جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۳۹
تاریخ انتشار : ۴۱ : ۰۸ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴


مجیدمظفری گفت: این که سینماگران خود در برگزاری جشنواره فیلم فجر با مردم در ارتباط باشند تصمیم شایسته‌ای بود، ما هر شب در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر به همراه هنرمندان مورد علاقه مردم میزبان آنها خواهیم بود.



 دیباچه :


مجید مظفری بازیگر سینمای ایران که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی «کفش‌هایم کو»، به کارگردانی کیومرث پوراحمد بعد از 13 سال دوری از سینما حضور پیدا کرده است در روزهای گذشته طی حکمی مدیریت کاخ مردمی این جشنواره بزرگ سینمایی را بر عهده گرفته است ، توضیحاتی داد.


فارس نوشت او در ارتباط با روند پذیرفتن این سِمَت گفت: مدیران برگزارکننده سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر کارهایی را انجام دادند که به نظرم مفید واقع خواهد شد. یکی از این کارها این است که افراد هنرمند را در برگزاری جشنواره سهیم کرده‌اند. در واقع هنرمندان خود با این تصمیم می‌توانند میزبان مردم باشند.


وی در ادامه افزود: اگر این اتفاق پیش نمی‌آمد شاید حرف و حدیث‌هایی شکل می‌گرفت، اما در حال حاضر خودمان کار را دست گرفته‌ایم این شرایط بسیار خوب است که به عنوان افرادی از خانواده سینما در کنار مردم قرار می‌گیریم که اگر مسئله‌ای پیش آمد خودمان آن را حل و فصل خواهیم کرد.


دیباچه - مجید مظفری


بازیگر فیلم سینمایی «وقتی همه خوابیم»، اظهار داشت: در حال حاضر به بیشتری چیزی که نیاز داریم همکاری مردم است به طور مثال اگر مخاطبین ما با نظم و سر زمان مشخص شده در کاخ مردمی جشنواره رفت و آمد کنند می‌توانند کمک زیادی را به ما کنند. البته باید به این نکته اشاره کنم که در مدیریت این بخش از جشنواره بنده تنها نیستم و بسیاری از هنرمندان شناخته شده سینما ما را همراهی خواهند کرد و طی شب‌های مختلف در برگزاری جشنواره هر شب تعدادی از هنرمندان نیز کنار ما حاضر خواهند شد. در این ارتباط بین هنرمند و مردم قطعاً‌ شاهد صحنه‌های خوبی خواهیم بود. امیدوارم بتوانیم محیط صمیمی را به وجود بیاوریم.


مظفری در ارتباط با قیمت بلیت‌های فیلم‌های سینمایی در جشنواره سی و چهارمین فیلم فجر و اینکه چقدر از مردم از طبقات متوسطه جامعه می‌توانند آنها را خریداری کنند، گفت: ابتدا باید بگویم به نظرم قیمت بلیت‌های جشنواره زیاد نیست، همچنین سینماهای دیگری در جای جای تهران وجود دارد که هر فردی می‌تواند با هر کدام از قیمت‌هایی که مشخص شده است بلیت فیلم مورد نظر خود را خریداری کند.


این بازیگر سینما در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه چه رویکردی درباره موضع‌گیری پرویز پرستویی نسبت به فرش قرمز و اینکه گفته است پایش را به روی فرش قرمز نمی‌گذارد دارید، گفت:‌به نظرم این نوع نگاه‌ها سلیقه‌ای است، زمانی است که من به عنوان بازیگر و یا هنرمند حرکتی انجام می‌دهم که این یا به نفع خودم است یا به نفع مردم. اما در مجموع این نوع نگاه سلیقه پرویز پرستویی است و نظرش این است که وارد فرش قرمز نشود و این هیچ ایرادی ندارد. اما شخصاً فکر می‌کنم که در ارتباط با مردم و اینکه هنرمند می‌تواند خودش را به مردم نزدیک‌تر کند شرایط خوبی فراهم می‌شود، البته که فرش قرمز به نوعی احترام به هنرمند و هنر این مملکت است و این موضوع مطرح نیست که ما و هنرمندان تافته جدا بافته هستند.


وی در ارتباط با فیلم سینمایی «کفش‌هایم کو»، که در آن ایفای نقش کرده است، گفت: طی این مدت پیشنهادهای زیادی در بین آثار سینمایی داشته‌ام اما برخی از آنها را دوست نداشته‌ام و تعدادی را که به آن علاقه داشتم شرایط باعث شده بود نتوانم در آنها بازی کنم.


او گفت:‌ با توجه به اینکه موضوع این اثر سینمایی در ارتباط با آلزایمر است،‌ باید دقت کنیم موضوعی این چنینی جزو موارد کلیدی در میان خانواده‌ها است، البته در این اثر سینمایی به موارد دیگری همچون مهاجرت بدون هدف نیز اشاره شده است.


مظفری در پایان خاطر نشان کرد: یکی از دلایل دیگری که باعث شد بازی در «کفش‌هایم کو» را بپذیرم کیومرث پوراحمد بود و دلیل دیگر آن علیرضا رزین‌دست فیلمبردار سینمای ایران است که دوست داشتم در مقابل دوربینش بازی کنم.



نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲