جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۳۱۷۰
تاریخ انتشار : ۳۸ : ۱۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
ماهنامه ایران‌شناسی و ایران‌گردی «سرزمین‌من» برای نوروز ۱۳۹۶، ویژه‌نامه‌ای را در ۲۶۴ صفحه برای سفر در سراسر ایران، همراه با ضمیمه رایگان تهران‌گردی منتشر کرد.

به گزارش دیباچه؛ در ویژه‌نامه نوروز ۹۶ «سرزمین‌من» که در دو بخش ایران‌گردی و ایران‌شناسی تهیه شده است، ۹۶ پیشنهاد برای گشت‌وگذار در ایران تهیه شده است؛ مطالبی که در آن‌ها به مخاطبان توصیه شده تا در نوروز ۱۳۹۶، کجا بروند، چطور بروند، کجا بمانند، چطور بگردند، چه بخورند و چه بخرند. علاوه براین اطلاعات دقیقی درباره خرید سوغاتی یا شکم‌گردی در هر منطقه منتشر شده تا مسافران در هر فصلی از سال، بتوانند با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر خود ببرند.

عیدانه «سرزمین‌من» منتشر شد

امسال «سرزمین‌من» همراه با ویژه‌نامه سفرهای نوروزی، ضمیمه‌ای رایگان نیز در خصوص تهران‌گردی منتشر کرده است و در آن با تقسیم‌بندی تهران به بخش‌های جغرافیایی، با توجه به سلیقه مخاطبان، دیدنی‌ها، تفریحات، خوردنی‌ها و اصولا گردشگری تهران را معرفی کرده است.

​راهنمای ایران‌گردی

امسال همچون سال‌های قبل، به مناسبت تعطیلات نوروز، راهنمایی جامع و کاربردی برای شما تهیه شده است تا اگر سفر هم نمی‌روید، بتوانید از روی کاغذ و به کمک عکس‌ها و نوشته‌های این راهنما، گشت‌وگذاری تمام و کمال در ایران بهاری انجام دهید. راهنمای سفرهای نوروزی‌ در این شماره از مجله، با توجه به سلیقه مخاطبان تقسیم‌بندی شده است؛ مطالب راهنما در قالب بخش‌های «شکم‌گردی»، «روستاگردی»، «خرید»، «میراث»، «طبیعت»، «تفریح»، «زیارت» و «اقامت» به خوانندگان ارائه می‌شود تا مخاطبان بتوانند به راحتی مسیر سفر نوروزی خود و خانواده را انتخاب کنند. سعی شده در تمام مطالبی که ارائه داده‌ایم، به تفکیک این موضوعات، مقاصد گردشگری و تجربه‌های محبوب نوروزی در دسترس مخاطبان قرار بگیرد.

​ویژه‌نامه ایران‌گردی ویژه نوروز «سرزمین‌من» این امکان را به مخاطبان می‌دهد تا بتوانند بهترین‌ دیدنی‌ها و مکان‌های گشت‌وگذار در ایران را که مناسب اوایل فصل بهار است انتخاب کنند و برای یک سفر نوروزی خود را آماده کنند.

​راهنمای تهران‌گردی

در ضمیمه رایگان تهران‌گردی «سرزمین‌من» هم ۲۵ راهنمای سفر مفصل در سرفصل‌های شکم‌گردی، خرید، میراث، تفریح، طبیعت و زیارت منتشر شده است تا مسافران را به‌بهترین شکل برای گشت‌وگذار نوروزی در پایتخت آماده کند. در این ویژه‌نامه، شهر تهران به پنج بخش شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تقسیم‌بندی شده است تا مسافران برای پیدا کردن مقصد سفرشان راحت‌تر باشند. در این ویژه‌نامه یک گزارش هم در بخش تاریخ با عنوان «تاریخ یک کلان‌شهر» منتشر شده است که به قدمت تهران و شکل‌گیری و توسعه پایتخت پرداخته است.

​دست پر برمی‌گردیم

در این شماره از مجله «سرزمین‌من» چند گزارش هم مرتبط با سفر و شناخت تاریخ ایران منتشر شده است. در بخش «از نگاه دیگران» گزارش «دست پر می‌گردیم» با مرور نوشته‌ها و خاطرات گردشگران خارجی به ایران، ایده‌های آنها را پس از سفر به ایران و اینکه چرا ایران را دوست دارند، پرداخته است. در بخش «نگارخانه» هم مطلب «سرزمین موزه‌ها» مهم‌ترین موزه‌های ایران و دیدنی‌ترین اشیای ایران را مرور کوتاهی کرده است. عنوان گزارش دیگری که در بخش «سفرنامه» این شماره منتشر شده «غرق در شگفت‌زار» سفرنامه‌ای اختصاصی از سفر نویسنده مجله به جزیره قشم است.

منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار