پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۷۹۸
تاریخ انتشار : ۴۰ : ۱۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۸
اخبار موسیقی جهان در هفته‌ای که گذشت
محمد حسن گودرزی : هفته گذشته اتفاقات گوناگونی در عرصه موسیقی در جهان رخ داد که خوانندگان و هنرمندان فعال در این زمینه را در بر می‌گرفت. با هم نگاهی به برخی از مهمترین اتفاقات موسیقی جهان در هفته‌ای که گذشت می‌اندازیم:



اجرای نمایش موزیکال خواننده فقید در برادوی


نمایش موزیکال جدیدی با محوریت « مایکل جکسون » سال آینده در برادوی به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش NME، این موزیکال که MJ نام دارد ،اقتباسی از زندگی شخصی و کاری مایکل جکسون است که توسط نویسنده برنده جایزه پولیتزر لین ناتاژ (Lynn Nottage) نوشته شده و توسط کریستوفر ویلدون (Christopher Wheeldon)، برنده جایزه تونی، طراحی شده است.
 
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا  دی جی می شود!

MJ قرار است در تاریخ ۶ جولای و قبل از افتتاحیه رسمی خود در ۱۳ آگوست در تئاتر نیل سیمون برادوی اجرا شود. بلیط نمایش از ۱۵ ژانویه به فروش می‌رسد.

در این موزیکال ترانه‌های  مانند Beat It’, ‘Billie Jean’  و  ‘Smooth Criminal اجرا خواهد شد.

ریک میرامونتز (Rick Miramontez) سخنگو و از مسئولان برگزاری این تئاتر در پاسخ به اظهارتی در مورد نام این نمایش اعلام کرد" ما می‌توانیم تأیید کنیم که موسیقی مایکل جکسون عنوان جدیدی دارد. از آنجا که این نمایش به تدریج  تکامل می‌یابد تهیه کنندگان احساس کردند که MJ گزینه‌ای بهتر و قوی‌تر از تکیه بر عنوان هر آهنگ به طورجداگانه است. "

افشاگری عضو گروه بیتلز در مورد آخرین آلبوم این گروه


یکی از دو عضو باقی مانده گروه بیتلز در مصاحبه‌ای در مورد آخرین آلبوم این گروه مطالب جدیدی عنوان کرد.

به گزارش MNE، رینگو استار در مصاحبه‌ای که با برنامه موسیقی BBC ۶  داشت در مورد آخرین آلبوم این گروه به نام Abbey Road گفت که این آلبوم قرار نبود که به عنوان آخرین آلبوم گروه بیتلز باشد.

تا همین اواخر تصور می‌شد که این گروه با علم بر اینکه این آلبوم آخرین کار آن‌ها است برای ضبط این آلبوم اقدام می‌کنند، تا اینکه مارک لوئیزون یکی از افرادی که در رابطه با بیتلز تحقیق می‌کرد نوارکاستی را کشف کرد که اعضای گروه در آن در مورد آلبوم جدید گفتگو می‌کنند.
 
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا  دی جی می شود!

« استار » هم در اخرین مصاحبه خود این خبر را تائید کرده و گفته که گروه برای انتشار این آلبوم در دهه ۷۰ میلادی برنامه ریزی کرده بود.

عضو باقی مانده گروه بیتل در این مصاحبه گفت: ما Abbey Road را کار کردیم و گفتیم که آلبوم خوبی است ...، اما هیچ یک از ما نگفتیم که خوب، این آخرین باری است که با هم اجرا خواهیم داشت. هیچ کس این را نگفت. من هرگز این را حس نکردم.

لوئیزون هم در مورد نواری که کشف کرده بود در مصاحبه‌ای که با گاردین داشت گفت: این کشف بزرگی هست. کتاب‌ها به ما گفته اند که Abbey Road آخرین آلبوم بیتلز است، اما در این نوار می‌شنویم که اعضای گروه در مورد آلبوم بعدی صحبت می‌کنند.

انتشار تک اهنگ جدید آلبوم منتشر نشده

گروه آلمانی سومین تک آهنگ آلبوم جدید خود را منتشر کرد.

به گزارش وب سایت رسمی Scooter، گروه اسکوتر (Scooter) سومین تک اهنگ آلبوم منتشر نشده خود را به نام Devil's Symphony را روز ۱۱ اکتبر منتشر کرد. این آهنگ سومین تک آهنگی است که این گروه مطرح موسیقی تکنو در سال ۲۰۱۹ ارائه داده است.

آلبوم آخر این گروه قرار است که اواخر سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود، اما هنوز در مورد تاریخ دقیق انتشار آن خبری منتشر نشده است.
 
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا  دی جی می شود!
گروه اسکوتر در سال ۱۹۹۳ و با تک آهنگ Vallée de Larmes کار خود را آغاز کرد و یکی از موفق‌ترین گروه‌های موسیقی در آلمان بوده است. این گروه تاکنون ۱۹ آلبوم و ۶۱ تک اهنگ منتشر کرده و بیش از ۳۰ میلیون از آثار این گروه در سراسر جهان به فروش رسیده است.

اخبار کوتاه موسیقی

« گایزکا مندیتا  »بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه والنسیا تائید کرده که در مراسمی که با حضور دی جی‌های مطرح اروپایی در لندن برگزار می‌شود حضور خواهد داشت و به عنوان دی جی برنامه اجرا خواهد کرد. این رویداد مهم موسیقی لندن که Shacklewell Arms نام دارد، هفته جاری برگزار می‌شود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا  دی جی می شود!
آزی آزبورن، خواننده مطرح موسیقی هوی متال تور سال ۲۰۲۰ خود را به تعوق انداخت. وی با انتشار پیامی ویدئویی اعلام کرد که به دلیل مشکلات مربوط به سلامت نمی‌تواند تور خود را سر موقع اجرا کند.
منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳