جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۵۸۹۶
تاریخ انتشار : ۳۹ : ۱۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۶
«نگی كه نگفتی » شنبه تا سه شنبه بعد ازاخبار ٢٠/٣٠ ( حوالی٢١ ) روی آنتن شبكه دو می رود.

 به گزارش دیباچه، اين برنامه كه از اين هفته روي آنتن رفته هفته آتي در رنگ و لعابي جديد با دكور جديد ديده خواهد شد.

مجتبي  احمدي تهيه كننده و كارگردان اين برنامه تلويزيوني در خصوص نحوه شكل گيري برنامه جديدش گفت:
به دنبال ايجاد لحظاتي مفرح و فان از نوعي ديگر بوديم و در واقع قرار بود دماي مخاطب را كه روزي پر از كار و خستگي را پشت سر گذاشته و در ساعات پاياني روز به جمع خانواده اش بازگشته پايين بياوريم و در واقع دقايقي او را از حال و احوال روزانه اش جدا كنيم و با خود همراه كنيم . از آنجا كه از سوي ديگر محتوا و نوع تغذيه ايي كه قرار است مخاطب شبانه را با ما همراه كند بسيار مهم و در برنامه سازي بسيار حياتي است بر آن شديم تا جدا از لحن و ساختار براي محتواي برنامه نيز نگاهي ويژه در نظر بگيريم تا مخاطبي را كه حالا در اين ساعت مهم و پر مخاطب  تلويزيون كه قطعا تمام شبكه هاي سيما براي آن تمهيد ويژه دارند به ما اعتماد كرده و همراه با ضيافت " نگي كه نگفتي " ها شده دست خالي نماند. طي دوهفته با تشكيل اتاق فكري مسايل مختلف مبتلا به جامعه را احصا كرديم  روي لحن پرداخت با هر كدام از موضوعات از جمله تنبلي در جامعه ، نظم ، ادبيات محاوره ايي و.... با نگاهي پر از شوخي و فان البته كار كرديم و در نهايت حاصل را با تيم نويسنده مطرح كرديم تا متريال و سبد محتوايي برنامه در شان مخاطبان محترم شبكه دو سيما باشد.

با


احمدي افزود:براي اجراي اين برنامه به دنبال اجرايي خاص ، خوش ريتم و جذاب بوديم كه با خانم ژيلا صادقي  صحبت كرديم ايشان با شنيدن فرمت برنامه استقبال كردند تا به لطف مديران محترم شبكه دو هماهنگي هاي لازم ايجاد شود تا ايشان سكان اجراي برنامه را به دست بگيرند. كوروش معصومي به عنوان بازيگر طنز با ما همراه هستند تا در آيتم هاي طنز موضوعات برنامه را در ساختاري نمايشي اجرا كنند مرتضي علي آبادي در بخش گزارش و گفت و گو  با اهالي ورزش و هنر با ما همكاري دارند و به احتمال زياد به زودي هنرمندان جديدي نيز به جمع ما خواهند پيوست.
تهيه كننده برنامه عصر طلايي و بچه هاي مردم ادامه داد:
به زودي برنامه مسير خود را پيدا خواهد كرد و روند برنامه در آيتم هاي نمايشي، اجرا ، گزارش و... براساس خواسته مخاطب ساختاري مشخص و معين پيدا خواهد كرد.
تهيه كننده برنامه " نگي كه نگفتي" در پايان گفت: از هفته آتي تغيراتي در دكور، تيتراژ و ... خواهيم داشت كه حتما به استاتيك برنامه در نظر مخاطب خواهد افزود. با گذشت چند برنامه ويدئو و تصاوير بسيار زيبايي از سوي مخاطبان برنامه به كانال و صفحه ما در اينستاگرام برنامه ارسال شده كه گروه تدوين اين روزها مشغول آماده سازي آنها جهت پخش است.
ديگر عوامل برنامه عبارتند از:مجري طرح : حامي سيما، كارگردان هنري :امير مكين، تدوين: شهريار رحيمي، طراح دكور: بهاره اميني، مجري دكور: ايمان جمالي، تصوير بردار: ميثم سوري، طراح لوگو: رامين اسدي، امور رسانه: مينا صمدي و....

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار