جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۲۷۰
تاریخ انتشار : ۰۷ : ۰۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران از کنسرت «محمد علیزاده» میزبانی کرد. این خواننده طی روزهای سوم و چهارم بهمن در این سالن روی صحنه رفت و منتخبی از تک قطعات جدید و آثار خاطره‌انگیزش را در کنار مخاطبانش زمزمه کرد.

دیباچه:

در این کنسرت هم همانند اجرای قبلی محمد علیزاده، تک قطعات جدیدش طرفداران خاصی داشت. آثار قدیمی او از آلبوم‌های «سورپرایز» و «دلت با منه» هم حس نوستالژیک را به حضار منتقل کرد. البته این آخرین کنسرت محمد علیزاده در تهران در سال 94 نبود. زیرا او در ایام جشنواره موسیقی فجر یک بار دیگر در همین سالن روی صحنه می‌رود و برنامه خود را اجرا خواهد کرد.

به گزارش سایت موسیقی ما، اولین کنسرت زمستانی علیزاده هفته اول دی برگزار شد و او توانست شش سانس کنسرت موفق را برگزار کند. در ادامه اعلام شد که او طی روزهای سوم و چهارم بهمن تمدید آن برنامه را برگزار خواهد کرد. بلیت‌های این چهار سانس هم به فاصله یک هفته پیش از اجرا به پایان رسید. اتفاقی که این روزها و کلا در سال 94 برای هیچکدام از خوانندگان پاپ و سنتی رخ نداده تا علیزاده با فاصله، رکورددار فروش بلیت کنسرت در سال جاری باشد.

دیباچه- علیزاده




علیزاده در این کنسرت با همان ارکستر همیشگی خود روی صحنه رفت که امیرحسین اویسی(کیبورد)، علی شهبازی(گیتار الکتریک)، علی پورنگهبان(گیتار بیس)، اشکان موسوی(ویولن)، عظیم روحانی(گیتار)، بهمن میرزازاده(بوزوکی و گیتار لید)، سعید عباسی(کیبورد) و ایمان ذاکری(درامز) اعضای گروه او بودند.

«مهدی یراحی»، «حمید عسکری»، «شهاب رمضان»، و «شهاب اکبری» هم از جمله مهمانان حاضر در این برنامه بودند. شهاب اکبری نظر خود درباره کنسرت محمد علیزاده را اینگونه بیان کرد: «من واقعا اعتقاد دارم که کنسرت‌های محمد علیزاده با اختلاف زیادی از بقیه جلو است. به نظر من توانایی‌های محمد علیزاده در میکروفون استودیو نمی‌گنجد و تمام توانایی‌هایش را در استودیو روی یک قطعه نمی‌تواند نشان دهد. اما همان موسیقی را در کنسرتش بسیار زیباتر می‌خواند. در استودیو به دلیل اینکه روی موسیقی می‌خواند یک مقدار دستش بسته است اما واقعا او روی استیج بی‌نظیر است. او جزو معدود خوانندگانی است که صدای استودیویی و صدای زنده خوبی دارد اما بارها قطعاتی را با هم کار کرده‌ایم که خوب هم خوانده است. اما همان قطعه را در اجرای زنده شنیده‌ام و چند برابر برایم جذابیت بیشتری برای من موزیسین داشته است. با توجه به اینکه من با نگاه ویژه‌ای کنسرت‌ها را نگاه می‌کنم و می‌شنوم. به نظر من ارکستر او هم خیلی خوب است و همه چیز و همه سازها و نوازنده‌ها با همدیگر هماهنگ هستند. این به دلیل توانایی اعضای گروه و مدیریت خوب است و اینکه مدام با یکدیگر کار می‌کنند و اجراهای زنده متعددی دارند.»


 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲