شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۷۳۸۰
تاریخ انتشار : ۵۷ : ۱۴ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶
به گزارش دیباچه
«باکس آفیس» جدولی است که هر هفته ده فیلم برتر سینمایی جهان را معرفی می کند و علاقمندان به سینما می توانند با مرور آن محبوب ترین و پرفروشترین فیلمهای هفته را بشناسند.

به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه، «باکس آفیس» جدولی است که هر هفته ده فیلم برتر سینمایی جهان را معرفی می کند که فیلم «بادیگارد آدمکش» ساخته پاتریک هیوز محبوب ترین و پرفروشترین فیلم این هفته سینمای جهان است و «مسافرت دختران» به کارگردانی مالکوم دی لی در رده آخر این جدول قرار دارد و فروش پایین داشته است.


جدول باکس آفیس و ده فیلم برتر هالیوود در هفته ای که گذشت

1-بادیگارد آدمکش« The Hitman's Bodyguard »

«بادیگارد آدمکش» فیلمی است به کارگردانی پاتریک هیوز با بازی ساموئل ال جکسون، رایان رینولدز، گری اولدمن، الودی یونگ، سلما هایک، ژواکیم دی آلمیدا، کریستی میچل، سم هزلدین و ریچارد ای گرانت

داستان این فیلم درباره بهترین محافظ دنیا (رایان رینولدز) است که آخرین مشتری او یک مزدور اجاره ای با بازی ساموئل جکسون بوده و قرار است در دادگاه بین المللی علیه یک دیکتاتور و قاتل با بازی گری الدمن شهادت دهد، وظیفه رینولدز محافظت از او برای رسیدن به دادگاه است. آنها باید اختلافات را کنار بگذارند و باهم همکاری کنند تا در زمان تعیین شده به دادگاه برسند.

فیلم «بادیگارد آدمکش» طی فروش هفتگی به مبلغی معادل 10 میلیون و پانصد هزار دلار دست یافته است.


2-آنابل 2 « Annabelle: Creation »

«آنابل2» فیلمی است ترسناک به کارگردانی دیوید سندبرگ وکه بازیگرانی چون استفانی سیگمن، آلیشیا وِلا بیلی و میراندا اوتو در آن ایفای نقش می کنند.

داستان آن فیلم «آنابل2» با الهام از عروسکی واقعی به نام آنابل ساخته شده و پس از سینمایی «عروسک قاتل» موفق‌ترین فیلم با این موضوع است.

در فیلم «آنابل 2»، پس از مرگ غم انگیز کودک خانواده، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا دختران زیادی را به فرزندی قبول کنند و همین عاملی می‌شود تا به واسطه یکی از همین دختران آنابل به آن خانه باز گردد.

این فیلم طی فروش طی فروش هفتگی اش 7 میلیون و پانصدهزار دلار فروش داشته است.


3-رودخانه باد « Wind River »

فیلم سینمایی «رودخانه باد» به کارگردانی تیلور شرایدن که بازیگرانی چون جرمی رنر، الیزابت اولسن، جان برنثال و کلسی در آن ایفای نقش می‌کنند.

فیلم «رودخانه باد» روایتگر داستانی جنایی از قتلی مرموز است.؛ در این فیلم تیم عملیاتی پلیس برای به دست آوردن قتل یک بومی آمریکایی وارد معمایی بزرگ می‌شو و در حل آن می کوشد.

این فیلم طی مدت زمان یک هفته رقمی معادل 6 میلیون و 200 هزار دلار فروش داشته است.


4-جهش « Leap »

«جهش» فیلمی است در قالب انیمیشن است که اریک وارین و اریک سامر آنرا به صورت مشترک کارگردانی کرده اند.

در انیمشین «جهش»، دختری یتیم آرزو دارد تبدیل به یک بالرین شود و از منطقه ای که در آن زندگی می کند خارج شود؛ اما در آنجا با جوانی جسور و شجاع روبرو شده و زندگی‌اش تغییر می کند.

دین دی‌هان، الی فاینینگ، کارلی رای جوزف، جین کاکس، تارا انتلر و جوی فیشر صداپیشگان انیمیشن «جهش» هستند و کمپانی دیزنی پخش آن را انجام خواهد داد.

فیلم «جهش» طی یک هفته اکران مبلغی معادل 6 میلیون 200 هزار دلار فروخته است.


5-لوگان خوش شانس « Logan Lucky»

فیلم «لوگان خوش شانس» اثری است به کارگردانی استیون سودربرگ با بازی دانیل کریگ، چنینگ تاتوم، آدام درایور، کاترین هیگل و هیلاری سوانک

دانیل کریگ که پیش از این در نقش مامور 007 خوش درخشیده این بار در این فیلم نقشی کمدی را بازی می کند.

فیلم داستان « لوگان خوش شانس » درباره دو برادر است که سعی می کنند هنگام برگزاری مسابقاتی در کارولینای شمالی برنامه یک سرقت بسیار حرفه ای را طراحی کنند.

این فیلم طی یک هفته اکران مبلغی 4 میلیون و 400 هزار دلار فروش داشته است.


6-دانکرک « Dunkirk»

«دانکرک» فیلمی است به نویسندگی و تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان که در سال 2017 تولید شده و بازیگرانی چون فیون وایتهد، تام گلین کارنی، جک لودن، کنت برانا و تام هاردی در آن ایفای نقش می کنند.

«دانکرک»، محصول مشترک انگلستان، ایالات متحده آمریکا و فرانسه است .این فیلم دهمین اثر سینمایی کریستوفر نولان و اولین فیلم اوست که بر اساس یک رخداد واقعی ساخته شده است.

داستان فیلم در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و دربارهٔ تخلیه نیروهای بریتانیا، فرانسه و بلژیک از شهر دانکرک در فرانسه می‌باشد. در جریان این عملیات تاریخی بیش از ۸۰۰ قایق نظامی ارتش بریتانیا جان دست‌کم ۳۳۵ هزار سرباز انگلیسی و فرانسوی را که در محاصره ارتش آلمان‌ها گرفتار شده بودند، نجات دادند.

فیلم «دانکرک» با فروشی معادل 4میلیون و سیصدهزار دلار  در رده ششم جدول «باکس افیس» این هفته است.


7- مرد عنکبوتی؛ بازگشت به خانه « Spider-Man: Homecoming »

«اسپایدر من؛ بازگشت به خانه»، فیلمی ابرقهرمانی آمریکایی است به کارگردانی جان واتس و نویسندگی جان فرانسیس دالی، جاناتان گلدستاین، جان واتس و کریستوفر فورد است که بر پایهٔ شخصیت خیالی مرد عنکبوتی از شرکت مارول کامیکس ساخته شده است.

«اسپایدر من؛ بازگشت به خانه»، دومین اثر از مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی است و بازیگرانی چون تام هالند، مایکل کیتون، مریسا تومه، زندیا، لورا هری‌یر، تونی ریوولوری و رابرت داونی جونیور در آن ایفای نقش می کنند.

«اسپایدر من؛ بازگشت به خانه» طی مدت اکران هفتگی اش 4 میلیون و 200 هزار دلار فروخته و در رده هفتم جدول است.


8-من نفرت انگیز « Despicable Me 3»

فیلم انیمیشن «من نفرت انگیز۳»، سومین اثر از سری انیمیشن هایی به همین نام است.

نخستین قسمت انیمیشن من نفرت انگیز در سال ۲۰۱۰ میلادی ساخته شد و با فروشی ۵۵۰ میلیون دلاری (معادل ۲۰۶۰ میلیارد تومان با احتساب دلار ۳.۷۵۰ تومانی در زمان نگارش) توانست به نمونه ای بسیار موفق تبدیل گردد. با توجه به موفقیت بخش اول، قسمت دوم انیمیشن من نفرت انگیز نیز در سال ۲۰۱۳ ساخته شد و توانست به فروشی ۹۷۰ میلیون دلاری (معادل ۳۶۴۹ میلیارد تومان) علاوه بر جلب نظر منتقدان، اکرانی پر سود را نیز تجریه نماید.

«من نفرت انگیز3» توانسته با فروشی معادل 4 میلیون و 200 هزار دلار در رده هشتم جدول است.


9-شکلک « The Emoji Movie »

«شکلک» فیلمی در سبک انیمیشن کامپیوتری کمدی به کارگردانی تونی لئوندیس و از بازیگران آن می‌توان به تی جی میلر اشاره کرد.

«شکلک»داستان در مورد یک شکلک چندگانه است که عازم سفری می‌شود تا شاید بتواند خود را تبدیل به یک شکلک معمولی کند.

فیلم «شکلک» طی یک هفته حدود 4 میلیون و 200 هزار دلار فروش داشته است.


10-مسافرت دختران « Girls Trip »

«مسافرت دختران» فیلمی است به نویسندگی کنیا باریس و تریسی اولیور به کارگردانی مالکوم دی لی با بازی رجینا هال در نقش رایان پیرس، کویین لطیفه در نقش ساشا فرانکلین، جادا پینکت اسمیت در نقش لیزا کوپر، تیفانی هادیش در نقش دینا، لارنز تیت در نقش جولیان استیونز، کیت والش در نقش الیزابت داولی، مایک کولتر در نقش استوارت پیرس، کوفی سیریبو در نقش مالیک، لارا گریس در نقش بتان

«مسافرت دختران» اثری کمدی است و درباره 4 دختر است که برای شرکت در فستیوالی راهی نیواورلئان می شوند و در ادامه برای شادی خود به رقص و آواز خواندن و نوشیدن می پردازند.

فیلم «مسافرت دختران» با فروشی معادل 3 میلیون و 200 هزار دلار در رده آخر جدول باکس آفیس این هفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار