چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۲۸۹۱
تاریخ انتشار : ۲۳ : ۱۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
سیف الله صمدیان در یکصد و نود و یکمین جلسه هیات مدیره انجمن عکاسان ایران به عنوان رییس هیات مدیره انجمن به مدت یک سال انتخاب شد.

به گزارش دیباچه، یکصد و نود و یکمین جلسه هیات مدیره انجمن عکاسان ایران با موضوع انتخاب رییس هیات مدیره دوره جدید با حضور اعضای هیات مدیره برگزار شد و سیف الله صمدیان به عنوان رییس، فرزاد هاشمی به عنوان نایب رییس هیات مدیره و افشین شاهرودی به عنوان خزانده دار انجمن انتخاب شدند.

سیف الله صمدیان رییس هیات مدیره انجمن عکاسان ایران شد

این جلسه با حضور مسعود زنده روح کرمانی، افشین شاهرودی، سیف الله صمدیان، فرزاد هاشمی، ابراهیم صافی، حسن غفاری و محمدمهدی رحیمیان به عنوان اعضای اصلی و مجید ناگهی و سیدعباس میرهاشمی به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره و کمال‌الدین شاهرخ بازرس اصلی و بابک برزویه بازرس علی البدل برگزار شد.

چگونگی پیشبرد اهداف انجمن در آینده و مسئولیت های رو به افزایش هیات مدیره و رییس آن به تناسب توسعه انجمن و شکل گیری و راه اندازی کمیته‌ها با واکاوی افق آینده انجمن در کمیته های راهبردی، همایش‌ها و تشکل ها در ماه های گذشته در این جلسه بررسی شد.

در این جلسه از تلاش های مسعود زنده روح کرمانی در سه سال ریاست هیات مدیره انجمن عکاسان ایران برای انسجام در برنامه ریزی فعالیت های انجمن قدردانی شد.

فرزاد هاشمی پیش از این یک دوره ریاست انجمن عکاسان ایران را بر عهده داشته و در سه سال ریاست مسعود زنده روح کرمانی در هیات مدیره انجمن، نایب رییس انجمن بود.

در این جلسه مصوب شد تا نوبت دوم مجمع عمومی سال ۱۳۹۵ انجمن عکاسان ایران، مطابق مفاد اساسنامه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز پنجشنبه ۱۹ اسفندماه جاری در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شود.

نوبت دوم مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران در سال جاری به منظور ارائه گزارش هیات مدیره و بازرس، گزارش خزانه دار و تصویب ترازنامه مالی و بودجه انجمن و انتخاب اعضای اصلی و علی البدل بازرس انجمن برگزار می شود.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار