جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۳۹۹
تاریخ انتشار : ۲۵ : ۰۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل دیباچه، به نظر می رسد بدشانسی های بیست و پنجمین قسمت فیلم «جیمز باند» همچنان ادامه دارد. تازه ترین قسمت «جیمز باند» که همچنان عنوانی برای آن انتخاب نشده طی چندماه اخیر با حواشی بسیاری همراه بوده است از جداشدن پر سر وصدای دنی بویل کارگردان فیلم گرفته تا تعویق تاریخ اکران فیلم و همچنین مصدومیت دنیل کریگ سر صحنه فیلمبرداری. با وجود این خبرها، خبر روز سه شنبه 4 ژوئن ناگوارتر از همه این خبرها بود، در توییتر رسمی فیلم «جیمز باند» روز سه شنبه اعلام شد انفجاری سر صحنه فیلمبرداری فیلم جیمز باند رخ داده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، تولید «باند 25» با یک اتفاق دیگر همراه شد. بنا به اطلاعیه توییتر رسمی فیلم «جیمز باند»، یک انفجار کنترل شده در فیلم موجب شد که صحنه بیرونی استودیوی تاریخی پاینوود در لندن آسیب ببیند. در حالی که ادعا شده در این حادثه کسی مصدوم نشده طبق گزارش ها یک نفر دچار جراحت جزیی شده است.

تونل سینما: از انفجار سر صحنه فیلم «جیمز باند» تا خبرهای جدید از فیلم جدید وودی آلن عزیز!

روزنامه سان در مطلبی ادعا کرده است عوامل فیلم هنگامی که این حادثه رخ داد در حال آزمایش یک صحنه با حضور بدلکاران بوده اند.

کارگردانی این قسمت «جیمز باند» برعهده کری فوکوناگا است، فوکوناگا پس از جدایی دنی بویل از پروژه باند در سال 2018 به این فیلم پیوسته است. در این قسمت «جیمز باند» رامی ملک بازیگر برنده جایزه اسکار سال 2018 نقش شخصیت شرور فیلم را بازی می کند.

*بازیگران فیلم جدید وودی آلن مشخص شدند

همانگونه که دوستداران سینما می دانند، وودی آلن کارگردان نامدار سینمای جهان پس از شکل گیری جنبش #من_هم به یک باره مغضوب هالیوود شد؛ بسیاری از بازیگران مطرح سینمای جهان از مایکل کین ستاره بریتانیایی سینما تا تیموتی شالامی و گرتا گرویگ در مصاحبه های خود به طور علنی اعلام کردند که از همکاری مجدد با وودی آلن امتناع خواهند کرد، کمپانی آمازون نیز اعلام کرد که تمایلی به اکران فیلم جدید خالق «آنی هال» ندارد و با این کارگردان قطع همکاری کرد، ناشران کتاب خاطرات آلن هم از چاپ خاطرات جدید این کارگردان سرشناس سرباز زدند. با وجود آنکه به نظر می رسید روزهای بد آلن تمامی ندارد اما حالا پس از مدت ها، فیلسوف دوست داشتنی سینما و دوستدارانش با خبر خوشی مواجه شدند، این خبر چنین بود: کریستوف والتز ستاره برنده دو جایزه اسکار به فیلم جدید آلن که قرار است تابستان امسال فیلمبرداریش آغاز شود اضافه شده است.

به گزارش گاردین، وودی آلن پنجاه و یکمین فیلم خود را تابستان امسال در کشور اسپانیا جلوی دوربین می برد، کریستوف والتز و جینا گرشان بازیگران فیلم جدید آلن هستند.

وودی آلن پس از آنکه اتهامات دختر خوانده اش دوباره سرباز کرد و موجب شد کمپانی آمازون با او قطع همکاری کند، قرار است این بار با کمپانی اسپانیایی مدیاپرو همان کمپانی که فیلم های دیگر آلن چون «نیمه شب در پاریس» و «ویکی کریستینا بارسلونا» را تهیه کرده بود، همکاری کند.

تونل سینما: از انفجار سر صحنه فیلم «جیمز باند» تا خبرهای جدید از فیلم جدید وودی آلن عزیز!

فیلم جدید آلن هنوز عنوان رسمی برایش انتخاب نشده است اما فیلم در زمان تولید با اسم « WASP2019» شناخته می شود. در فیلم جدید آلن که در کشور اسپانیا ساخته خواهد شد، استعدادهای اروپایی چون کریستوف والتز ستاره برنده دو جایزه اسکار، النا آنیا، سرجی لوپز و لویی گارل بازی خواهند کرد.

در این فیلم همچنین ویتوریو استورارو فیلمبردار صاحب نام سینمای دنیا نیز آلن را همراهی می کند.

داستان فیلم جدید آلن یک زوج آمریکایی را در جشنواره فیلم سن سباستین دنبال می کند، زندگی زناشویی این زوج وقتی که مرد با یک زن زیبای اسپانیایی و زن با یک کارگردان برجسته فرانسوی آشنا می شود در بوته آزمایش قرار می گیرد.

*ساخت پیش درآمدی بر انیمیشن موفق «باب اسفنجی»

یکی از طولانی ترین، محبوب ترین و مشهورترین سریال های تاریخ تلویزیون ایالات متحده آمریکا بدون شک سریال انیمیشن «باب اسفنجی شلوار مکعبی» ساخته استیون هیلنبرگ محصول نیکلودئون است. سریالی که نخستین بار یک می سال 1999 روی آنتن رفت. حالا خبر رسیده است ساخت پیش درآمد این سریال انیمیشن از ماه آینده میلادی آغاز می شود.

تونل سینما: از انفجار سر صحنه فیلم «جیمز باند» تا خبرهای جدید از فیلم جدید وودی آلن عزیز!

به گزارش کولایدر، کمپانی نیکلودئون به دنبال ساخت پیش درآمدی بر سریال «باب اسفنجی شلوار مکعبی» است. نام این پیش درآمد «Kamp Koral» است و داستان آن حول شخصیت دوست داشتنی باب اسفنجی در سن 10 سالگی در کمپ اسلیپ‌وی می گذرد. این سریال دارای 13 اپیزود است و قرار است تولید آن از ماه آینده میلادی آغاز شود.

طرفداران «باب اسفنجی» سال آینده نیز منتظر اکران فیلم «اسفنج شگفت انگیز است» محصول پارامونت خواهند بود.

گزارش از : الف.صیاد
منبع: دیباچه
برچسب ها: وودی آلن ، جیمزباند
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲