چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۶۹۸
تاریخ انتشار : ۲۵ : ۱۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: تمرین های پی در پی که در تئاتر برای شکل گرفتن یک شخصیت انجام می دهیم، می تواند به بازیگر شدن افراد کمک کند.

«کوروش تهامی» در گفت و گو با خبرنگار حوزه تئاتر دیباچه درباره تأثیر تجربه فعالیت های تئاتر بر تصویر، ادامه داد: بی شک تجربه های تئاتر بر کارهای تصویری تأثیر بسیاری می گذارد، به هرحال ما افرادی هستیم که از تئاتر وارد کار تصویری شدیم و تئاتر این مجال را فراهم می کند تا بتوانیم روی یک نقش تمرکز کنیم.

وی یادآور شد: تمرین های پی در پی که در تئاتر برای شکل گرفتن یک شخصیت انجام می دهیم، می تواند به بازیگر شدن افراد کمک کند.

بازیگر فیلم سینمایی «کروکودیل» با بیان اینکه تئاتر مثل یک سیاه نقش در بازیگری است، افزود: تئاتر باعث قوی ترشدن پایه های بازیگری می شود. بسیاری از ما بازیگران تلاش می کنیم پس از چند سال کار تصویری کار تئاتر هم انجام دهیم که در واقع حکم ریکاوری دارد تا خودمان را در تئاتر زنده نگه داریم.

** نمی خواهم در یک مدل خاص کلیشه باشم

«تهامی» در ادامه درباره متفاوت بودن نقش هایش در فیلم ها، اظهار کرد: معمولا علاقه ای به تکرار خودم ندارم چنانکه تا کنون بیشتر انتخاب هایم هم به گونه ای بود که شخصیت داستان با کارهای قبلی ام متفاوت بوده است.

وی با اشاره به اینکه به عنوان یک بازیگر دلش می خواهد تنوع اجرایی داشته باشد، افزود: تفاوت در کارهایم را دوست دارم اما در عین حال از یک شاخه به شاخه دیگر پریدن را هم دوست ندارم، من به عنوان یک بازیگر دلم می خواهد که تنوع اجرایی داشته باشم و نمی خواهم در یک مدل خاص کلیشه باشم.

بازیگر فیلم سینمایی «به رنگ ارغوان» با بیان اینکه اگر یک مدل نقش را تکرار کند برای مخاطب این تصور پیش می آید که تنها یک مدل خاص را می تواند بازی کند، گفت: کارنامه کاری ام تا کنون نشان داده که همیشه تلاش کردم که حتی زمانی که مخاطب یک مدل خاص از من انتظار داشته من خودم سنت شکنی کرده ام و زاویه ای دیگر از بازی ام را ارائه داده ام.

** مطالعه انبوهی از فیلمنامه!

تهامی همچنین درباره آخرین فعالیت های خود، بیان کرد: در حال حاضر مشغول مطالعه انبوهی از فیلمنامه و متن های سریال هستم که احتمال می رود در این میان با دو پروژه قرارداد همکاری امضا کنم.

وی ادامه داد: آخرین فعالیت هایی که انجام دادم یک فیلم سینمایی به نام «اعتراف با دور تند» کاری از احمد کاوری است که هنوز پخش نشده و مراحل فنی را می گذراند.

بازیگر سریال «رگ خواب» افزود: یک مینی سریال شش قسمتی به نام «دختر گمشده» را بازی کردم که مضمونی پلیسی دارد و من نقش یک پلیس را ایفا کرده ام.

** امیدوارم خدا کمک کند تا مردم آرام تر باشند

تهامی در پایان درباره وضعیت اقتصادی و اجتماعی این روزهای کشور، خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی، اجتماعی امروز ما به نوعی مغشوش است و متأسفانه اتفاق های پیش آمده خوب نیست و همه نگران معیشت و آسایش مردم هستیم. امیدوارم به زودی این مشکلات حل شود و خدا کمک کند تا مردم آرام تر باشند، بیشتر به یکدیگر مهر ورزند و مشکلاتشان حل شود.


منبع: دیباچه
برچسب ها: کورش تهامی ، دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳