جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۵۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ : ۱۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش دیباچه،  به طور قطع آنهایی که مخاطب برنامه های دهه 70 و 80 تلویزیون بودند با شخصیت عجیب و دوست داشتنی پیرمرد بامزه ای که همه را با رفتارهایش کلافه می کرد آشنا هستند؛ شخصیت « شنگول» و بعدها « دایی چپول »  در برنامه رنگین کمان که به طور قطع کاراکترش آنقدر منحصربفرد بود که به قاب همیشه ماندگار صدا و سیما تبدیل شد ؛ حیف که این پیرمرد دوست داشتنی این روزها دیگر تنها تصاویر آرشیوش برای مخاطبان باقی مانده و حال خوشی از احوالات تلویزیون ندارد؛

من اگر لواشک می فروختم الان خانه خریده بودم |  سعی می کنم به مرور این حرفه را کنار بگذارم | با دادن حقوق ناچیز،آدم را دلسرد می کنند!

داوود منفرد گوینده و بازیگر رادیو و تلویزیون می گوید: در حال حاضر بیکار هستم و کاری در رادیو و تلویزیون ندارم اما به تازگی برای سری جدید رنگین کمان دعوت شدیم و قرار است بعد از ماه محرم و صفر برنامه را شروع کنیم.

او ادامه می دهد: در برنامه صبح جمعه با شما در رادیو، به خاطر داشتن نویسنده ضعیف کار نمی کنم،قرار شده نویسنده خوب با برنامه همکاری داشته باشد و من کار خود را آغاز کنم. مردم از من انتظار دارند، که کار خوب ارائه بدهند اگر نویسنده داشته باشند من برمی گردم‌.

منفرد که دل خوشی از فضای کسب و کار و حقوق دریافتی رادیو ندارد می گوید: دستمزد های رادیو ناچیز است ،ما به عشق کار خودمان می رویم ،شاید من قبلا که جمعه ایرانی کار می کردم حقوقی که برای ما واریز می کردند اینقدر ناچیز بود که من واریزی خود را چک نمی کردم.به مرور آدم دل سرد می شود البته در بیرون از سازمان کار می کردم اما به خاطر شرایط مالی ارگان ها و سازمان ها کمتر برنامه های مناسبتی دارند .

من اگر لواشک می فروختم الان خانه خریده بودم |  سعی می کنم به مرور این حرفه را کنار بگذارم | با دادن حقوق ناچیز،آدم را دلسرد می کنند!

منفرد اظهار کرد: سعی می کنم به مرور این حرفه را کنار بگذارم.همیشه به دوستان می گویم من اگر لواشک می فروختم الان خانه خریده بودم .

منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار