جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۰۷۲
تاریخ انتشار : ۳۸ : ۱۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۷
به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی دیباچه،پنجشنبه 15 آذر رضا صادقی طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت.

این هنرمند طبق روال همیشگی‌اش اجرای خود را با یادی از شهدای جنگ تحمیلی و هنرمندان فقیدی همچون مرحوم"ناصر عبداللهی"،"مرتضی پاشایی"و"بابک بیات" آغاز کرد.

در سانس اول این کنسرت، قطعه "بغض وباروت" از جدیدترین آلبوم این خواننده با نام«زندگی کن» که تا کنون منتشر نشده به همراه قطعات قدیمی اجرا و با استقبال بی نظیر هواداران مواجه شد.

"همه اون روزها"،"گمونم"،"نفس"،" دیوونه خونه"،"حال بارون"،"دلخوشی ساده"،"پائیز جاری"،"ادعا"،"منویادت"،"احساس رویایی"،"عاشقیت"،"ماه وماهوت،یه چیزی کمه"،"رفیق قدیمی" ومیکس قطعات عاشقانه از قطعات اجرا شده در این کنسرت بود؛ همچنین قطعه "آستیگمات" با صدای این هنرمند به همراه صحنه‌هایی از این فیلم از دیگربخش‌های جذاب این کنسرت بود که مورد توجه هواداران قرار گرفت.

آلبوم جدید

در بخشی از این اجرا رضا صادقی ضمن معرفی نوازندگان دختر حاضر در گروهش گفت: "دختر بودن در سرزمین من یعنی جنگ،یعنی باید با همه چیز بجنگی" و درود به دختران سرزمین من که با وجود تمام تبعیض‌ها،می‌ایستند و هنر خود را ثابت می‌کنند.

اجرای آهنگ‌های قدیمی این خواننده همچون"وایسا دنیا"،"مشکی رنگ عشقه" و"نرو" از بخش‌های دیگر این اجرا بود که توانست شبی خاطره انگیز برای هواداران ایجاد کند.

آلبوم جدید

بعد از اجرای این قطعات، رضا صادقی ضمن ابراز خوشحالی نسبت به شادی و شعفی که در سالن اجرا ایجاد شده بود گفت:خدای من خدای عصبانیت نیست وچیزی به اسم جهنم نمی‌شناسد این خدا، خدای لبخند و مهربانی است؛ از خدای خود ممنون هستم و خوشحالم از اینکه مردم سرزمینم با وجود این همه بلا و سختی شاد می‌شوند.

وی در رابطه با قطعه "میشه برگردی" که بعد از اجرای "سولو"سهراب بنیادی نوازنده "ویولن" اجرا شد،اظهار داشت: ریتم شش وهشت ایرانی مدلی کاملا ایرانی است اما ظاهرا مورد پسند خیلی‌ها نیست؛اما به نظر من باعث افتخار است.

"امیر رضا دلاوری" بازیگر سینما وتلویزیون، مهمان کنسرت شب گذشته رضا صادقی بود که با معرفی این خواننده مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

آلبوم جدید

در این کنسرت، رامین زواری-درامز،مریم غفاری-نوازنده گیتار کلاسیک ،فاضل پیش- گیتار الکتریک و نایلون ،سهراب بنیادی-ویولن،مجید قدیانی-کیبورد مجتبی ابولقاسم پور-کیبورد وپیانو ،حامد همتی ومژگان ابولفتحی-پرکاشن،ژیوان وفاخواه- ساکسیفون،علیرضا میرآقا ورضا آذر نجات-ترومپت،ترگل خلیقی-تار،مجتبی شکاری-گیتارباس،رامین براتی-ترومبون،یلدا صمدی-پیانو،مهسا گرجی-ویولن سل، عباس جبلی-امورهماهنگی، سید حسین احمدی-روابط عمومی، رضا صادقی را همراهی کردند.

تعداد بازدید : 0

گزارش از : اعظم صفایی
منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار