جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۳۱۲۹
تاریخ انتشار : ۴۰ : ۰۸ - ۰۷ دی ۱۳۹۴
قهرمان المپیک لندن گفت: لوچف، و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ با معرفت و با اخلاقی است و بهتر است مردم ما منصف باشند و به این شکل جوابش را ندهند.




دیباچه:

ایسنا نوشت: بهداد سلیمی درباره مثبت شدن تست دوپینگ الکسی لوچف و حمله برخی کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام او، بیا‌ن‌ کرد: من از مثبت شدن تست دوپینگ لوچف ناراحت شدم زیرا و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ خوبی بود. حضورش کلاس مسابقات را بالا می‌برد و نبودنش بر روی سطح مسابقات تاثیر دارد. البته در این میان به نفع ایران شد، زیرا رکوردهای جهانی برگشت.

سلیمی در مورد این که با نبود لوچف کار در المپیک راحت‌تر می‌شود، گفت: این طور نیست که اگر یک نفر نباشد کار راحت‌تر شده است. در حال‌ حاضر سختی کار دو برابر شده، زیرا بحث درمان، رسیدن به المپیک و انجام تمرینات وجود دارد و از این رو باز هم کار سخت است.

قهرمان المپیک لندن با اشاره به حمله کاربران ایرانی به اینستاگرام لوچف، تصریح کرد: متاسفانه حرکت زشتی بود. از مردم عزیزمان خواهش می‌کنم این کار را انجام ندهند. این و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ درست است که دوپینگ کرده، اما آنقدر با معرفت بود که پس از قهرمانی‌اش اسم من و حسین رضا زاده را برد و گفت "دوست داشته من هم در مسابقات باشم." همچنین از حسین رضازاده به عنوان یک اسطوره برای خودش نام برد بنا‌بر‌این وقتی این گونه با معرفت بوده بهتر است به این شکل جوابش را ندهیم.

او افزود: لوچف ورزشکار با اخلاقی است. در این چند ساله که با او در مسابقات بودم، بی اخلاقی از لوچف ندیدم بنا‌بر‌این مردم ما هم منصف‌تر باشند، خیلی بهتر است.

ملی‌پوش فوق سنگین درباره آخرین وضعیت روند درمانی‌اش، بیا‌ن‌ کرد: خدا را شکر از روند درمانم راضی هستم. قرار است جلسه‌ای هم با دکتر نوروزی، کیهانی و باقری در مورد حمایت‌ها و رسیدگی‌هایی که باید شود، داشته باشیم.

او افزود: تا الان شرایط خوب بوده و حمایت فدراسیون به ویژه‌ کمیته‌ پزشکی (دکتر باقری) خوب بود و خیلی پیگیر هستند. در بحث هزینه‌ها هم دکتر کیهانی و نوروزی به من لطف داشتند.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که رسیدن او به المپیک قطعی است؟ تصریح کرد: در مورد این قضیه زیاد صحبت شده است. از طرف برخی از مسئولان هم صحبت شده که رسیدن من به المپیک سخت است، اما اگر از ابتدا قرار بود به المپیک نرسم، هیچ موقع کارهای درمانی‌ام را انجام نمی‌دادم و جراحی نمی‌شدم. خودم خیلی امیدوارم که به المپیک برسم و برای آن هم تمام تلاشم را می‌کنم، بقیه آن دیگر دست پزشکان است.

قهرمان المپیک لندن در پاسخ به سوالی مبنی بر این که فکر می کند تا المپیک به شرایط ایده‌آل برسد؟ گفت: باید زمان باشد تا تمریناتم را شروع کنم و بتوانم به شرایط خوب برسم.

سلیمی در مورد این که از چه زمانی کار با وزنه را شروع خواهد کرد؟ گفت: هنوز زود است و زمان می‌خواهد تا کار را با وزنه را شروع کنم.

او درباره حضورش در اردوی تیم ‌ملی، بیا‌ن‌ کرد: حضور فیزیکی در اردوی تیم ‌ملی ندارم، اما برای بحث روحیه دادن به ملی‌پوشان، به اردو سر می‌زنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲