جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۸۰۰
تاریخ انتشار : ۴۸ : ۱۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۸

به گزارش دیباچه ،باز هم حادثه تلخ سر صحنه فیلمبرداری و باز هم پشیمانی؛ متاسفانه در چندسال اخیر کم نبوده خبرهای ناراحت کننده از سینما و تلویزیون که درسر صحنه فیلمبرداری به دلایل مختلف که عمدتا ناشی از سهل انگاری گروه تولید بوده ، افراد یا افرادی زخمی و حتی کشته شدند. 

از مرگ دلخراش بدلکار حرفه ای ماننده مرحوم پیمان ابدی تا کشته شدن سر صحنه معراجی ها تا  قطع نخاع شدن اصغر شاهوردی یکی از پدیده های تکرار نشدنی صدابرداری در سینمای ایران و آسیب دیدگی های شدید برای بازیگرانی مانند گوهر خیراندیش ،مریلا زارعی ، مهران مدیری ،پولاد کیمیایی، باران کوثری ، پگاه آهنگرانی، الناز شاکردوست، امین حیایی  و...

حادثه تلخ  دیگر در پروژه کارگردان سریال « پایتخت » | آتش سوزی طراح صحنه جوان  را به کما برد | پروژه « خواب زده  » متوقف شد !

همین چند وقت پیش بود که خبر ناراحت کننده ای منتشر شد که ویدئو آن در شبکه مجازی دست به دست چرخید ؛  آسیب دیدگی شدید برای عوامل پایتخت 2 به تهیه کنندگی الهام غفوری که در آن یکی از عوامل این سریال، پای خود را از دست می دهد و فرد دیگری نیز تحت عمل جراحی های متعددی قرار می گیرد و دیگر افراد نیز دچار آسیب دیدگی های سطحی می شوند.

حالا خبر رسیده که در سریال « خواب زده » اثر سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری که برای عرضه در نمایش خانگی تولید می شود ،متاسفانه در اثر آتش سوزی در لوکیشن این مجموعه ، وحید جعفری طراح صحنه جوان این کار ، دچار سوختگی شدیدی می شود و اکنون در کما به سر می برد. 

 غفوری درباره این حادثه اینطور می گوید: « همه گروه بیرون آمده بودند و نمی‌دانم چطور شده که وحید جعفری دوباره به لوکیشن بازگشته است اما ما احتمال می‌دهیم در آن لوکیشن گاز پیچیده و او دچار سوختگی شده است. وحید جعفری دچار سوختگی شدید شد و به‌تازگی به ما خبر دادند که او به کما رفته است. حال همه ما از این اتفاق ناگوار بسیار بد است چرا که او یک جوان خوب و همکار درجه یک بود » 

با این توصیفات پروژه  « خواب زده» متوقف شده و ظاهرا سوختگی این طراح صحنه به حدی جدی است که تهیه کننده این مجموعه  می گوید : « کاش سوختگی او در حدی بود که ما می‌توانستیم کارهای درمان او را پیگیری کنیم»

باید دید آیا متولیان عرصه سینما و تلویزیون برای کاهش چنین حوادثی که قابل پیشگیری است برنامه ای ترتیب می دهند و یا همچنان سینما  و تلویزیون قربانی بیشتری خواهد گرفت/؟

منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار