پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۹۴۹
تاریخ انتشار : ۳۹ : ۱۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸

سعید ابوطالب از پیوستن سیما تیرانداز به برنامه «شام ایرانی» خبر داد و گفت: این برنامه محدود به بازیگران ایرانی نمی‌شود و فصل جدید «شام ایرانی» با حضور بازیگران خارجی بسیاری ساخته خواهد شد.

سعید ابوطالب کارگردان و تهیه‌کننده فصل سوم برنامه «شام ایرانی» در گفتگو با خبرنگار دیباچه اظهار داشت: «شام ایرانی» یک رئالیتی شو موفق است که در چندین ساعت پیش از این توسط بیژن بیرنگ و سروش صحت ساخته شده و من فصل سوم این برنامه را کارگردانی خواهم کرد.

 

بیان تفاوت‌های فرهنگی ایران با دیگر کشورها در سری جدید شام ایرانی موج می زند | بازیگران جدید چه کسانی هستند؟

ابوطالب خاطرنشان کرد: ساختار فصل جدید «شام ایرانی» همانند دو فصل قبلی است و تفاوت‌های این فصل می‌تواند بازیگرانش باشد که ما در آن از بازیگران متفاوت و جدیدی استفاده خواهیم کرد و تا امروز از بازیگران ایرانی شبنم قلی‌خانی و سیما تیرانداز دو بازیگری هستند که قطعاً در این برنامه حضور دارند.

این کارگردان در ادامه گفت: یکی دیگر از تفاوت‌های فصل جدید «شام ایرانی» استفاده از بازیگران خارجی است. ما تا امروز با چند بازیگر از کشور‌های ترکیه، آذربایجان و هند به نتیجه رسیده‌ایم و این بازیگران که جزو هنرمندان مطرح کشورشان هستند نیز در برنامه حضور دارند.

وی افزود: نحوه حضور این افراد در برنامه «شام ایرانی» به این گونه است که آنها با دعوت مهمانان ما در کشور حاضر شده و به منزل رقبای خود می‌روند و بازیگران ما نیز با حضور در کشور بازیگر مربوطه شبی مهمان او هستند. این ایده متفاوت با رویکرد بیان تفاوت‌های فرهنگی ما با دیگر کشورها است که به نوعی می‌توان با این برنامه مهمان‌نوازی، آداب معاشرت، پذیرایی و حتی نوع غذاها و خوراکی‌ها را با هم مقایسه کرد و تفاوت فرهنگ‌ها را بیشتر درک کرد.

کارگردان «رالی ایرانی» در ادامه اظهار داشت: تا امروز با بازیگرانی از کشورهای لبنان، هند و ترکیه وارد مذاکره شده‌ایم و البته حضور برخی از بازیگران خارجی نیز به قطعیت رسیده که هنوز قصد رسانه‌ای کردن اسامی افراد حاضر در برنامه را نداریم و به زودی اسامی اعلام خواهند شد.

ابوطالب در ادامه گفت: قصد ما علاوه بر رویکردهای فرهنگ که مدنظر داریم تولید یک برنامه جذاب و دیدنی است که با حفظ مخاطبان فصل‌های گذشته نظر مخاطبان دیگر را نیز به خود جلب کند. در حال حاضر ساخت این برنامه در مرحله پیش تولید است و تا 10 روز دیگر پیش تولید «شام ایرانی» ادامه خواهد داشت و پس از آن به زودی وارد مرحله تصویربرداری می‌شویم.

وی در پایان اظهار داشت: برند «شام ایرانی» متعلق به شرکت «هنر اول» است و طبیعتاً تصمیم‌گیرنده برای پخش این برنامه در شبکه نمایش خانگی شرکت «هنر اول» است. «شام ایرانی» از شبکه نمایش خانگی و فیلیمو در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و فکر می‌کنم بتوانیم با این برنامه رئالیتی شو نظر مثبت مخاطبان بسیاری را به خود جلب کنیم. خوشبختانه بازیگران بسیاری از حضور در این برنامه استقبال کرده‌اند که حضور آنها می‌تواند جذابیت این برنامه را دو چندان کند.

منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار