جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۳۲۲
تاریخ انتشار : ۴۸ : ۱۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش دیباچه، « شهاب حسینی » هنرمند محبوب سینمای ایران از جمله بازیگرانی است که حضورش در هر پروژه ای به جذابیت آن می افزاید؛ بی خود نیست که بسیاری  او را به عنوان پدیده دهه 80 معرفی کرده اند. همکاری او با اصغر فرهادی و کسب جوایز درخشان از جمله جایزه بهترین بازیگر فستیوال کن خود به تنهایی کافی است تا میزان موفقیت این بازیگر سینمای ایران را نشان دهد.
برای همین است که بسیاری از کارگردانان فیلم اولی و حتی کارگردانان جوانی که اتفاقا فیلمساز خوبی نیز هستند،آرزویشان همکاری با « شهاب حسینی» است تا با حضور این ستاره با شخصیت سینمای ایران ،آثارشان مورد توجه مردم قرار بگیرد.
« حسینی » در سالهای اخیر تلاش کرده بازیگر متفاوتی باشد؛نقش آفرینی هایش به نسب دهه 80 پخته تر شده و نحوه دیالوگ ها و حرکات بدنش بیش از پیش درخشان تر شده است .نمونه اش بازی در سریال پرمخاطب « شهرزاد » که بدون شک یکی از بهترین نقش های ماندگارش در کارنامه کاری او به حساب می آید.
با تمام این اوصاف نمی توان منکر این شد که حسینی در سالهای اخیر کمی کم فروغ تر از گذشته شده و مشخص نیست چه بر سلام پسر محجوب سینمای ایران آمده که حضورش در پروژه های جون داری مثل « درباره الی »،« جدایی » ، « حوض نقاشی » و حتی « برادرم خسرو» با شیب زیاد تری کمتر تکرار می شود.
هرچند آشغال های دوست داشتنی « توقیفی» پس از سالها در حال نمایش است و  حتی « نبات » به کارگردانی « پگاه ارضی » از چهارشنبه با بازی او رنگ اکران به خود می بیند اما حضور معنادار « شهاب » در پروژه های جدیدی که با کارگردانان نه چندان مطرحی کار کرده شاید نوعی تغییر در زندگی کاری او تلقی شود.
باید دید آیا آقای سوپراستار به لطف آثار درخشان دهه هشتاد و اوایل دهه 90 می تواند مجدد هنرنمایی های خاص خود را به رخ بکشد و تکرار کند و یا اینکه با همین مسیری که در پیش گرفته ، بیشتر ذهنش معطوف به ارتقای کمپانی اش است یا حضورش در آثار کارگردانان فیلم اولی.
حال « نبات» از روز چهارشنبه اکران می شود،در فرصت پیش رو  مخاطبان نشان خواهند داد که تا چه اندازه از هنرنمایی  او راضی خواهند بود.
منبع: دیباچه
برچسب ها: دیباچه ، شهاب حسینی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار