حضور پر شمار مردم اهواز برای بدرقه شهید سردار قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: « ترامپ هنوز نفهمیده چه غلطی کرده » 

اشتباه عجیب و باورنکردنی خبرگزاری های رسمی کشور درباره رابرت دنیرو | او نه توئیت کرده و نه در CNN  حضور یافته!

 

امروز هم اما خبرگزاری های ارگانی و رسمی کشورمان به این اشتباه دامن زدند و در تیترهای جداگانه ای به توئیت های جدی و جدید  رابرت دنیرو اشاره کردند. 

این خبرگزاری ها به نقل از رابرت دنیرو نوشته اند: *  « رابرت دنیرو» هنرپیشه اسکاری هالیوود در تازه‌ترین توئیت خود، کاریکاتوری از ترامپ به اشتراک گذاشته و او را در هیبت یک گاو به تصویر کشیده است.

  • یا در جایی دیگر نوشته اند:  « در این کاریکاتور، ترامپ با همان صورت و خنده بلاهت‌گونه خود با پیکره گاو بر سکویی ایستاده و کلاه قرمزهایی که نماد طرفداران وی هستند به گردش جمع شده‌اند.»  

اشتباه عجیب و باورنکردنی خبرگزاری های رسمی کشور درباره رابرت دنیرو | او نه توئیت کرده و نه در CNN  حضور یافته!

جلوتر که می رویم قضیه شکل واقعی تری به خود می گیرد و به نظر می رسد که سردبیر چنین رسانه هایی بدون اینکه به خود زحمت بدهند که صحت خبر خبرنگار خود را با یک مراجعه ساده به توئیتر متوجه شوند می نویسند:

« با مراجعه به صفحه شخصی توئیتر رابرت دنیرو می‌توان دید که بسیاری از توئیت‌های اخیر این هنرپیشه هالیوودی، به مساله ترور شهید سلیمانی و محکوم کردن این اقدام وحشیانه ترامپ اختصاص یافته است.»

 

اشتباه عجیب و باورنکردنی خبرگزاری های رسمی کشور درباره رابرت دنیرو | او نه توئیت کرده و نه در CNN  حضور یافته!

با یک مراجعه سریع به توئیتر و سرچ کردن نام  Robert De Niro  به وضوح می توان فهمید که « رابرت دنیرو » هیچ صفحه ای در توئیتر ندارد و پیجی که از آن رسانه های داخلی کشورمان به عنوان توئیتر شخصی « دنیرو» یاد می کنند مربوط به یکی از طرفداران این هنرپیشه است و تاکید کرده که صفحه متعلق به « دنیرو » نیست . حتی جالب تر اینجاست که در ستون سمت چپ عکس فوق که خبرگزاری رسمی کشور منتشر کرده تاکید شده که این صفحه واقعی نیست و از واژه  FAN Account  استفاده شده. 

همچنین امروز ویدئویی از حضور رابرت دنیرو در شبکه Cnn  منتشر شد که گفته شده مربوط به روزهای اخیر است که این هم صحت ندارد و مصاحبه « دنیرو » با این شبکه آمریکایی ، مربوط به ماه سپتامبر سال 2019 میلادی است  و صحت آن هم با یک سرچ ساده در cnn  قابل دسترسی است. 

اشتباه عجیب و باورنکردنی خبرگزاری های رسمی کشور درباره رابرت دنیرو | او نه توئیت کرده و نه در CNN  حضور یافته!

آنچه مسلم است « رابرت دنیرو » قبل از ریاست جمهوری « دونالد ترامپ » مخالف سرسخت  این سیاستمدار خبیث بوده و بارها از طرفدارانش خواسته بود که به او رای  ندهند ؛ موضوعی که به اشتباه امروز در یکی از خبرگزاری های ارگانی کشورمان به این صورت آمده بود :

  « رابرت دنیرو  قبلا از طرفداران دونالد ترامپ بود اما این هنرمند پس از دیدن اقدامات شنیع این رئیس‌جمهور که به قول خودش «آبروی آمریکایی‌ها را برده است» به شدت از او رویگردان شد و حالا به یکی از شدیدترین منتقدان و مخالفان وی بدل شده است. 

آخرین واکنش رابرت دنیرو به ترامپ و جمهوری خواهان مربوط به هفته های گذشته و حضور در پادکست « مایکل مور »است  که به شدت به رئیس جمهور آمریکا و جمهوری خواهان می تازد که می توانید در اینجا مشاهده کنید. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار