جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۳۱۵۲
تاریخ انتشار : ۳۷ : ۱۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
شب گذشته سین مثل سریال میزبان عباس غزالی،کامران تفتی، لیلا اوتادی و بهنوش بختیاری از بازیگران خوب تلویزیون بود.
به گزارش دیباچه، دیشب همانند برنامه «سین مثل سریال» با پخش تیزرهای نامزدها، به معرفی کاندیداهای هر بخش پرداخت. در ابتدای برنامه امیرحسین مدرس به رایگان بودن شرکت در نظرسنجی برنامه تاکید داشت و خواستار حضور تمام مخاطبان در این نظرسنجی بود. 

متين ستوده، گلاره عباسي و شبنم قلي خاني مهمانان امشب «سین مثل سریال»

بهنوش بختیاری اولین مهمان سین مثل سریال بود. او با اشاره به اینکه هرسال رسانه ملی به ما عزت می دهد و دعوت می کند گفت: محله گل و بلبل فکر کنم به دلیل ژانرش، در میان کاندیدای بخش سریال، مظلوم واقع شد. او ضمن تشکر از عوامل محله گل و بلبل گفت: بسیار بازخورد خوبی از مخاطبان دریافت کردیم و از حضور در این برنامه کودکانه بسیار خوشحالم. بهنوش بختیاری افزود: تایید مردم بسیار برایم مهم است و کدام بازیگری است که بگوید مردم خوششان هم نیاید برایمان مهم نیست.

متين ستوده، گلاره عباسي و شبنم قلي خاني مهمانان امشب «سین مثل سریال»
 علاقمندیم تنور برنامه های عالی مثل «سین مثل سریال» را گرم کنیم چرا که این برنامه ها به ایجاد رقابت می پردازد و بسیار مفید است. بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: وقتی درگل و بلبل حضور پیدا کردم، می گفتم ممکن است از این پس دیگر نقش جدی به من پیشنهاد نشود ولی خارج از این مباحث محله گل و بلبل یک کار دلی است که همه صادقانه و خالصانه در حال انجام آن هستیم. در بخش دیگر گفتگو،کامران تفتی مهمان امیرحسین مدرس شد.

متين ستوده، گلاره عباسي و شبنم قلي خاني مهمانان امشب «سین مثل سریال»

 او گفت: در استان خوزستان در حال ضبط فیلم ماهور بودیم و هنگام بروز تمام حوادث همچون گردوغبار و... در خوزستان حضور داشتم و خواستار توجه ویژه تر به مردم خوزستان هستم. وی یادآور شد: مردم بسیار عزیزی داریم و خوشحالم که امشب در این برنامه حضور دارم و امیدوارم سریال های 400 قسمتی برای ملت بزرگمان نیز ساخته شود.

 تفتی با اشاره به اینکه برخی مواقع با پخش یک سریال، شهرهای کشور کاملا خلوت می شود، به ذکر یک خاطره از این ماجرا پرداخت و به اهمیت تولید سریال های باکیفیت و درخور ملت ایران نیز اشاره کرد. این بازیگر ادامه داد: هرچه بیشتر به ما به آزای بیرونی در نقش ها نزدیک شویم و به سمت واقعیت های جامعه در سریال ها برویم،کارهایمان با استقبال بیشتری رو به رو می شود و موفق می شود. تفتی به اخلاق مداری هنرمندان در برخورد با مردم اشاره کرد و گفت: باید شنوای سخن مردم ودیدگاههای آنان باشیم. 

در بخش بعدی سین مثل سریال، لیلا اوتادی و عباس غزالی مهمان این برنامه شدند.  اوتادی با اشاره اتمام کارش در سریال آرام می گیریم،گفت: الان درحال استراحت هستم و جایی مشغول نیستم و همیشه قبل شروع سال جدید احساس خوبی دارم و دو فیلم دارم که منتظر اکرانش هستم، از بازی در سریال آرام می گیریم بسیارخوشحالم زیرا بازخورد های بسیار خوبی از مردم گرفتیم. او اشاره کرد: همواره شب اول شروع پروژه بسیار استرس می گیرم و بی خوابی به سراغم می آید و این قضیه از اول زندگی هنریم تاکنون نیز ادامه داشته است.

 لیلا اوتادی با اشاره به روز بزرگداشت شهدا گفت: قدر شهدای زنده و جانبازان را بیشتر بدانیم و خوشحالم که هر روز جامعه و نسل جوان به این قشر بیشتر نزدیک می شوند. وی به نقشش در آرام میگیرم اشاره کرد و گفت: نبستا نقش سختی بود اما تمام تلاشم را کردم که نقشم برای مردم ملموس و قابل لمس باشد. عباس غزالی نیز گفت: این روزهای پایانی سال درحال استراحت هستم که انشاالله سال جدید شروع شود و دوباره مشغول شوم. 

چند فیلمی که در آن نقش آفرینی کردم نیز بزودی به پخش و اکران می رسد. غزالی درباره سریال چرخ و فلک گفت: دوست داشتم این نقش را تجربه کنم و با کارگردان بزرگی مثل آقای حمیدنژاد همکاری کنم. غزالی با اشاره به نقش آفرینی اش در سریال ماندگار وضعیت سفید  گفت: بازخوردهای بسیار خوبی از مردم به سمتمان آمد و بسیار خدا را شاکرم. 

برنامه «سین مثل سریال» به تهیه کنندگی مجید خواجه نژاد و مقداد مومن نژاد کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که از 21 تا29 اسفند هر شب حوالی ساعت 23:15 به روی آنتن می‌رود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲