شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۶۵۳
تاریخ انتشار : ۲۷ : ۱۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
یزدان فتوحی کارگردان سریال « ناخونک » در گفت و گو با دیباچه مطرح کرد :

یزدان فتوحی که به تازگی پخش سریال «ناخونک» به کارگردانی وی در تلویزیون به پایان رسیده، با اشاره به شوخی‌هایی که در این سریال با برخی برنامه‌ها شد، تأکید کرد که تفاوت بین شوخی و تمسخر را به خوبی می‌داند.
یزدان فتوحی کارگردان مجموعه تلویزیونی «ناخونک» در گفت و گو با خبرنگار دیباچه اظهار داشت: ما تفاوت بین تمسخر و شوخی را می‌فهمیم و به همین دلیل خوشبختانه شوخی‌هایی که داشتیم هیچ کدام موجب رنجش و ناراحتی افراد نشد. حتی در معروف‌ترین قسمت این سریال که شاید شوخی با برنامه «عصر جدید» باشد با استقبال عوامل این برنامه روبرو بودیم.
فتوحی خاطرنشان کرد: البته من پیش از اینکه این قسمت از «ناخونک» ساخته و پخش شود با احسان علیخانی صحبت کرده بودم و او نیز با استقبال از این موضوع  به من اجازه شوخی با  برنامه « عصر جدید » را داده بود. خوشبختانه مردم به طور کل این سریال را دوست داشتند و ما شاهد بازخوردهای خوبی بودیم.
وی افزود: سریال «ناخونک» یکی از آثاری بود که من برای ساخت آن بسیار تلاش کردم و از تجربه ساخت برنامه‌ها و سریال‌های قبلی استفاده کردم و با تشکیل تیمی از روانشناسان، جامعه‌شناسان و متخصصان تحقیقاتمان در زمینه‌های مختلف را به مدت چند ماه انجام دادیم و بعد با یک برنامه‌ریزی دقیق تصویربرداری این سریال را شروع کردیم که استقبال مردم از «ناخونک» نشاندهنده موفقیت ما در تولید این اثر بوده است.

تفاوت بین شوخی و تمسخر را  به خوبی می‌دانم | احسان علیخانی اجازه داد با  « عصر جدید » شوخی کنیم !
این کارگردان در ادامه گفت: ساخت برنامه‌های طنزی که مردم بتوانند با آن ارتباط برقرار کرده و در عین حال به شعورشان توهین نشود امروز در تلویزیون می‌تواند یک موضوع مهم باشد. ما در «ناخونک» تمام تلاش خود را به کار بردیم که به مخاطبان برنامه‌مان احترام گذاشته و او را با موضوع، قصه و فضایی جذاب مواجه کنیم. خوشبختانه به نظر می‌رسد در این کار موفق بودیم و احتمالاً فصل بعدی «ناخونک» به زودی ساخته شود و در زمستان روی آنتن تلویزیون برود.
فتوحی که پیش از این در سریال «خنده‌بازار» نیز حضور داشته، با اشاره به شباهت‌هایی که در دو مجموعه «خنده‌بازار» و «ناخونک» وجود دارد، اظهار داشت: این سوال چند بار از من پرسیده شده که «ناخونک» سریالی در ادامه «خنده‌بازار» است، اما در واقع اینگونه نیست. ما برنامه‌ها و سریال‌های بسیاری داریم که به هم شبیه هستند. شاید بتوان بخش‌های بازسازی برنامه‌های تلویزیونی در «ناخونک» را با «خنده‌بازار» شبیه دانست اما اگر بخواهیم دقت بیشتری داشته باشیم می‌بینیم این دو سریال حتی در بخش‌های بازسازی نیز با هم تفاوت دارند.
وی در پایان گفت: سریال «ناخونک» قصه‌ای کلی دارد و «خنده‌بازار» اینگونه نیست و سریالی متشکل از چند آیتم است. من یکی از بازیگران «خنده‌بازار» بودم و از تجربیاتم در آن سریال استفاده کردم اما به هیچ‌وجه قصد کپی کردن نداشتم. سعی من همیشه بر این بوده که در تجربیاتم تفاوت‌هایی وجود داشته باشد و به طور قطع فصل بعدی «ناخونک» نیز تفاوت‌های بسیاری با فصل اول خواهد داشت. برای فصل بعدی این سریال نیز از گروهی روانشناس و جامعه‌شناس استفاده خواهیم کرد تا به موضوعات مهم روز و مسائل جذاب جامعه شناخت داشته باشیم و بتوانیم به بهترین شکل این مباحث را مطرح کنیم.

منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار