پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۵۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۴۴ : ۱۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
محمد مسلمی کارگردان سریال «هشتگ خاله سوسکه» که در شبکه نمایش خانگی با استقبال خوبی روبرو شد در گفت‌وگو با دیباچه اظهار داشت: تا پیش از «هشتگ خاله سوسکه» هیچ اثری در زمینه سینمای کودک با پرسوناژها و شخصیت‌هایی که در «هشتگ خاله سوسکه» حضور دارند کار نشده بود و خوشبختانه این تجربه اتفاق خوبی برای ما بود که شاهد هستیم مردم در همه جای ایران این اثر را دوست داشته‌اند. در ارتباطی که با شهرستان‌ها دارم و طی سفرهایم به شهرهای دیگر می‌بینم که کودکان این سریال را دنبال کرده‌اند.

بازگشت «عمو فتیله‌ای‌ها» با برنامه ناقص ؟!مسلمی خاطرنشان کرد: سعی من بر این است که ساخت این سریال را ادامه دهم اما همه چیز به شرایط سرمایه‌گذاری برمی‌گردد. امکانات و وسایل متأسفانه گران شده و هزینه‌ها بسیار بالا رفته، به همین دلیل با وجود اینکه من اصرار دارم «هشتگ خاله سوسکه» در فصل‌های دیگر نیز ساخته شود همه چیز به سرمایه‌گذار بستگی دارد. قطعاً سرمایه‌گذاری که به سراغ ساخت چنین اثری بیاید ضرر نخواهد کرد.

وی افزود: «هشتگ خاله سوسکه» از لحاظ مالی ضرر نکرد و با وجود اینکه اولین تجربه سریال کودک در شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید توانست بسیار موفق عمل کند. متأسفانه مشکلاتی وجود داشت که اگر این مشکلات نبود قطعاً اتفاقات بهتری برای این سریال رخ می‌داد.

این بازیگر در ادامه گفت: چند سال پیش اتفاقی برای ما رخ داد منجر به فاصله ما به تلویزیون شد اما دو سال پیش طرحی ارائه دادیم که توسط وزارت بهداشت تصویب شد و چند بار به دلیل کمبود بودجه به تولید نرسید و در نهایت این مجموعه که «دوقلوها» نام دارد پس از ضبط 40 قسمت به دلیل مشکلات مالی متوقف شد.

وی در ادامه گفت: تصویربرداری «دوقلوها» که چند وقت پیش در رسانه‌ها با عنوان بازگشت عمو فتیله‌ای‌ها از آغاز آن خبر داده شده بود به تازگی متوقف شده و دلیل آن نیز فقط کمبود بودجه است. قصه این مجموعه صد قسمتی ناقص ماند و در حالیکه از قسمت چهلم به بعد وارد ماجرایی جذاب‌تر می‌شد و در واقع اوج می‌گرفت در حال حاضر متوقف شده است.

مسلمی در پایان اظهار داشت: امیدوارم تلویزیون تمهیدی برای ادامه تصویربرداری این مجموعه داشته باشد ولی با توجه به شرایط بعید می‌دانم که تولید این اثر ادامه پیدا کند. با توجه به اینکه بسیاری از بازیگران با پروژه‌های دیگری قرارداد دارند ممکن است هیچوقت «دوقلوها» به پایان نرسد. با توجه به اینکه هر اتفاقی از تلویزیون را می‌توان انتظار داشت، ممکن است تلویزیون بدون توجه به این مسأله «دوقلوها» را در 40 قسمت با وجود ناقص بودن پخش کند اما امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و این مجموعه به طور کامل ساخته شود

منبع: دیباچه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مشهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
ما خیلی وقته منتظره همچین سریالی هستیم اونوقت میگید چرا بچه ها ماهواره نگاه میکن تلویزون یا فیلم های تکرای چرت میزارن یا فیلم های عاشقانه میزارن دلیل اینکه بچه ها دیگه تلویزیون نگاه نمیکنن خودتونید
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳