پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۳۶۱۱
تاریخ انتشار : ۵۴ : ۱۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
سیدامیر سیدزاده تهیه‌کننده از ساخت سریال ۱۵ قسمتی با مشارکت کشور لهستان و چک خبر داد.

به گزارش دیباچه، سیدامیر سیدزاده تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «روی خط صفر» به کارگردانی مهرداد غفارزاده گفت: من از تهیه کنندگی این فیلم انصراف دادم، زیرا با توجه به اینکه چندی پیش حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی عوض و محمدمهدی حیدریان جایگزین او شد، ما زمان کافی برای بررسی همه جانبه موضوعات این فیلم نداشتیم و از طرفی بودجه ای که در دوران ریاست ایوبی از سوی بنیاد سینمایی فارابی برای این اثر در نظر گرفته شده بود به این فیلم تعلق نگرفت.

سریالی با مشارکت لهستان ساخته می شود

وی افزود: «روی خط صفر» یک اثر مشارکتی با کشور آرژانتین بود و طرف آرژانتینی بودجه در نظر گرفته شده را تامین کرده بود ولی بودجه داخلی تامین نشده بود به همین دلیل من هم ترجیح دادم از تهیه کنندگی این اثر انصراف دهم.

این تهیه‌کننده با اشاره به دیگر فعالیت هایش گفت: قصد دارم به زودی سریالی با مشارکت کشور لهستان و جمهوری چک با موضوع عاشقانه درباره جنگ جهانی اول بسازم که هنوز مشارکت کشور ایران در آن قطعی نشده است به همین دلیل درحال مذاکره با صدا و سیما هستم و امیدوارم بتوانیم مشارکت ایران را هم جذب کنیم، زیرا قهرمان اصلی این سریال یک ایرانی است.

سیدزاده عنوان کرد: در این سریال بازیگران مختلفی از روسیه، لهستان، چک و ایران حضور دارند به همین دلیل فکر می کنم اگر صدا و سیما در این اثر مشارکت کند می تواند سریال خوبی برای ایران باشد در غیر این صورت ساخت آن را با کشورهای دیگر پی می گیریم.

این تهیه کننده بیان کرد: این سریال هنوز در مرحله طرح اولیه قرار دارد و قرار است تیمی از نویسندگان ایرانی، لهستانی و چک به نگارش فیلمنامه این اثر ۱۵ قسمتی بپردازند. به همین ترتیب سعی می کنیم در نیمه اول سال ۹۶ پیش تولید آن را آغاز کنیم و در نیمه دوم به فیلمبرداری بپردازیم.

وی در پایان اظهار کرد: این اثر به زبان انگلیسی در کشورهای ایران، لهستان، چک و روسیه ساخته می شود و سپس در کشور هایی که قرار است پخش شود، دوبله می شود.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳