جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۰۹۵
تاریخ انتشار : ۰۵ : ۱۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۶
بازیگر نمایش "کژدم" گفت: در جواب منتقدین می‌گویم، بله من هم انتخاب اشتباه زیاد داشته‌ام و شاید این قضیه باعث شده فکر کنند من توانایی دریافت اسکار را ندارم و از این زاویه نقدشان را می پذیرم. اما با توجه به توانایی شخصی خودم جایزه اسکار را اصلاً دور نمی‌بینم.

به گزارش دیباچه، شراره رخام بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، در رابطه با آرزوهای شخصی خود برای دریافت جایزه‌های سینمایی گفت: من بازیگری هستم که همیشه به گرفتن جایزه فکر می‌کنم و دوست دارم از بازی من تقدیر به عمل بیاید. البته الزاماً برای من این جایزه به سیمرغ جشنواره فیلم فجر ختم نمی‌شود.

وی در همین راستا افزود: در جشنواره ای به نام "متد" در سال 2007 برای بازی در فیلم "پل سیزدهم" نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول زن شدم. همان موقع برای نامزدی در آن جشنواره بی نهایت خوشحال و هیجان زده شده بودم.

شراره رخام به جایزه اسکار فکر می کند

بازیگر نمایش "کژدم" آرزوی اصلی خود در بازیگری را اینگونه توصیف کرد: البته می‌خواهم آرزوی اصلی خود برای دریافت جایزه را بگویم و امیدوارم برخی حاشیه سازان دوباره در مورد حرف من جبهه نگیرند و آن اینکه من هم مثل هر بازیگری به اسکار فکر می‌کنم.

وی درباره نظر برخی منتقدان در مورد گرفتن اسکار توسط وی تصریح کرد: من این مطلب را چند جایی مطرح کردم و همه سریع موضع گرفتند که تو اول سیمرغ جشنواره فیلم فجر را بگیر و بعد به اسکار فکر کن. من هم می‌خواهم در همین راستا اول سیمرغ جشنواره را به دست بیاورم و بعد اسکار را از آن خود کنم.

بازیگر فیلم "لاله های واژگون" آینده خود در بازیگری را اینگونه ترسیم کرد: افق من هیچگاه فجر نبوده است. افق هر شخص باید بالاترین درجه از شغل خود باشد. برای من که همواره آرمان گرا بوده‌ام بدون شک افق آینده‌نگرانه به اسکار ختم می‌شود. مگر می‌شود که یک کوهنورد نخواهد اورست را فتح کند؟ جایزه اسکار برای بازیگران حکم اورست برای کوهنوردان را دارد.

وی افزود: برخی می‌گویند تو چرا باید به اسکار فکر کنی و من هم در پاسخ می‌گویم که چرا نباید فکر کنم. چرا از آینده خوب بازیگری دور شوم. آرزوی هر بازیگری اسکار است و برای من هم همین گونه است.

بازیگر "آرزوهای ناتمام" توسل به خدا را راه موفقیت خواند و گفت: وقتی خدا بخواهد اتفاقی برای یک نفر بیفتد زمین و زمان دست به دست هم می‌دهند تا آن اتفاق عملی شود و اگر خدا نخواهد شما تمام قوائد را یک به یک رعایت کنید به خواسته خود نمی‌رسید. من همیشه وقتی به آرزوهایم فکر می‌کنم به سرنوشت و تقدیر ایمان دارم.

رخام با اشاره به توانایی های در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: به عنوان یک بازیگر توانایی هایی دارم که به نظرم در حد دریافت جایزه اسکار است و می‌توانم آن را به خانه بیاورم. در جواب منتقدین می‌گویم که، بله من هم انتخاب اشتباه زیاد داشته‌ام و شاید این قضیه باعث شده فکر کنند من توانایی دریافت اسکار را ندارم و از این زاویه نقدشان را می پذیرم. اما با توجه به توانایی شخصی خودم جایزه اسکار را اصلاً دور نمی‌بینم.


منبع: میزان
برچسب ها: شراره رخام ، دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲