جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۶۸۰
تاریخ انتشار : ۴۲ : ۰۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵
مدیر روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر به منتقدان جشنواره توصیه کرد به پزشکان «مغز و اعصاب» مراجعه کنند! قطعا پاسخ این توهین را از طریق مراجع قضایی می‌دهیم.

به گزارش دیباچه، مدیرکل سابق دفتر موسیقی وزارت ارشاد گفت: پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد  ضمن اشاره به امضای نامه سرگشاده منتقدین در اعتراض به عملکرد مدیران جشنواره موسیقی فجر گفت: پس از امضای نامه منتقدین در اعتراض به عملکرد مسولان جشنواره موسیقی فجر و ثبت آن در دبیرخانه وزارت ارشاد که خطاب به شخص آقای وزیر نوشته شده، فشارهایی مستقیم و غیرمستقیم به منتقدین آمد حتی در برخی از رسانه‌های تخریب‌هایی هم صورت گرفت. و حتی متاسفانه در پی تخریب شخصیت و شان و جایگاه هنری بسیاری از این منتقدین برآمدند.

مدیر روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر:منتقدان به پزشکان«مغز و اعصاب»مراجعه کنند!

وی افزود: در یکی از همین گروه‌هایی که متعلق به مدیران وزارت ارشاد است، من خبر مربوط به این نامه را به اشتراک گذاشتم تا مسئولین امر را برای اطلاع از مواضع برخی هنرمندان نسبت به جشنواره موسیقی فجر در جریان قرار بدهم. اما واکنش مدیر روابط عمومی معاونت هنری که حکم روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر را هم دارند، به جای پاسخگویی که وظیفه ذاتی هر روابط عمومی و هر نهاد پاسخگو ست، با اشاره به مطلبی که من به اشتراک گذاشته بودم، به طعنه شماره‌ و آدرس‌هایی از متخصین و پزشکان «مغز و اعصاب» را ارسال کرد و توصیه کرد که منتقدین به به پزشکان «مغز و اعصاب» مراجعه کنند.

این آهنگساز ادامه داد: این رفتار از طرف مدیر روابط عمومی معاونت هنری و جشنواره موسیقی فجر توهین آشکار به ۷۰۰ هنرمندی است که تنها از سر دغدغه به بیان انتقادهایی سالم در جهت اصلاح ساختار جشنواره موسیقی فجر- که متعلق به همه هنرمندان موسیقی از طیف‌های مختلف است- پرداخته‌اند. البته این رفتار و این نوع برخورد نشان از یک نگاه و تفکر«حذفی» وزارت ارشاد دارد. چنین مدیران بی‌مسولیت و بی‌کفایتی باید به طور جدی از طرف وزارت ارشاد مورد سوال قرار بگیرند و با آنها برخورد جدی صورت پذیرد.

ارجمند در پایان گفت: ما به عنوان منتقدین و امضا کنندگان نامه به وزیر ارشاد وظیفه خود می‌دانیم که به مراجع قانونی مراجه کنیم و خواستار رسیدگی قانونی در قبال این توهیم باشیم. این رفتارها باید در جایی تمام شود. به قدر کافی موسیقیدان‌های این مملکت تحت فشار هستند و با مشکلات ریز و درشت زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، این که یک مسئول وزارت ارشاد هم به طور رسمی به هنرمندان توهین بکند، به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست. ما در روزهای آینده پیگیری‌های قانونی انجام داده و شکایت را به دادسرا می‌بریم.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار