شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۴۷۸
تاریخ انتشار : ۳۵ : ۱۱ - ۱۷ تير ۱۳۹۸

محمد حسن گودرزی : هفته گذشته اتفاقات گوناگونی در عرصه موسیقی در جهان رخ داد که خوانندگان و هنرمندان فعال در این زمینه را در بر می گرفت. با هم نگاهی به برخی از مهمترین اتفاقت موسیقی جهان در هفته ای که گذشت می اندازیم:

تعطیلات پرماجرای شکیرا در باهاما

در شرایطی که فوتبال اروپا و لیگ های اروپایی تعطیل هستند، فرصت مناسبی برای شکیرا خواننده کلمبیایی و همسر فوتبالیستش، جرارد پیکه برای تعطیلات فراهم شده است.

به گزارش miamiherald، عکس هایی که در اینستاگرام این زوج مطرح ورزشی-هنری منتشر شده، نشان می دهد که این دو روزهای خوبی را پشت سر می گذارند. با این همه افراد معروف نمیتوانند حتی در تعطیلات هم آرام باشند.

تعطیلات پرماجرای شکیرا  و همسرش جرارد پیکه در باهاما!

شکیرا و همسرش جرارد پیکه اخیرا با دو پسر خود، میلان و ساشا به باهاما سفر کرده اند. این سفر تا زمانی که پیکه یک ویدیو در اینستاگرام برای همه 17.3 میلیون طرفدارش منتشر کرد به نظر عادی بود. در کلیپ، می توان دو کوسه دست آموز را ببینید. مردم به سرعت در مورد این ویدئو نظر می دادند زیرا تابستان گذشته یک دانشجوی دانشگاه میامی پس از برخورد با کوسه در باهاما دستش را از دست داد.

پیشتر هم شکیرا در طول سفر خود به میامی در تاریخ 18 فوریه 2019 مهارت های خود در رشته بوکس را منتشر کرده بود. در دیگر ویدئو های این زوج که اخیرا منتشر شده، شکیرا در مورد علاقه مشترک خود به فوتبال صحبت می کند.

برگزاری کنسرت خواننده جنجالی امریکایی در عربستان !

خبری که در ابتدا به نظر می رسید یک شوخی اینترنتی باشد، ظاهرا حقیقت داشته و خواننده  مبتذل  آمریکایی  قرار است در شهر جده عربستان سعودی کنسرت خود را برگزار کند.

به گزارش الجزیره، مسئولان برگزار کننده جشنواره جده که در اواخر این ماه برگزار می شود، اعلام کردند که نیکی میناژ کنسرتی را در این شهر برگزار خواهد کرد. این اقدام در کشوری مانند عربستان که به دلیل رویکرد محافظه کارانه اش در زمینه مسائل هنری و موسیقی مشهور است، بی سابقه بوده و مخالفت های بسیاری را به همراه داشته است.

تعطیلات پرماجرای شکیرا  و همسرش جرارد پیکه در باهاما!

سازمان دهندگان سعودی در کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه گفتند که میناژ که نام واقعی او آنیکا تانیا ماراج (Onika Tanya Maraj) است این جشنواره را در 18 جولای افتتاح خواهد کرد. میناج به خاطر اجراهای غریب و عجیب و بیش از حد جنسیت زده، شناخته شده است. نکته عجیبتر در مورد این کنسرت اجازه استفاده از مشروبات الکلی و مواد مخدر در کنسرت است که قرار است در استادیوم ملک عبدالله شهر جده برگزار شود.اتفاقی که بدون شک خشم مسلمانان در این کشور را در پی خواهد داشت .

با این همه این اقدام مقامات عربستانی با انتقاد گسترده ای در بین مردم رو به رو شده است و بسیاری از مردم و به خصوص زنان حکومت عربستان را با توجه به قوانین سختگیرانه این کشور در مورد آنها و مسائل حقوق بشری متهم به دو رویی کرده اند. این دومین حضور میناژ در خاورمیانه بعد از اجرای برنامه در دوبی در سال 2013 است.

کمک مالی یک گروه هِوی متال به دانشجویان

گروه مطرح موسیقی هِوی متال در آمریکا یک میلیون دلار به مجامع دانشجویی کمک می کند.

به گزارش insider، گروه هِوی متال متالیکا (Metallica) یک بنیاد به نام موسسه پژوهشی متالیکا (Metallica Scholars Initiative) را ایجاد کرده که صد هزار دلار به 10 انجمن دانشجویی کمک مالی خواهد کرد.

این کمک مالی به معنای تقویت آموزش شغلی و مهارت های تجاری برای دانشجویان در نظر گرفته شده و به گفته انجمن کالج های آمریکا (American Association of Community Colleges) که این گروه را در این امر یاری می کند، انتظار می رود که تقریبا 1000 دانشجو از این کمک های مالی بهره مند شوند.

تعطیلات پرماجرای شکیرا  و همسرش جرارد پیکه در باهاما!

لارس اولریچ درامر گروه متالیکا، در یک بیانیه ای در وب سایت مرتبط با این کمک مالی گفت: "همه ما در گروه احساس خوشبختی می کنیم که موسیقی به ما امکان موفقیت در انجام کاری را که به ان علاقه زیادی داریم، می دهد. ما می خواهیم موفقیتمان را با دیگران به اشتراک بگذاریم تا آنها بتوانند شغل پیدا کنند."


منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار