جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۶۲۲
تاریخ انتشار : ۵۸ : ۱۴ - ۲۰ آذر ۱۳۹۵
آمار فروش گیشه سینماها در هفته ای که گذشت
فیلم سینمایی «سلام بمبئی» در هفته اول اکران خود به فروشی بیش از 3 میلیارد دست یافت و فیلم «شرفناز» در تلاش برای فروش 1 میلیون تومانی است.
به گزارش خبرنگار دیباچه، در پی اکران تازه ترین فیلم ها در سینماهای کشور به صورت هفتگی آمار فروش فیلم ها از سوی دفاتر پخش اعلام میشود.

فیلم سینمایی «سلام بمبئی» که 9 روز از اکران آن میگذرد به فروش 3 میلیارد و 60 میلیون تومانی دست یافته که این رکورد در تاریخ سینما بی نظیر است. این فیلم در روز اول اکران خود 1 میلیارد تومان به فروش رسیده است. «سلام بمبئی» در سینماهای کشور 96 سالن سینما در اختیار دارد.
3 میلیارد سهم یک هفته ای «سلام بمبئی» از گیشه/ «شرفناز» در تلاش برای یک میلیونی شدن!

فیلم سینمایی «فروشنده» آخرین ساخته اصغر فرهادی که حدود 100 روز از اکران خود را پشت سر میگذراند و همچنان در برخی سالن های سینمایی بنا به صلاحدید سینماداران در حال اکران است فروش 15 میلیارد و 842 میلیون تومانی را پشت سر گذاشت. این فیلم در حال حاضر در 25 سالن سینمایی کشور در حال اکران است.

فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» ساخته تینا پاکروان پس از گذشت پنجمین هفته اکران خود  نیز با در اختیار داشتن 23 سالن سینما تا پایان روز جمعه 19 آذرماه به فروش 1 میلیارد و 570 میلیون تومانی دست یافته است.

فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» که در پنجمین هفته اکران خود به سر میبرد با در اختیار داشتن 23 سالن سینما به فروش 740 میلیون تومانی رسیده است.

«متولد 65» نیز چهارمین هفته اکران خود را پشت سر میگذراند و با در اختیار داشتن 23 سالن سینما به فروش 1 میلیارد و 135 میلیون تومانی دست یافته است.

بنابر اعلام دفتر پخش پویا فیلم، «آس و پاس» که 52 روز از اکران خود را پشت سر میگذراند به فروش 2 میلیارد و 980 میلیون تومانی دست یافته است.

فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» نیز هفتمین هفته اکران خود را سپری میکند و به فروش 2 میلیارد و 750 میلیون تومانی رسیده است.

فیلم «سیانور» هم پنجمین هفته اکران خود را پشت سر گذاشته و با فروشی بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون تومان در آستانه 3 میلیارد فروش قرار گرفت.

فیلم سینمایی «نفس» ساخته نرگس آبیار که 30 روز از اکران آن گذشته به فروش 860 میلیون تومانی دست یافته است.

«مشکل گیتی» به کارگردانی بهرام کاظمی که حدود دو هفته از اکران آن سپری شده به فروش 230 میلیون تومانی دست یافته است.

فیلم سینمایی «لاک قرمز» نیز اولین هفته اکران خود را با فروش 130 میلیونی پشت سر گذاشت و همچنین فیلم «جنجال در عروسی» نیز در اولین هفته اکران خود به فروش 75 میلیون تومانی دست یافت.

فیلم سینمایی «فرار از اردو» با گذشت 1 ماه از اکران و تبلیغات آن در رسانه ملی به فروش 70 میلیون تومانی رسید و فیلم «شرفناز» که ضعیف ترین فیلم این جدول به لحاظ فروش محسوب میشود با وجود پشت سر گذاشتن هفته اول اکران خود به فروش 680 هزار تومانی رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار