پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 28 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۶۹۸۲
تاریخ انتشار : ۳۸ : ۱۱ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
از سینمای جهان چه خبر؟
مجله اقتصادی و معتبر «فوبز» که به شناسایی افراد ثروتمند و پردرآمد می پردازد امسال اِما استون را با درآمدی معادل 26 میلیون دلار پردرآمدترین بازیگر زن سینمای جهان معرفی کرد. اما نفرات بعدی چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه، به نقل از مجله فوبرز«forbes»، اِما استون هنرمند زن عرصه سینما با درآمدی معادل 26 میلیون دلار پردرآمدترین بازیگر سال 2017 شناخته شد و جنیفرانیستون و جنیفر لاورنس در مقام های بعدی قرار گرفتند.

ثروتمندترین بازیگران زن هالیوود چه کسانی هستند؟+جزییات

مجله فوربز چیست و درباره چیست و چه پیشینه ای دارد؟

مجله «فوربز»، یکی از مشهورترین و معتبرترین مجله های اقتصادی دنیاست و با نشریه های چون «فورچن»، «بلومبرگ بیزینس ویک» رقابت می کند.

«فوربز» در سال ۱۹۱۷ میلادی توسط مهاجری اسکاتلندی به نام «برتی چارلز فوربز» مقاله نویس برجسته اقتصادی تأسیس شد و پس از مرگش در سال ۱۹۵۴، پسرش بروس جانشین وی شد.

بروس نیز در سال ۱۹۶۴ درگذشت و برادرش مالکوم استیونسن فوربز سردبیر و ناشر مجله «فوربز» شد و تا سال 1990 در این سمت ماند و پس از مرگش، پسر ارشدش ، مدیر «فوربز» و ویراستار این مجله شد. در حال حاضر نیز استیو فوربز ویراستار این مجله است.

مجله فوربز از بدو تأسیس تاکنون به شناخت پردرآمدترین افراد و ثروتمندترین ها پرداخته است.


پردرآمدترین بازیگران سینمای امسال جهان


1-«اِما استون»

اِما استون با نام اصلی امیلی جین استون بازیگر انگلیسی تبار آمریکایی است و با فیلم کمدی «خیلی بد» به کارگردانی گرگ موتلا پا به عرصه سینما گذاشت و پس از آن در فیلمهای «خانه بانی و ارواح دوست دخترهای سابق» ایفای نقش کرد و در سال 2009 در فیلم کمدی ترسناک «سرزمین زامبی ها» و فیلم کمدی «درام کاغذ بازی» حضور یافت.

اما استون در سال ۲۰۱۰ در فیلم «مارمادوک» به جای شخصیت مازی در این فیلم به صداپیشگی کرد و همچنین در فیلم کمدی «ایزی ای» بازی کرد که به خاطر آن نامزد دریافت جایزه گولدن گلوب برای بهترین بازیگر زن فیلم‌های کمدی یا موزیکال شد.

از دیگر فیلمهای استون می‌توان به «دیوانه‌وار»، «احمقانه»، «عشق» و مجموعه فیلمهای «مرد عنکبوتی» که نام او را بر سر زبانها انداخت اشاره کرد.

اما اوج بازی اِما استون 28 سالهکه حضور موفقی در فیلم پرفروش «دیو و دلبر» داشته، حضور درفیلم موفق و پرفروش «لالالند» است که بابت آن جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.

این بازیگر در 12 ماه گذشته بیش از 26 میلیون دلار درآمد داشت که بخش عمده آن از بازی نقش میا در فیلم «لالا لند» به دست آمده است.

اِما استون تاکنون در آثاری چون «بردمن»، «مرد بی منطق»، «جوجه گانگستر» و «ستاره های پاپ؛ هرگز متوقف نمی شوند» ایفای نقش کرده است.


2- جنیفرانیستون

جنیفر آنیستون با نام کامل جنیفر جوآنا آنیستون اهل کالیفرنیا و بزرگ شده یونان، کالیفرنیا و نیویورک است و موفقیت خود را از بازی در سریال «دوستان» به دست آورد.

او تا کنون در آثاری چون «خاطرات»، «مارلی و من»، «تعویض»، «جدایی»، «رییس های وحشی» و «پرنده های زرد» ایفای نقش کرده است.

جنیفر انیستون با درآمدی معادل 25 میلیون و 500 هزار دلار پس از اِما استون در رده دوم جدول پردرآمدهای مجله «فوربز»قرار گرفته است.

جنیفر آنیستون با اینکه سال پیش در فیلمهای «مهمانی کریسمس در اداره» و «پرنده های زرد» حضور داشت، اما بخش عمده درآمدش از راه بازی در آثار تبلیغاتی بدست آمده است.


3-«جنیفر لارنس»

جنیفر لارنس با نام اصلی شریدر لارنس، بازیگر آمریکایی است. او با حضور در مجموعه تلویزیونی «بیل انگوال» به دنیای بازیگری آمد و پس از آن درفیلمهای «دشت سوزان» و «زمستان استخوان سوز» خوش درخشید.

جنیفر لارنس، تاکنون موفق به دریافت جوایز بسیاری در عرصه بازیگری‌ شده است که جایزه اسکار بهترین بازیگر زن، برای بازی در فیلم «دفترچه امیدبخش»، جایزه انجمن منتقدان پخش‌کننده فیلم برای بازی در فیلم‌های «دفترچه امیدبخش»، «عطش مبارزه و حقه‌بازی آمریکایی» و همچنین جایزه گلدن گلوب بازیگری برای دو فیلم ذکر شده برخی از آنهاست. جنیفر لارنس همچنین در سال ۲۰۱۶ برای فیلم «جُوی» برندهٔ جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اصلی زن شد.

جنیفر لارنس که سال پیش با درآمد 52 میلیون دلاری اش گرانترین بازیگر سال 2015 سینما شده بود و امسال با حضور اِما استون در رده سوم ایستاده است.

درآمد جنیفرلارنس طی سال گذشته از بازی در پروژه های مختلف و حضور در فیلم ترسناک «مادر» ساخته دارن آرنوفسکی تأمین شده است.

جنیفر لانرس تا کنون در آثاری چون «سِرِنا»، «مردان ایکس؛ روزهای گذشته آینده»، «مسافران» ایفای نقش کرده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲