جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۳۶۳
تاریخ انتشار : ۵۵ : ۱۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
فیلم سینمایی «صدای منو میشنوید؟» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی آخرین مراحل فنی خود برای حضور در جشنواره فیلم فجر را پشت سر میگذراند.
به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه، فیلم سینمایی «صدای منو میشنوید؟» به نویسندگی و کارگردانی صادق پروین آشتیانی و تهیه کنندگی مشترک حسن عباسی و حسن کلامی این روزها مراحل فنی خود برای حضور در جشنواره فیلم فجر را پشت سر میگذراند.

حسن عباسی یکی از تهیه کنندگان این فیلم در گفتگو با خبرنگار سینمایی دیباچه درباره آخرین وضعیت فنی فیلم گفت: تدوین فیلم به تازگی توسط کاوه ایمانی به پایان رسیده و محمود موسوی نژاد کار طراحی و ترکیب صداهای فیلم را آغاز کرده است.
«صدای منو میشنوید؟» در راه جشنواره فجر/ فیلمی دغدغه مند درباره شهدا


وی افزود: فرم حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را نیز تکمیل کردیم و انشالله اولین نمایش «صدای منو میشنوید؟» در جشنواره فجر خواهد بود.

این بازیگر آثار دفاع مقدسی سال های دور سینما درباره عدم حمایت از فیلم های دفاع مقدسی گفت: بعضی وقت ها انقدر احساس تنهایی میکنیم که فکر میکنیم فقط خود خدا کمکمان خواهد کرد و دقیقا زمانی که از مسئولین ذیربط و ارگان های حامی سینمای دفاع مقدس توقع داریم ما را تنها میگذراند.

عباسی تاکید کرد: به لطف خدا فیلمی ساخته ایم که ریشه در اعتقادات ما نسبت به شهدا و خانواده شهدا دارد البته بدون اینکه در فیلم بخواهیم شعار بدهیم چرا که این ما هستیم که به شهدا و خانواده هایشان مدیونیم.

بنابراین گزارش، پرویز پورحسینی، مژگان بیات، نگار عابدی، سعید داخ، حسن عباسی، عطا سلمانیان، احمد نیکپور، مرتضی ایمانی، لادن قناد، ایرج افکار، مهرزاد خلیقی،پروین ملکی، حسن ناصری و... در این فیلم بازی دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: «یک شهر... یک کلید... و یک سفر... پدر سفری را آغاز می کند... سفری که پایانی است بر سال ها سکوت... سفری برای رهایی... برای رسیدن به پسرش که از نبرد بازنگشته... سفری برای پیدا شدن یک در... برای سبز ماندن خانواده اش و برای بازگرداندن زندگی به تنها نوه اش خورشید...».

سایر عوامل پروژه عبارتند از:مجری طرح: هادی اکبرخواه، مدیر فیلمبرداری: سعید بختیاری، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: هادی اکبرخواه، مدیر تولید: مهناز انزهایی،برنامه ریز و دستیار یک: کاوه قاسم زاده، منشی صحنه: شرف نساء نیرومند،دستیار کارگردان: سمانه دالوند،دستیاران تصویر: حسین بذرافشان، محمدرضا ابراهیم، هادی یارمحمدی، احسان طباطبائی، مهدی احمدی،دستیاران گریم: پویان قومی، سپیده نقدی،دستیار لباس: معصومه شادی، مدیر تدارکات: محمد طلایی، دستیار تدارکات: مسعود مسعودیان،خدمات: علی ملکی،عکاس: نازنین سلامیان، مشاور رسانه ای:هادی داداشی و سرمایه گذاران: مهدی مومن زاده، محمدمهدی خرمی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار