جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۴۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ : ۱۶ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت و گو با دیباچه مطرح کرد:

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه  با اشاره به اینکه متروی تهران از گذشته تا کنون 6 نسل قطار را به خود دیده است اظهار داشت: متروی تهران از گذشته تا کنون با تغییر سر فاصله حرکت قطارها از 6 به 4 در خط یک ، 18 به 8 خط 3 و 35 به 18 دقیقه در خط 7رکورد کمترین تایم توقف قطارها در سکوها را از آن خود کرده است.

مهندس فرنوش نوبخت در گفتگو با خبرنگار دیباچه پیرامون شرایط موجود متروی تهران در تحریم ها گفت: قطارهای شهری منطبق بر سیستم های اروپایی در ایران تولید می شود و تجهیزات قطارهای مترو صنعتی نیست که هر کسی از عهده ساخت آن بر بیاید بنابراین این صنعت توسط شرکتهایی خاص که به دلیل شرایط تحریم از بردن نام آن معذورم در حال ساخت و تولید است.

نوبخت اظهار داشت: سیستم ترمز و تمامی سیستم های کنترلی از بهترین برندهای اروپایی تامین می شود .

در آینده ای نزدیک مترو برنامه ای برای جمع آوری متکدیان دارد |مامورها به واگن می آیند!

وی تصریح کرد: متروی پایتخت تا کنون 6 نسل قطار را به خود دیده است و همچنین همه قطارها در واگن سازی ایران ساخته می شود و شرایط متروی تهران بسیار خوب است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه شرکت بهره برداری مترو تهران به عنوان یکی از بخش های شهرداری در راستای تکریم شهروندان به گونه ای ارائه خدمات دارد که در شان شهروندان و مسافران مترو است، افزود: حرکت قطارهای متروی تهران در مقایسه با سالهای قبل تغییراتی داشته و از جمله این تغییرات می توان به سرفاصله قطارها اشاره کرد که از 6 دقیقه به 4 دقیقه رسیده و همچنین سرفاصله حرکت قطارها درخط 3 مترو 18 دقیقه بوده و در حال حاضر به 8 دقیقه رسیده، خط 7 قبل از تعطیلی 35 دقیقه بوده و در حال حاضر 18 دقیقه است.

مهندس نوبخت در ادامه با اشاره به ظرفیت قطارهای متروی تهران اذعان داشت: آمار قطارها نسبت به مسافر چیزی در حدود 2 به یک است ولی در ساعات پیک با توجه به مراجعه و ازدحام جمعیت برای مراجعه به محل کار واگن ها با ازدحام جمعیت روبرو هستند، اما این ازدحام جمعیت که بعضا خارج از ظرفیت واگن هاست فقط در ساعات اولیه و انتهای روز اتفاق می افتد و در ساعات دیگر با توجه به سرفاصله حرکت قطارها متروی تهران با ازدحام جمعیت روبرو نمی شود.

وی همچنین پیرامون سنجش همه جانبه قطارهای مترو، ایستگاه ها و شرایط رضایت مسافران ادامه داد: شستشوی ناوگان حمل و نقل ریلی به صورت روزانه و هفتگی اندازه گیری می شود تا خدماتی در شان مسافرین مترو به آنها ارائه شود.

در آینده ای نزدیک مترو برنامه ای برای جمع آوری متکدیان دارد |مامورها به واگن می آیند!

نوبخت در پاسخ به اینکه برنامه مترو جهت جلوگیری و ورود متکدیان به مترو چیست گفت: متکدیان در غالب مسافر به مترو مراجعه می کنند، روزانه مامورین مترو جهت ممانعت از ورودشان به قطارها تلاش خود را دارند ولی در آینده ای نزدیک مترو برنامه برای جمع آوری این متکدیان دارد که اجرا خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران همچنین خاطر نشان کرد: در برنامه ریزی ای که برای جمع آوری متکدیان داریم و البته هنوز در مرحله بررسی است قرار بر گماردن تعدادی مامور در واگن هاست تا برای تذکر و جمع آوری متکدیان وارد عمل شوند.

گفت و گو از: آذر رجبی

منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار