پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۴ : ۱۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۶
درباره یکی از ستارگان سینمای هالیوود به مناسبت حضورش در یک فیلم
برادپیت بازیگر مطرح سینمای هالیوود که فیلمهای «هفت»، «باشگاه مشت زنی» و «حرامزاده های لعنتی » از آثار مطرح اوست قرار است در فیلمی جدید به کارگردانی جیمز گری ایفای نقش کند.

به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه، «به سوی ستارگان» اثر جدیدی است که برادپیت به تازگی در آن ایفای نقش کرده و در آن با تاملی جونز و دونالد ساترلند همبازی است.

برادپیت پس از گذراندن اتفاقاتی خانوادگی که جدایی اش از آنجلینا جولی مهمترین آنهاست پس از وقفه ای نه چندان طولانی باز هم جلوی دوربین رفته و در فیلم «بسوی ستارگان» لباس فضانوردان را پوشیده است.

طی اتفاقی عجیب، «براد پیت» در فضا به دنبال پدرش می گردد!

بی شکف برادپیت یکی از بازیگران مهم و مطرح سینمای جهان است او در سال 1987 پا به عرصه سینما گذاشته و با فیلم «تلما و لوییز» ساخته ریدلی اسکات در سال 1991 مورد توجه قرار گرفته و طی سالهای فعالیتش در عرصه سینما 5 بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و یک بار جایزه معتبر «کلدن گلوب» را از آن خود کرده است.

برادپیت با بازی در دو فیلم «هفت» ساخته دیوید فینچر و «12 میمون» ساخته تری گیلیام مورد توجه منتقدان و سینماگران قرار گرفت و برای نخستین بار بازی اش در «12 میمون» نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل را برایش به ارمغان آورد و جایزه «گلدن گلوب» را از آن او کرد.

برادپیت، 4 سال بعد در فیلم «باشگاه مشت زنی» ساخته ماندگار دیوید فینچر نقش متفاوتی را ایفا کرد که حاصل تلاشش بازی در سه فیلم «یازده یار اوشن»، «دوازده یار اوشن» و «13 یار اوشن» ساخته استیومن سودربرگ بود.

به این ترتیب برادپیت به یکی از بازیگران درجه یک سینما تبدیل شد و «آقا و خانم اسمیت» ساخته داگ لیمان ، «بابل» ساخته آلحاندرو گونزالس ایناریتو از آثار پرفروش اوست.

برادپیت، در سال 2008 برای بازی متفاوتش در فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن» ساخته دیوید فینچر بار دیگر نامزد دریافت جایزه اسکار شد. او در سال 2011 نیز برای بازی در فیلم «مانیبال» ساخته بنت میلر بازهم نامزد دریافت جایزه اسکار شد اما بازهم موفق به دریافت آن نشد.

براد پیت طی سالهای فعالیتش در بیش از 50 فیلم سینمایی ایفای نقش کرده و از جشنواره های معتبر و مختلف جوایز زیادی کسب کرده است.

طی اتفاقی عجیب، «براد پیت» در فضا به دنبال پدرش می گردد!

براد پیت، پس از وقفه ای نه چندان طولانی در فیلم «به سوی ستارگان» ساخته جیمز گری در نقش یک فضانورد ظاهر شده است.

فیلم «به سوی ستارگان» درباره مهندسی است که مک براید نام دارد برادپیت نقشش را بازی می کند. او در یک شرکت نظامی کار می کند و بر آن است تا برای یافتن پدرش سفری فضایی را آغاز کند. پدر مک، فضانورد بوده و بیست سال پیش در پی یافتن نشانه های حیات در سیاره های دیگر در سفری بین کهکشانی ناپدید شده است. براد پیت در این فیلم با تاملی جونز و دونالد ساترلند همبازی است.

«دیلی میل» درباره زمان و چگونگی تولید فیلم «بسوی ستارگان» نوشته است: این فیلم در اواخر ماه «آگوست» کلید خورده و قرار است در سال 2019 به روی پرده سینماها برود.

براد پیت تاکنون در آثاری از کوئین تارانتیو، ولفگانگ پترسن، استیو مک کوئین ایفای نقش کرده و «ماشین جنگ» یکی از آخرین فیلمهای اوست که سال پیش ساخته شده و دیوید میشد کارگردان آن بوده و آنتونی مایکل هال، توفر گریس، ویل پولتر، تیلدا سوئینتن و بن کینزلی در آن ایفای نقش کرده اند. این فیلم برداشتی آزاد است از کتابی درباره ژنرال استنلی مک کریستال که در دوران جنگ افغانستان فرمانده نیروهای ائتلاف بوده است.

باید منتظر ماند و دید که برادپیت با کارنامه درخشان و پرو پیمانش چگونه از پس نقش جدیدش بر می آید و تا چه حد در فیلم «بسوی ستارگان»متفاوت است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳