چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۷۴۳۹
تاریخ انتشار : ۴۷ : ۱۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ آذربایجانی ضمن تشریح جزئیات کنسرت مشترک خود با سه خواننده مطرح کشور آذربایجان از انتشار تازه ترین آلبومش سخن گفت.

به گزارش دیباچه هاشم اسلامیان (آیهان) خواننده و آهنگساز جوان موسیقی پاپ آذربایجانی درباره کنسرت پیش رویش گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ساعت ۲۱:۳۰ روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه برای اولین بار در ایران کنسرت مشترک موسیقی پاپ آذری با حضور بنده و سه خواننده موسیقی کشور آذربایجان با نام های بال اوغلان اشرف او، الچین حسین او و نامیک قاراچوخورلو در تالار وزارت کشور برگزار می شود. در این کنسرت نوازندگان گروه «ریحان» به رهبری ارکستر حجت مبذول قطعات مختلفی را برای علاقه مندان موسیقی آذربایجان اجرا می کنند.

کنسرت خواننده پاپ آذری با خوانندگان کشور آذربایجان

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های مهم این کنسرت حضور چهار خواننده از چهار نسل مختلف موسیقی است که تاکنون در ژانرهای متفاوت موسیقی آذربایجانی به فعالیت مشغول بودند و حالا برای اولین بار تصمیم دارند در یک اجرای مشترک آثار منتخب را به هموطنان ایرانی ارائه دهند.

آیهان با اشاره به اینکه طی ماه های اخیر با حضور و ظهور گروه ها و هنرمندان مختلف موسیقی پاپ و سنتی شاهد گسترده تر شدن برنامه های زنده موسیقی هستیم که این موضوع هم می تواند طیف بیشتری از مخاطبان را در برگیرد، بیان کرد: البته این موضوع کار گروه ها و هنرمندان را برای انتخاب رپرتوار اجرایی سخت می کند زیرا گروه ها باید بتوانند مخاطبان را به گونه ای جذب کنند تا در کنسرت های بعدی هم حضور یابند. از این جهت تلاش ما هم بر این است تا بتوانیم در این فضای پرتراکم، برنامه مخاطب پسندی را به دوستداران موسیقی آذری ارائه دهیم. البته خوشبختانه تا به امروزی که با شما صحبت می کنم بلیت فروشی کنسرت ما با استقبال مردم مواجه شده است.

این خواننده موسیقی پاپ آذربایجان عنوان کرد: در کنسرت پیش رو ضمن اجرای قطعات فولکلور موسیقی آذربایجانی که همیشه با تقاضای مخاطبان همراه است، قطعات جدید و غیرتکراری هم داریم که برای اجرای آنها تمرین زیادی انجام گرفته که امیدوارم نتیجه رضایت بخشی را به همراه داشته باشد.

وی در بخش پایانی صحبت هایش با اشاره به زمان انتشار تازه ترین آلبوم موسیقایی خود توضیح داد: تمامی کارهای مربوط انجام شده و طبق برنامه ریزی ها قرار است پس از ایام ماه محرم و صفر در بازار موسیقی منتشر شود. در این آلبوم که مشتمل بر ۱۲ قطعه است اغلب آثار را خودم آهنگسازی کردم و هادی حمزه زاده نیز به عنوان آهنگساز در برخی از قطعات حضور دارد. البته هنوز برای آلبوم جدید نامی را انتخاب نکردم اما به طور حتم به زودی این کار نیز انجام و کار برای انتشار آماده می شود.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار