شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۲ : ۱۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸

محمد حسن گودرزی : هفته گذشته اتفاقات گوناگونی در عرصه موسیقی در جهان رخ داد که خوانندگان و هنرمندان فعال در این زمینه را در بر می گرفت. با هم نگاهی به برخی از مهمترین اتفاقات موسیقی جهان در هفته ای که گذشت می اندازیم :

معرفی خطرناک ترین آهنگ ها برای رانندگی

 

یک دانشگاه چینی لیستی از خطرناک ترین آهنگ ها در هنگام رانندگی را معرفی کرد.

به گزارش NME، طبق تحلیل های دانشگاه فناوری چین جنوبی در چین،  آهنگ هایی با سرعت 120  ضربه در دقیقه یا بالاتر نواخته می شوند،  احتمال بیشتری دارند که باعث شوند افراد سریع رانندگی کرده و مانورهای خطرناک انجام دهند.

این مطالعه با تحقیق بر روی یکسری رانندگان انجام شد که نشان داد افرادی که این موسیقی را گوش می دهند بیشتر تمایل به تغییر مسیر ناگهانی دارند. این تعداد وقتی رانندگان به موسیقی راک گوش می دادند دو برابر شد. محققان همچنین دریافتند که وقتی رانندگان راک گوش می دادند سرعت آنها به طور متوسط 5 مایل در ساعت بیشتر از حد مجاز بود.

از تحقیقات علمی بر روی خطرناک ترین آهنگ  ها در هنگام  رانندگی  تا رونمایی از آهنگ جدید لئونارد کوهن خواننده فقید کانادایی!

براساس نتایج این تحقیق آهنگ"American Idiot"  از گروه Green Day خطرناک ترین آهنگ برای گوش دادن به هنگام رانندگی است. از سوی دیگر اهنگ Stairway To Heaven از Led Zeppelin کمترین خطر را برای رانندگان دارد.

سایر آهنگ های خطرناک این ها هستند: Party In The USA از Miley Cyrus ، Mr Brightside از The Killers، Don’t Let Me Down از The Chainsmokers و آهنگ Born To Run از Bruce Springsteen.

اولین اهنگ خواننده فقید کانادایی منتشر شد

 

اولین آهنگ بعد از مرگ خواننده مطرح کانادایی که سال 2016 از دنیا رفته بود، پس از مرگش منتشر شد.

به گزارش NME، آهنگ The Goal اولین تک آهنگی است که بعد از درگذشت لئونارد کوهن در سال 2016 منتشر خواهد شد.  خواننده افسانه ای کانادایی در نوامبر 2016 پس از تحمل جراحاتی که ناشی از افتادن  بود ، درگذشت.

از تحقیقات علمی بر روی خطرناک ترین آهنگ  ها در هنگام  رانندگی  تا رونمایی از آهنگ جدید لئونارد کوهن خواننده فقید کانادایی!

در سال 2018، تائید شد که یک آلبوم بعد از مرگ کوهن منتشر خواهد شد که اهنگ The Goal، اولین آهنگ آن است. این ترانه که 60 ثانیه است، شامل تک خوانی کوهن و همراهی گیتار به سبک اسپانیایی است.

پسر کوهن سال پیش، از کار بر روی آلبومی از کارهای ناتمام کوهن خبر داده بود.

 

مستند یک شبه گروه مطرح انگلیسی در سینما

 

مستندی با موضوع گروه مطرح موسیقی الکترونیک در سینماها اکران می شود.

به گزارش NME، مستند جدیدی که از تاثیر فرهنگی گروه موسیقی الکترونیک Depeche Mode تجلیل می کند ، قرار است در سینماهای جهان به نمایش درآید.

از تحقیقات علمی بر روی خطرناک ترین آهنگ  ها در هنگام  رانندگی  تا رونمایی از آهنگ جدید لئونارد کوهن خواننده فقید کانادایی!

ارواح جنگل (SPIRITS of the Forest) مستندی است به کارگردانی آنتون کوربین (Anton Corbijn) که با تمرکز بر کنسرت های این گروه مطرح ساخته شده و تنها در 21 نوامبر و به مدت یک شب در سینماها اکران می شود.

فیلم روی تور آخر گروه Depeche Mode تمرکز می کند و آن طور که کارگردان فیلم اعلام کرده سرشار از لحظات احساسی است. بلیط های این فیلم از روز 26 سپتامبر به فروش خواهند رسید. 2400 سینما در 70 کشور این مستند را پخش می کنند.

 

چند خبر کوتاه از دنیای موسیقی

  • یک تحقیق جدید از Pollstar نشان می دهد که گروه متالیکا رتبه اول اجرای زنده را دارند. براساس این تحقیق گروه متالیکا 1.4 میلیارد دلار فروش بلیط از سال 1982 از تورهای خود درامد کسب کرده اند. گروه های گانز اِن روزِز و اِی سی/ دی سی در رتبه بعدی قرار دارند.

از تحقیقات علمی بر روی خطرناک ترین آهنگ  ها در هنگام  رانندگی  تا رونمایی از آهنگ جدید لئونارد کوهن خواننده فقید کانادایی!

  • بونو، خواننده گروه U2 اعلام کرده که برای حمایت از کمپین جدیدی که هدف آن افزایش آگاهی در مورد مبارزه با ایدز است ، با هنرمندان خیابانی همکاری می کند. این خواننده ، که قبلاً موسسه خیریه جهانی ایدز را تأسیس کرده بود ، 17 هنرمند خیابانی را مأمور کرده است که کشیدن نقاشی های دیواری مرتبط با ایدز را در مکان های منتخب در لندن ، پاریس ، برلین ، لیون ، نیویورک و واشنگتن انجام دهند.

 

  • گروه کره ای Monsta X، دوباره آهنگ های خود را به زبان انگلیسی عرضه می کند. Who Do U Love نام اولین آهنگ انگلیسی زبان این گروه که بعد از سال 2017 است. این گروه در دو ماه گذشته 5 تور بزرگ را در اروپا اجرا کرده است.

 

 

منبع: دیباچه
برچسب ها: موسیقی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار