جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۶۳۶۳
تاریخ انتشار : ۳۲ : ۱۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
نویسنده سریال «سفر در خانه» با اشاره به کمدی هایی که براساس ادا و اطوار و بعضی دیالوگ‌های توهین‌آمیز پیش می روند، بیان کرد که اگر قصه درست باشد نیازی به ادا و اطوار نیست.

به گزارش دیباچه، علی مسعودی نویسنده سریال «سفر در خانه» که این روزها برای پخش از شبکه نسیم در حال تصویربرداری است درباره این اثر گفت: سریال «سفر در خانه» قصه آقا کریم پدر خانواده است که پس از ۳۰ سال می خواهد خانواده اش را به مشهد ببرد.

وی درباره این سریال و ویژگی های آن بیان کرد: این سریال شبیه کارهای قبلی من است و شما می توانید ما به ازای واقعی آدم ها را در قصه ببیند. به طور مثال سریال «سه در چهار» که ۱۰ سال پیش پخش شد هنوز وقتی خیلی ها آن را می بینند پیام می دهند که آن را دوست دارند و داستان این سریال را هم سعی کردم نزدیک به «سه در چهار» باشد.

«سفر در خانه» ادا و اطوار و تکرار و تحقیر ندارد

مسعودی درباره همکاری خود با کارگردان این سریال عنوان کرد: بهمن گودرزی داستان را دوست دارد و به همین دلیل چیزی از آن حذف نمی کند. یکی از مشکلات من با بعضی پروژه ها این بود که کارگردان یا بازیگر متن مرا حذف می کردند و تغییر می دادند و این باعث می شد کارهایم خوب نشود ولی در این کار بهمن گودرزی ممکن است به متن اضافه کند اما چیزی از آن کم نمی کند.

این بازیگر و کمدین درباره فیلمنامه این سریال اظهار کرد: ۱۵ قسمت کامل از فیلمنامه سریال نوشته شده و ۲ قسمت هنوز باقی مانده است.

وی در واکنش به اینکه بیشتر کمدی ها از ادا و اطوارها و تکرار ها و تحقیرها بهره می گیرند درباره قصه سریال و نوع کمدی آن نیز توضیح داد: من قصه ای را روایت می کنم که به تنهایی جذاب است. وقتی قصه درست باشد نیازی نیست که بخواهید ادا و اطوار دربیاورید. همچنین تاکید داشتم در این سریال توهین نشود به طور مثال پدر با گفتن «خفه شو» و ضایع کردن بچه اش نخواهد باعث خنده شود. درواقع من هیچ جا در فیلمنامه توهین ننوشتم چراکه قصه پر از موقعیت است.

مسعودی که خودش در این مجموعه بازی می کند، در پایان گفت: شخصیت من از انتهای قسمت هفتم به داستان وارد می شود. داستان این سریال به این ترتیب است که این خانواده از قسمت ۶ به سوادکوه می روند تا قسمت ۱۱ و از قسمت های بعد تا ۱۶ به مشهد می روند.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار