پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۸۴۵
تاریخ انتشار : ۴۳ : ۱۲ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۷

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: فیلم های قابل تأمل و ساده ای تولید می شود که فروش خوبی دارند و سبب شده اند تا سینما به نسبت سایر عرصه های جامعه شرایط مناسب تری داشته باشد.

نگار فروزنده در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما دیباچه درباره انتشارخبری مبنی بر اینکه قرار است در فیلم سکسکه ایفای نقش کند، اظهار کرد: قرار نبود در فیلم سکسکه بازی کنم، برای بازی در این فیلم به من پیشنهاد شد اما توافقی برای حضور من در این فیلم انجام نشد.

وی ادامه داد: خودم هم خبر حضورم در فیلم سکسکه را خواندم اما احتمال دادم که یک سوء تفاهم پیش آمده بنابراین برای تکذیب این خبر جوابی ندادم تا موضوع خاتمه پیدا کند.

** سینما شرایط مناسب تری از سایر عرصه های جامعه دارد

بازیگر فیلم سینمایی «کافه ستاره» در ادامه درباره وضعیت این روزهای سینمای ایران و حضورهنرمندان درعرصه های بین المللی، تأکید کرد: خوشبختانه سینمای ما به اندازه کافی در عرصه های بین المللی شرکت می کند و وضعیت سینما به نسبت سایر عرصه های جامعه بهتربسیار بهتر است.

وی ادامه داد: درحال حاضر فیلم های سینما فروش نسبتا خوبی دارند و تولیدات هم به اندازه کافی و مناسب انجام می شود، به نظرم اوضاع سینما حتی از تلویزیون هم بسیار بهتراست.

** هراس از اکران فیلم های خارجی در سینما اشتباه است

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی ها» همچنین درباره اکران فیلم های خارجی در پرده سینما، اظهار کرد: در دنیای امروزی همه ما تکنولوژی دیدن یک فیلم دی وی دی را درخانه داریم بنابراین اگر قرار باشد افراد یک فیلم را روی پرده سینما با هزار و یک مونتاژ مجدد ببینند ترجیح می دهند اصل فیلم که زیرنظر کارگردان ساخته شده را در خانه ببینند.

فروزنده افزود: از سوی دیگراگر فردی هم بخواهد فیلمی را در پرده سینما ببیند، سالن های سینمای ما کیفیت مناسبی هم ندارند اما در این میان برخی فکر می کنند که نمایش فیلم های خارجی باعث کنار رفتن فیلم های ایرانی می شود که البته من با این نظر کاملا مخالف هستم.

وی با بیان اینکه فیلم هرکشوری از فرهنگ ملت خودشان ساخته می شود، یادآور شد: مردم با فیلمی که ساخت کارگردان کشور خودشان است ارتباط نزدیک تری برقرار می کنند.

بازیگر فیلم سینمایی «افسونگر» ادامه داد: نباید فکر کنیم فیلم های جدید یا فیلم های خارجی تهدیدی برای ما محسوب می شود چرا که به نوعی پرورش ضعف در خودمان محسوب می شود.

فروزنده با اشاره به اینکه هرچیزی در دنیا خواهان خودش را دارد، گفت: اگر فیلمسازان و بازیگران ایرانی کار خودشان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، هیچ چیز نمی تواند برای این افراد تهدید محسوب شود.

** کارگردان های جدید فیلم های خوبی می سازند

بازیگر فیلم سینمایی «میکس» در پایان درباره بهترین فیلم هایی که درچند وقت اخیر دیده است، گفت: جالب است که بدانید فیلم هایی خوبی که درچند وقت گذشته دیدم توسط کارگردان های جدید ساخته شده بود.

فروزنده ادامه داد: در حال حاضرفیلم های خوب و خوش ساختی تولید می شود که بسیاربهتر از بسیاری از فیلم های قدیمی است.نسل جدیدی از کارگردان ها به سینما آمده اند که فیلم های ساده اما قابل تأمل می سازند.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید بر مبنای ذائقه خود در هر ژانری فیلم ها و هنرمندان را حمایت کنند، هنوزهم رفتن به سینما یک تفریح دلنشین و لذت بخش محسوب می شود.

گفت و گو از: نازنین میرزایی


منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار