چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۴ : ۱۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
الف. شکاری: دختر بروس لی از تصویری که کوئنتین تارانتینو در فیلم «روزی روزگاری...در هالیوود» از پدرش ترسیم کرده انتقاد کرد.

به گزارش گاردین، شانون لی دختر بروس لی بازیگر صاحب نام هنگ کنگی فیلم های رزمی گفت: نا امید کننده است که تارانتینو، بروس لی افسانه ای را یک آدم مغرور از خود راضی نشان داده است.

تونل سینما: از انتقاد دختر بروس لی به تارانتینو تا اعلام تاریخ نمایش اثر جدید اسکورسیزی بزرگ

شانون لی افزود: ناراحت کننده است که در سینما بنشینم و به خنده حاضران از پدرم گوش دهم.

بروس لی در دهه 70 میلادی با حضور در چندین فیلم رزمی محصول کشور هنگ کنگ تبدیل به یک ستاره شد. او البته با وجود تلاش زیاد، در جذب مخاطبان در هالیوود ناکام ماند و در سال 1973 نیز در سن 43 سالگی از دنیا رفت. در فیلم «روزی روزگاری...در هالیوود» نقش بروس لی را مایک موه بازی می کند. نقشی که البته دختر بروس لی معتقد است کاریکاتوری جلوه می کند.

دختر بروس لی درباره سکانس دعوای میان کاراکتر بروس لی و شخصیت برد پیت در فیلم تارانتینو گفت: می توانم همه دلایلی که پدرم را اینگونه به تصویر کشیده اند، درک کنم. آنها می خواستند شخصیت برد پیت را یک آدم گردن کلفت که پدرم را شکست می دهد نشان دهند اما لازم نبود رفتاری را که هالیوودِ نژادپرست با پدرم در زمانی که زنده بود، کرد با او در فیلم انجام دهند.

با وجود این انتقادات، تارانتینو یکی از تحسین کننده های بروس لی در دنیای سینماست. او پیش از این در فیلم «بیل را بکش» با پوشاندن لباس زرد به تن اوما تورمن به بروس لی ادای احترام کرده بود.

*فیلم «مرد ایرلندی» اسکورسیزی در جشنواره نیویورک رونمایی می شود

فیلم گانگستری «مرد ایرلندی» اثر مارتین اسکورسیزی کارگردان بزرگ سینمای جهان تاریخ نمایش بین المللی بدست آورد و به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره نیویورک انتخاب شد.

تونل سینما: از انتقاد دختر بروس لی به تارانتینو تا اعلام تاریخ نمایش اثر جدید اسکورسیزی بزرگ

به گزارش گاردین، در فیلم «مرد ایرلندی» رابرت دنیرو در نقش فرانک شیران آدمکش آمریکایی ایرلندی و آل پاچینو در نقش جیمی هافا رییس اتحادیه کارگری آمریکا بازی می کنند.

فیلم براساس کتاب «شنیده ام خانه ها را رنگ می کنی» نوشته چارلز براندت است که ماجرای قتل جیمی هافا بدست شیران در سال 1975 را روایت می کند. جو پیشی دیگر بازیگر ثابت کارهای مارتین اسکورسیزی نیز نقش راسل بوفالینو رییس مافیا را در این فیلم بازی می کند.

کنت جونز رییس جشنواره فیلم نیویورک درباره فیلم «مرد ایرلندی» گفت: فیلم بامزه، دغدغه مند، جذاب و شبیه همه فیلم های بزرگ سینماست و البته منحصر به فرد و یگانه است.

او افزود: فیلم کارییست از اساتید سینما با تسلط بر این هنر که شبیه آن را به ندرت در طول زندگیم دیده ام.

«مرد ایرلندی» نهمین همکاری مارتین اسکورسیزی با رابرت دنیرو، چهارمین همکاریش با جو پیشی و نخستین همکاریش با آل پاچینو است.

در هفته ای که گذشت انتشار تیزر فیلم «مرد ایرلندی» نیز سر وصدای بسیاری در میان محافل سینمایی به پا کرد.

«مرد ایرلندی» قرار است 27 سپتامبر در جشنواره نیویورک به عنوان فیلم افتتاحیه به نمایش در بیاید. فیلم همچنین اواخر امسال از سوی نتفلیکس به صورت محدود در سینماها اکران می شود.

*کارگردان مشهور فیلم های ترسناک هالیوود به ژانر محبوب خود بر می گردد

جیمز وان کارگردان مطرح هالیوود پیش از آنکه فیلم «آکوامن 2» را برای کمپانی دی سی بسازد، به اصل و ریشه خود که ساخت فیلم های ترسناک است، بر می گردد.

تونل سینما: از انتقاد دختر بروس لی به تارانتینو تا اعلام تاریخ نمایش اثر جدید اسکورسیزی بزرگ

به گزارش ورایتی، جیمز وان کارگردان استرالیایی- مالزیایی سینما قرار است پروژه ترسناک بدون عنوانی را برای کمپانی نیولاین بسازد.

وان پیش از این در سری فیلم های «احضار» مانند «نفرین لیورونا» و «چراغ ها خاموش» با کمپانی نیولاین همکاری کرده است.

وان قرار است فیلمنامه این فیلم ترسناک را به همراه اینگرید بیسو بنویسد. طبق برنامه او این فیلم را پاییز امسال در لس آنجلس جلوی دوربین می برد و پس از آن نیز دنباله فیلم پرفروش «آکوامن» را در سال 2020 تولید می کند.

«آکوامن» جیمز وان سال گذشته در گیشه بیش از یک میلیارد دلار فروش کرد. البته وان با وجود موفقیت «آکوامن» همواره برای فیلم های ترسناکی که ساخته از جمله فیلم های «اره» و «احضار» شناخته می شود.

*لایواکشن «تام و جری» بازیگرانش را شناخت

به گزارش هالیوود ریپورتر، کن جئونگ و راب دلینی به گروه بازیگران لایواکشن «تام و جری» اضافه شدند. با اضافه شدن این دو بازیگر دسته بازیگران این لایو اکشن کامل تر شد. پیش از این کالین جاست، کلویی گریس مورتز و مایکل پنیا نیز به این فیلم پیوسته بودند.

تیم استوری قرار است پروژه «تام و جری» را به تهیه کندگی گروه انیمیشن کمپانی وارنر بسازد.

تونل سینما: از انتقاد دختر بروس لی به تارانتینو تا اعلام تاریخ نمایش اثر جدید اسکورسیزی بزرگ

در لایواکشن پیش روی کمپانی وارنر شخصیت های تام و جری؛ گربه و موش مشهور دنیای کارتون از خانه شان بیرون انداخته شده اند و به هتلی در نیویورک نقل مکان کرده اند. در آن هتل اما یک مستخدم شلخته به نام کایلا حضور دارد که باید قبل از برگزاری یک مراسم عروسی مجلل در هتل جری موشه را از آنجا بیرون کند، وگرنه شغلش را از دست می دهد. راه حل کایلا، استخدام تام نوازنده پیانو است تا موش مزاحم را بگیرد.

تام و جری اثر ویلیام هانا و جوزف باربرا نخستین بار در سال 1940 جان گرفتند. داستان این مجموعه انیمیشن درباره مبارزه بدون پایان موش و گربه ای به نام تام و جری است. هفت قسمت این انیمیشن بین سال های 1943 تا 1953 جایزه اسکار را کسب کردند.

جئونگ بازیگر این لایواکشن برای بازی در مجموعه فیلم های «خماری» و دلینی نیز برای بازی در فیلم «ددپول 2» شناخته می شود.

منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار