چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۸۶۳
تاریخ انتشار : ۱۴ : ۱۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸

به گزارش دیباچه ، هر از گاهی از گوشه و کنار محافل خبری می شنویم که فلان بازیگر یا فلان کارگردان موضوعی که مربوط به یک اختلاف یا خاطره ای ناخوشایند از شخصی در گذشته بوده را بازگو می کند و همین زنده کردن خاطرات خاک خورده سبب یک جنگ لفظی بین آنها می شود . 

مثل نمونه علی نصیریان که به شدت در هفته های گذشته حرف هایش علیه ناصر تقوایی خبرساز شد ؛ حالا بهروز افخمی نیز که همیشه و بخصوص در برنامه هفت که پیشتر اجرای آن را بر عهده داشت سخنان انتقادی و شدیدالحنی را خطاب به مخاطب هدفش بیان می کند ، اینبار هم در برنامه سلام صبح بخیر ( چهارشنبه هشتم ) با اشاره به سریال کوچک جنگلی و در واکنش به حرفهای اخیر داریوش ارجمند در خصوص جدایی تقوایی و جایگزینی خودش گفت:

«  این موضوعی که آقای ارجمند مطرح کردند نه برای و نه برای  کسانی که سریال را دیده‌اند خیلی اهمیتی ندارد. برای مخاطبان چرا باید مهم باشد که چه کسی این سریال را ساخته؟ مردم  که محضردار نیستند که بخواهند فیلم را به نام من یا تقوایی بزنند؟ درباره ارجمند هم باید بگویم باید بگذاریم نقل شما در تاریخ بماند.»

او در ادامه که مشخص است حسابی از حرفهای ارجمند ناراحت شده می گوید:« عیبی ندارد، مردم  هم سریال «کوچگ جنگلی»  را با  بازی علیرضا مجلل در نقش کوچک جنگلی دیده‌اند و هم ارجمند را  در نقش مالک اشتر ؛  اصلا اهمیتی ندارد  که او چه می گوید!»

او در جایی دیگری به داریوش ارجمند اینطور انتقاد می کند که باعث می شود این بازیگر در برنامه فورمول یک علی ضیا پاسخ کوبنده ای به افخمی بدهد؛ افخمی:  «داریوش ارجمند ضعیف‌کش است و به محض اینکه در موقعیت غیرقابل جانشین کردن قرار بگیرد و بفهمد نمی‌شود عوضش کرد کارهایی می‌کند که من تحملش را ندارم اما شنیده‌ام در فیلم‌های دیگران کرده است. بازیگران دیگر را تحقیر می‌کند و اذیت می‌کند و اخلاق خوشی ندارد.

 

اما داریوش ارجمند که مشخص بود از حرفهای افخمی ناراحت شده تلاش کرد با لحنی آرام اما با کنایه ای آتشین پاسخ این کارگردان را بدهد ؛ ارجمند گفت: «من به کارهایی که کردم افتخار نمی‌کنم، به کارهایی که نکردم افتخار می‌کنم. کارهایی را که انجام دادم، همه دارند می‌بینند و نقد هم می‌کنند.»

او در جای دیگری به سابقه  حضور نه چندان موفق افخمی در مجلس ششم اشاره می کند و می گوید: «یک عده بدون آن‌که من را ببینند و حتی یک فریم فیلم با من کار کرده باشند، می‌گویند فلانی عصبانی، بداخلاق و ضعیف‌کش است. این اصطلاح‌ها بیشتر متعلق به نمایندگان مجلس و وکلا است و من اصلا این جوری نیستم.»

باید دید آیا این درگیری های لفظی و تیکه پرانی ها در روی آنتن زنده تلویزیون بین این دو بازیگر و کارگردان به همین جا ختم می شود یا ماجرا همچنان کش دار خواهد شد. 

 

منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳