جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۱۶۱
تاریخ انتشار : ۵۱ : ۰۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
بهروز غریب پور با اشاره به لباس‌هایی که مهمانان در جشنواره فیلم فجر می پوشند بیان کرد که اگر مسئولان مجوز دهند از مهمانان می‌خواهد که با لباس های مرتب، منظم و زیبا به جشنواره بیایند.
 دیباچه :



بهروز غریب پور مدیر کاخ جشنواره فیلم فجر درباره کارهای انجام شده در کاخ جشنواره گفت: ارسال اخبار به رسانه های مختلف، انجام گفتگوها، پذیرایی از مهمانان جشنواره و... همه از اتفاقاتی است که در کاخ جشنواره رخ می‌دهد.

مهر نوشت مدیر کاخ جشنواره فیلم فجر سی و چهارم در خصوص پوشش مهمانان حاضر در کاخ جشنواره گفت: ما از سال های دور در سنت خودمان این فرهنگ را داشتیم که اصطلاحا لباس پلوخوری مان را برای مهمانی ها بپوشیم. بنابراین طبیعی است یکی از جنبه هایی که می تواند به کاخ جشنواره چهره متفاوتی ببخشد، پوشش شرکت کنندگان است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه در سال های گذشته روندی نداشتیم که با شرکت کنندگان در خصوص پوشش شان صحبت کنیم، ممکن است اعمال آن موجب بروز مجموعه ای از نقدها، نظرها و مقابله کردن ها شود و درنهایت جشنواره فیلم فجر را زیر سوال ببرد.

دیباچه - جشنواره فجر

غریب پور با تاکید بر این که تابع نظر دبیر جشنواره خواهد بود بیان کرد: اگر جشنواره فیلم فجر در این باره مجوزی به ما دهد از مهمانان تقاضا می کنیم تا با لباس مرتب، منظم و زیبایی بیایند ولی فعلا در این رابطه اقدامی نکرده ایم، هر چند که یکی از آرزوهایم این است که این اتفاق رخ دهد.

وی با اشاره به مراسم های هنری کشورهای دیگر بیان کرد: هر بار که برای دیدن اپرایی به کشورهای اروپایی می روم آن چیزی که فوق العاده نظرم را جلب می کند این است که مردم از یک ماه پیش به لباسی که می خواهند در آن شب بپوشند فکر می کنند. در حال حاضر در تالار فردوسی هم که اپرا اجرا می کنم همین روند وجود دارد و کسانی که برای دیدن اپرا می آیند حتی اگر یک دست لباس داشته باشند، تمیز و نظیف حاضر می شوند.

مدیر کاخ جشنواره فیلم فجر سی و چهارم در پایان عنوان کرد: به نظرم این نشان دهنده احترام متقابل است. امیدوارم شاهد احترام متقابل مهمانان جشنواره فیلم فجر به جشنواره باشیم.


 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار